Ga naar inhoud

800FI op het oog, tips?


GreenMachine
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je op de website van vfroc.nl inlogt en naar "Diverse PDF's" gaat staat daar halverwege de pagina een linkje naar "Aankoop 2ehands motor Naar: Wouter Timmer". Staan heeeel veel tips en aandachtspunten in. Waarschijnlijk meer dan je hebben wil, maar misschien staan er wel een paar handige tips bij voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijzondere aandachtspunten bij de viffer zijn altijd SR en balhoofdlager.

Voor het overige kan ik je de tip van dreamer van harte aanbevelen....

 

Of vraag iemand mee als je het zelf niet helemaal vertrouwt.

 

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer een '00/'01 te vinden. Onder andere zuiniger, HISS startblokkering, geen condooms om de spiegels, veel betere SR. In de huidige tijd zijn de prijsverschillen marginaal op marktplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de stekker verbinding is beter. De rest blijft het zelfde als zo'n beetje elke SR. Goedkope electronica :)

Ach met 59.000km zal hij toch wel aan zijn 3e SR zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin ik heb er 55000 op zitten en de eerste zit er nog in (knock on wood). Maar ik vind de sr niet zo spannend om naar te kijken. Kijk of hij technisch in orde is een SR vervangen/aanpassen is peanuts. Maar ik denk dat daarvoor de link van dreamer de lading wel dekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal dank voor de tips!

 

Vind de SR of balhoofdlagers ook niet zo spannend. Dat ie wat meer benzine verbrand vind ik ook geen probleem, is alleen maar voor de hobby. Ik hoef er geen woon/werk mee te rijden. Ga morgen kijken en als ie bevalt neem ik hem meteen mee. Dan zien (voor degene die komen tenminste) hem volgende week in Delft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jappe, is geen onzin, er zijn altijd uitzonderingen.

Ik denk dat we echt wel kunnen zeggen dat de gemiddelde SR rond de 30.000 meegaat. Dus bij 56.00 kan hij al zijn 3e hebben of op weg zijn naar zijn 3e. Maar uiteraard ook nog zijn 1e hebben.

 

En tja, SR en balhoofd is beiden te maken :)

VFR is en blijft gewoon een fijn ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gelukt, ben weer in het bezit van een VFR!

 

post-4920-1350666077.jpg

post-4920-1350666085.jpg

post-4920-1350666093.jpg

 

Keurige fiets, vorige eigenaar heeft er in 10 jaar 46000km bij gezet en de fiets goed onderhouden. Veel accessoires aanwezig (LSL superbike set, Laser carbon uitlaat, Gel zadel, Double bouble ruit en Power commander)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...