Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 22-02-21 in alle zones

  1. Eindelijk mijn transparante clutchcover gemonteerd.
    3 punten
  2. Hallo allen Ik ben er nogmaals. 2 keer met de Harley sportglide gereden enkele maanden terug. Beslissing eigenlijk genomen. Maaaaaaar..... Plots kwam me ter ore dat Honda de Rebel CMX 1100 zou uitbrengen. Ik moet nog testrijden maar die zal het worden. Veel meer extra's voor de helft van de prijs van een Harley sportglide. 4 rijmodi,ABS,wheeliecontrole,DCT,USB-C,bagageruimte onder zadel,cruisecontrol,euro 5,full led,lage zit,rechtop zitpositie,torque control, en ..........honda degelijkheid. Dank u meneer Honda om net op tijd hiermee voor de dag te komen. Het bespaart me 9000 eurootjes. (en veel lagere kostprijs qua onderhoud) groeten
    1 punt
  3. Zit nu weer een G ecu in ik had een ED gekocht met bijpassende slotenset
    1 punt
  4. Op de Apeldoornseweg door de Veluwe kwam ik gisteren in de middag een rode VFR tegemoet, rijde met geel hesje, iemand van hier? Het was druk dus groeten zat er niet in helaas
    1 punt
  5. Ik heb toevallig dit weekend op m'n fireblade een tandje meer gezet achter. Vond toch wel dat er in de omtrek aardig verschil zit met maar 1 tand meer. De sc50 is standaard met 42t achter geleverd en ben nu naar 43t gegaan, waarom? Op sommige circuits waar wij met mct veel rijden zit ik in z'n twee ongeveer de hele baan onder z'n powerband, maar in z'n eerste versnelling rijden geeft te veel onrust. Ik heb niet exact gemeten wat het verschil in snelheid is kwa teller, maar hij pakt nu lekkerder op, en ook de dip die normaal rond de 7000 toeren zit lijkt wat minder aanwezig te zijn. Op deze foto zie je een beetje het verschil in grootte van het tandwiel, Oude bovenop en nieuwe (supersprox) onder
    1 punt
  6. Verschillende VFR's tegen gekomen afgelopen zondag. Deze kleur had ik nog nooit eerder gezien. Betrof echt een prachtig exemplaar.
    1 punt
  7. Eerste rit van de nieuwe eigenaar (mijn broer) Hij kwam terug en had een hele grote smile op zijn gezicht werk goed gedaan
    1 punt
  8. De uitlaat op de eerste foto is voor modellen met een geregelde katalysator (2 lambda sondes), deze maken gebruik van een ophangpunt onder de motor. Jouw uitlaat heeft zo te zien geen katalysator. Geen idee wat dat ophangpunt daar doet. Misschien is het een (Duitse) import met ongeregelde katalysator geweest, waarbij achteraf een katloze uitlaat op is gezet? Just thinking...
    1 punt
  9. Zoals ik al eerder had verteld was het de zoektocht naar een eerste motor. Honderden heb ik er voorbij zien komen op internetfoto,s. Maar deze rode met grijs zilveren velgen had ik nooit real life gezien. Daarbij moet ik zeggen dat deze rode kleur er op internet foto,s altijd erg vaal uit zien. Bijna oranje achtig. Maar bij het bekijken van de motor was ik verrast door de mooie dieprode kleur en de puike algehele staat van de motor. Ook het hele verhaal erbij. En de info die ik via dit forum kon op doen via de meneer Johan. En andere forummers. Heb ik die motor gekocht. En die velgen zijn idd prima zo. De originaliteit van de motor veranderen zou vloeken in de kerk zijn.ik ben idd geen Johhny haha. Ik ga hem volgende week ophalen . Bedankt voor de info. Grtz Ryan
    1 punt
  10. Vandaag een testrit gemaakt en alles is prima rijd in elk geval heel anders als mijn VFR Morgen word ze opgehaald door mijn broer hoop dat die er veel plezier mee heeft. Op zoek naar een ander project dan maar
    1 punt
  11. Vandaag ff in en onder de vfr gelegen orginele tandwielen zitten erop net ander contactslot en ecu gemonteerd helaas werkt dit niet start niet en benzinepomp blijft draaien terwijl de motor niet loopt morgen alles maar terug bouwen
    0 punten
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+01:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...