Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 23-08-21 in alle zones

  1. Hier komt wel wat meer bij kijken dan alleen zagen, maar wanneer jij jouw motor doneert, wil ik wel een poging wagen.
    2 punten
  2. Wat houdt je tegen? Heb jij geen zaag?
    2 punten
  3. Dan is dat gat groter geweest dan 6mm, en dan werkt RideOn ook niet meer. Ik was ook heel sceptisch over dit product, totdat ik na aandringen van de vertegenwoordiger die hier op de zaak kwam het zelf geprobeerd heb. Je zal mij niet horen zeggen dat het een wondermiddel is, maar het werkt wel heel goed. Met name het balancerende effect geloofde ik niet, dus ik ben gewoon expres gewichtjes op 1 plek op mijn velg gaan plakken om te kijken wat het doet. En er moest veel meer op dan ik dacht voordat ik de onbalans voelde..... Ja, je moet wel regelmatig de band controleren op indringers, en die verwijderen vlak voordat je gaat rijden. Je MOET namelijk rijden voordat dit spul het gat afdicht. Bij stilstand werkt het bijna niet. Maar dat hoort toch gewoon bij de normale BRAVOK-handelingen? Dus dat deed je toch al..... EDIT: ik ben dus nadat ik het zelf geprobeerd heb dealer van RideOn geworden. En nee, dat is niet omdat ik er geld mee verdien. Ik heb zelfs het idee dat het mij geld kost. De banden gaan langer mee, en worden minder snel lek gereden en vervangen.
    2 punten
  4. Ach, we kunnen altijd nog overstappen naar Aprillia of Ducati
    1 punt
  5. Zeer tevreden over Ride-On. Het laat geen viezigheid achter in de wielen. Door de middelpuntvliedende kracht slingert het tegen de binnenzijde van de band en daar blijft het ook. (Dit in tegenstelling tot andere producten waar men vaak per abuis naar verwijst). Wanneer je de vulinstructie nauwkeurig volgt, valt het in je band en niet op je velg. Nog steeds is een band te repareren met bijvoorbeeld een parapluplug als dat nodig mocht zijn (bij grotere gaten of net naast het loopvlak). Dan op de plek waar de Ride-On zit even wegvegen met een doekje/papiertje en ontvetten. Het balanceert ECHT, dus afscheid nemen van je loodjes. Ik gebruik het al jaar of drie. Al regelmatig plezier van gehad. (Op mijn werk zijn ze aan het verbouwen). Zodra ik een vreemd object in de band constateer in het loopvlak of net daarbuiten, met tangetje het object uit de band trekken en meteen gaan rijden. (Ik trek het object met helm op en handschoenen aan en hoef dan alleen mijn tangetje in mijn jaszak te doen en rijden maar. Daarna na een paar kilometer wel voor de zekerheid de band even controleren en de bandenspanning voor de zekerheid checken. Geen centje pijn. Maar het is mij ook wel eens gebeurd dat de schroef juist naast het loopvlak zat. Daar zit dan net geen Ride-On en dan mag je toch weer eens een ritje naar @AFS Motorpartsmaken. (Gratis koffie).
    1 punt
  6. Met Roderick was ik in Oostenrijk en kwam twee agenten op mooie Crosstourers tegen in Polizei versie. Het blijkt dan ze ook Crossrunners rijden. De Polizei is dus een vervente Honda VFR fan.
    1 punt
  7. Ik heb in de afgelopen 20 jaar dat ik met DCBS gewerkt heb nog nooit een probleem meegemaakt wat met DCBS niet (goed) kan, en zonder DCBS wel. In alle gevallen dat een klant met een klacht hierover kwam was de oorzaak een slecht onderhouden DCBS. In meer dan 90% van de gevallen worden de leidingen niet goed gespoeld, en in de overige 10% waren het defecten aan de DCBS-mastercilinder, aan de remleidingen, of aan de remtangen zelf. Ofwel de meeste dealers weten niet hoe ze met DCBS om moeten gaan, ofwel ze vinden het gewoon teveel werk.
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...