Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 30-03-19 in alle zones

  1. Eigen ervaring: Als de bougies minder zijn dan krijg je het "lage touren minder, hode toeren goed"-verhaal. Blijkbaar valt het bij hoger toeren niet op als een cylinder een keer niet vonkt...
    1 punt
  2. Daar hebben we wel eerder foto's van gezien Daar is 1 remedie tegen.... rijden i.p.v. stallen
    1 punt
  3. Klopt maar daar bereik je aan het eind van de rit niets mee want elke motor is anders en dat verschil wordt met de leeftijd alleen maar groter. Die CD rom is puur een verkoopstrategie want als ik je zeg dat je mijn product van €350 kan kopen maar je er daarna nog minimal hetzelfde bedrag bij moet tellen voor de juiste afstelling om er echt profijt van te hebben dan zullen er weinig mensen zijn die het product toch kopen. Je moet uiteraard zelf je keuze maken maar ik zou zeggen dat je er helemaal voor moet gaan met de bijbehorende kosten en anders kan je beter het geld steken in een set instelbare clip-ons. Maar goed, dat is uiteraard mijn visie en die hoef je niet te delen.
    1 punt
  4. De CBR 600f3 heeft ook 41 mm poten ,daar heb ik nog een paar clipons van liggen
    1 punt
  5. Even de schuifmaat voor uitsluitsel erbij gepakt, de 800fi heeft dus 41mm poten, dus dat zal de reden zijn dat dit niet uit te wisselen is met de blackbird. De vtr1000f heeft wel identieke vorkpoten zag ik 41mm. En ook lijkt deze lagere clip ons te hebben. Enige. Is dat de nokken aan de clipons op een andere plek zitten, je zal dus ook de bovenste krooplaat moeten over zetten, de vraag is alleen of dat op een vfr vork past
    1 punt
  6. Kan niet nalaten dit even te vermelden: Heb nu twee jaar geleden bij Sleuteldag VFRrikus mn olie en oliefilter vervangen(1200F) 1 Olie afgetapt. Had zelf nieuwe,( goeie!) olie(4ltr) en filter meegenomen. 2 Nieuw oliefilter geplaatst, rubbertje met schone olie van tevoren beetje ingevet. 3 Nadat dit was geregeld was daar een VFRer (volgens mij was het Smuiger) die zei "En nu nog even iets meer dan HANDVAST aandraaien" en voegde de daad bij het woord) 4 Daaropvolgend al m'n kilometers gemaakt en geen druppel olie gemorst ,het ding zat er blijkbaar perfect in. Heb kortelings de olie opnieuw ververst incl. filter ,filter ging moeiteloos los en vervangen ,zelfde procedure. Moraal van het verhaal, filter subtiel vastzetten bij vervanging.Bij voorkeur op de sleuteldag. T'liefst met Smuiger erbij. Nb Ik snap ook dat je daar nu misschien niet teveel mee opschiet ,alsnog veel succes bij het loshalen maar... een gewaarschuwd man telt voor twee!
    1 punt
  7. En dan wel graag andersom ten opzichte van de pijl op bovenstaand plaatje......
    1 punt
  8. Met de beitel ongeveer op deze plek dat hij in het staal van het filter slaat. (EDIT DAT IS VAST) Dank FRank De bovenkant van het filter slaan vanaf links van de motor. en onderkant vanaf rechts van de motor. Let op wel bijna horizontaal houden net genoeg hoek dat de beitel in het filter grijpt
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...