Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 09-09-21 in alle zones

  1. Здраво Холанђанине на ВФР1200Кс наишао сам на вас у Будви. И сам возим црвену Хонду 800Фи и махнуо сам вам . Нисте узвратили јер сте мислили да нећу знати форум ВРОЦ -а. Па то је лепо
    3 punten
  2. Ook deze trip weer aangevangen op een vers setje Anakee Advenrures en ik blijf me verbazen. Bochten vreten hoe slecht het wegdek ook is. Een klei achtige modderzooi koste wat moeite maar ik kwam eruit en ook vandaag miste hier een daar wat asfalt. Ik had een weg uitgekozen waar een nieuwe weg werd aangelegd die deels over de bestaande weg liep. Oude asfalt kompleet verwijderd en de basislaag was gestort en een beetje geëgaliseerd, hier in Montenegro is dat dus hele grove kiezel. Het klonk alsof de banden aan stukken werden gereten maar bij aankomst op mijn eindpunt van de dag eens gekeken maar niets aan de hand. Daarna het loopvlak weer goed schoon gereden op een paar hoge snelheid stukken en haarspelden.... Heerlijk weer.
    1 punt
  3. Jammer, niet de manier, waarop je een VFR wil afschrijven
    1 punt
  4. En op de 170000Km gaat lekker zo nog maar 30000 te gaan
    1 punt
  5. Beste VFRienden, Na lang nadenken heb ik besloten mijn VFR te gaan verkopen. Of als geheel als sleutelmotor óf in onderdelen. Dat ligt aan een eventueel bod voor het geheel. Wat is er gebeurd. Zoals jullie misschien weten heb ik de afgelopen jaren niet veel gereden. Toch pakte ik hem in de zomer nog af en toe en vorig jaar is hij zelfs mee naar Frankrijk geweest achter de camper en hebben we daar heerlijk getoerd. Starten deed hij altijd na 2 pogingen en lopen. Ook na lange tijd stilstaan. Zo ook dit jaar, toen ik hem op wilde laden om weer mee te nemen op vakantie. 2 pogingen en lopen. Nu kwam er echter blauwe rook uit de uitlaat, ik dacht dat dat kwam door de lange stilstand en wilde hem even warmrijden om dan weer schoon te zijn en na 50 meter langzaam rijden (bijna stationair) stopte hij ermee. Starten lukte niet meer en ook aanduwen in de versnelling niet meer. Alles zit muurvast. Na de vakantie eens wat experts benaderd en die gaven allen aan dat de kans op een vastloper heel groot is. Hoe het kan? Geen idee. Voldoende goede benzine, voldoende olie (vorig jaar nog ververst incl oliefilter) en voldoende koelvloeistof. Maar goed, het feit is er en heb ik zelf geen zin (en tijd) meer er een ruilmotor onder te sleutelen. Daarnaast wilden we eigenlijk toch al op zoek naar iets wat op een motorscooter lijkt. Verderop in de week zet ik de VFR Vtec (2002) te koop op het forum, inclusief een beschrijving wat er allemaal op en bij zit. Komt er een goed bod, gaat ie zo weg. Anders gaat ie uit elkaar voor onderdelen en verkoop ik langzaam alles los. Hij staat me absoluut niet op mijn nek, dus weggeven is geen optie en geen noodzaak 😉 Lid van de club blijf ik, daar is de binding toch nog te groot voor Groetjes, Wim Schouten
    0 punten
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+01:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...