Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/22/2019 in all areas

  1. 6 points
    en voor de categorie 'oh had ik maar'.... reclame uitingen Honda Exclusief.pdf
  2. 6 points
    Ik nader fietsers altijd voorzichtig. en zo af en toe blijf ik er nog even rustig achter rijden hoor!!!
  3. 4 points
    Een beetje off-topic, maar wel VFR gerelateerd.... Afgelopen maandag even gesnuffeld bij mijn ouders in de schuur, ik wist dat er nog wel het e.e.a. lag... En gevonden! originele A0 formaat posters, tweezijdig bedrukking, van o.a. de VFR 750, zoals deze in de jaren 86-93 bij de dealers in de showroom hingen... Voor in de op te richten man-cave van mij, naast uiteraard de 'dreambike' die ik momenteel aan het herstellen ben.... reclame uitingen Honda VFR.pdf
  4. 3 points
    Om nog even een kleine update te geven, Ik heb er inmiddels ook al een rit op zitten van 120km. Het probleem wat ik had is niet weer terug gekeerd. Zo blijkt maar weer het nut van de juiste olie. Bedankt voor alle tips!
  5. 3 points
    Oké in het kader van de nieuwe demper en wat extra demping bij het ontbreken van de originele DB-Killer. Gezien ik in een lashal werk en er even niets om handen was, een ideetje ingeschoten om er zelf 1 te maken. Uiteindelijk deze tekening gevonden Dit is het resultaat Volledig 316L RVS Van het weekend even monteren en kijken wat het doet qua demping Mogelijk nog een klein beetje inkorten als hij te lang blijkt, maar dit schijnen redelijk normale maten te zijn. Ik ben nu in ieder geval al heel tevreden, gelukkig kunnen er hier een paar bijzonder goed RVS lassen 😎
  6. 2 points
    Schijnt een frisse dag te worden morgen en voor wie er tegen opziet in de kou te moeten sleutelen een kleine opsteker: mijn werkplaats is verwarmd. 🙂 VFRikus
  7. 2 points
    1 tas is groter dan de andere. (zie de eerste 2 foto's)
  8. 2 points
    Alleen nog even dat gekrabbel op de achterkant wegwerken
  9. 2 points
  10. 2 points
    Ik denk dat dit na anderhalf jaar wel afgerond is.......
  11. 2 points
    Misschien dat een wiring diagram je op weg kan helpen: Beetje brak muishandje maar ik heb het lijntje groen gemarkeerd. Bij deze nog een wiring.pdf Je kunt em op je PC wat beter vergroten. Legenda rechts onderin geeft de kleurencoderingen weer. Zo te zien loopt een geel groen (Y/G) lijntje van de ECU naar de connector waar verbinding wordt gemaakt met je "tachometer" aan de achterzijde van je "dash" naar de blauwe connector, zie screenshot uit de troubleshoot hieronder: Tachometer meten.pdf
  12. 2 points
    In het kader, van je moet wat en je komt het bij toeval tegen voor een leuke prijs. Wat een verschil zeg
  13. 2 points
    Laat ik het zo zeggen: het typeplaatje (gespijkerd aan een balk in mijn schuur) van mijn RC36-2 heeft het er wel op staan
  14. 2 points
    Daar heb je gelijk in. Maar had zoiets van, wil het gelijk gedaan hebben. En heb dit gehaald bij lokaal klein motorzaakje. En ik heb de goedkoopste prijs betaald. 😉
  15. 1 point
    Whisky tegen kouwe klauwe..... 🙂
  16. 1 point
    Kan natuurlijk goed zijn dat het ingekocht/uitbesteed/afgekeken is. Ik ben er in ieder geval blij mee.
  17. 1 point
    Op de middenbok de achterrem een heel klein beetje indrukken zodat de speling uit de ketting gaat. Als hij het dan nog doet is er een probleem. Welke speling heb jij aangehouden? Op de middenbok gemeten of op zijn wielen? Heb je eerst het strakste punt van de ketting gezocht en daar de speling opgemeten?
  18. 1 point
    Zoals je ziet is het ooit van een rode geweest die mat zwart is gespoten. Setje komt zonder de knipperlichtjes. Laat maar weten of je belangstelling hebt, via pm of hier. Bas.
  19. 1 point
    Dat klopt frank, hoewel ik wel 't idee heb dat in Nederland steeds meer mensen rondrijden die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen... Bij die categorie maakt 't niet zoveel uit hun enige redding is toch al dat de rest van de medeweggebruikers zegmaar wel op let wat hij/zij doet. Ik vind 't altijd weer een verademing als ik in Duitsland of Zwitserland/Italië ben daar rijd men in 't algemeen genomen gewoon veel beter
  20. 1 point
    Deze vond ik via google op onze site.
  21. 1 point
    Die Gulf uitvoering heeft wel wat ondanks dat ik niets met babyblauw heb. Wie die groene heeft ontworpen moeten ze een goed laten onderzoeken. Kawasaki groen past totaal niet bij een VFR en met die graphics verneuk je de hele lijn.
  22. 1 point
  23. 1 point
    Navigatie stond op waterscooter stand
  24. 1 point
    1e Voorrem --- Remklauw rechts voor (boven) 2e Voorrem --- Remklauw links voor (boven) 3e Achterrem --- Remklauw links voor (midden) 4e Achterrem --- achter tank links boven tpv accu 5e Achterrem --- achter tank rechts boven 6e Achterrem --- Remklauw achter voorkant klauw 7e Achterrem --- Remklauw achter bovenkant klauw
  25. 1 point
    Doet het niet meer, heb gezocht op "versnelling" maar niets gevonden. Wat is er aan de hand? 1 -> 2 -> neutraal (zonder lichtje) -> 4 -> 5 -> 6 (en v.v.) Opschakelen hoog in de toeren van 2 naar 4 moet tussengas bij (alleen maar één keer geprobeerd of het ging), laag in de toeren gaat vrij makkelijk. Terug gaat het zelfde als normalieter van neutraal naar 1 gaan. Het "kloinkt" wat meer dat tussen versnelling schakelen. Heb ik het dan toch voor elkaar? De onverwoestbare VFR naar de klote geholpen? Overigens was er voorheen nooit sprake van rare geluiden, of het uit de versnelling schieten. Gebeurde gewoon vandaag uit het niets. Iedereen graag spuien waarom hij denkt dat dit ontstaan is (kan dit groentje alleen maar van leren, en in toekomst beter gaan rijden). Dank voor hulp.
This leaderboard is set to Amsterdam/GMT+02:00