Ga naar inhoud

verschil tussen digitale snelheidsmeter en gps


Gast starter78
 Delen

Aanbevolen berichten

Controleer je dagteller maar eens adhv die hectometerpaaltjes (of de gps), goede kans dat die een stuk beter klopt (bij mn auto scheelt 10m op een 1km en die is 32 jaar oud :P)

 

 

Je kilometerteller is 9 van de 10 keer inderdaad een klap nauwkeuriger dan je snelheidsmeter, helaas kan je daar dus voor je snelheidsmeter niet zo heel veel uit opmaken...

aangepast door LoSBoL
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je moet een constante snelheid blijven rijden en met een stopwatch dr naast gaan zitten.

Maar dat is ook niet zo bijster praktisch ;).

Maar met een uitgeprinte routeplanner (ik heb het niet zo op navigatiesystemen, ik merk dat ik de weg veel beter onthoud als ik zelf moet zoeken) is het wel praktisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je moet een constante snelheid blijven rijden en met een stopwatch dr naast gaan zitten.

Maar dat is ook niet zo bijster praktisch ;).

Maar met een uitgeprinte routeplanner (ik heb het niet zo op navigatiesystemen, ik merk dat ik de weg veel beter onthoud als ik zelf moet zoeken) is het wel praktisch.

 

 

met de soez en de cbr had ik een Sigma electronische fietsteller ge-eikt aan de hand van 10 kilometer (rechte) snelweg (incl. stoppen bij de betreffende hectometerpaaltjes)

 

dat gaf een heel goed/mooi resultaat. :crossy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

(ik heb het niet zo op navigatiesystemen, ik merk dat ik de weg veel beter onthoud als ik zelf moet zoeken) is het wel praktisch.

 

Ben ik helemaal met je eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die teller en snelheden is allemaal wel leuk, maar ik let liever op auto's die aanhaken of omkeren

als je ze tegenkomt dan dat ik steeds op mijn teller zit te kijken.

Voor je het weet ben je op TV tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk, ik zal de laatste zijn die constant naar zijn kilometerteller zit te kijken ;)

 

 

ben overigens wel bang ooit eens op tv te komen :oops: zal wel vette kijkcijfers halen, want over het algemeen vind ik de gepakte motorrijders maar als lieverdjes rondrijden :whistle:

aangepast door LoSBoL
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...