Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 05-06-23 in alle zones

  1. Ruim 7.000km door mugrijke gebieden, dan is het windscherm niet meer helemaal transparant 😁
    6 punten
  2. Na lang zoeken en twijfelen uiteindelijk toch maar gedaan. Ze behoeft 'enige' aandacht, maar dat is juist de hobby. De VFR blijft uiteraard gewoon
    2 punten
  3. Nieuw stuur + adapter klaar voor de VFR 1200f, montage na de vakantie denk ik
    1 punt
  4. Heren, dank voor de feedback, inderdaad als in online Google lopen er meer mensen tegenaan. Blijkbaar heeft volgens een ander Forum de fabrikant besloten het zakje vet er niet meer bij te doen. Goeie van het Marine vet, zat ik ook al aan te denken, ik bestel een potje
    1 punt
  5. Ja, daar moet vet op. Vreemd dat het er niet bij zit. Vraag ernaar bij de verkoper of koop ergens een hogedruk vet, bijvoorbeeld marinevet lithium-calcium.
    1 punt
  6. Snel even een zomerwindschermpje voor Crossie geknutseld.
    1 punt
  7. Ja gevonden....1400 euro, het schild of wat het dan ook is, is niet los
    1 punt
  8. Niet zo zeer 'groter'. Maar wel veel goedkoper. motor die ik op het oog had was 24k op de teller, met OEM kofferset en welgeteld maar €6k... dus zelfs met importeren scheelt dat een hoop geld
    1 punt
  9. Is het aanbod daar dan groter?
    1 punt
  10. Voor de mensen die het interessant vinden ik ben momenteel bezig met afspraken plannen om de grens over te steken naar onze zuiderburen en naar VFRs te kijken 🥳
    1 punt
  11. Waarom niet, het zat keihard aan het subframe geschroefd. Net als al die andere rekken voor topkoffers die er vaak niet uit zien. Volgens de sticker die er op zat kon je het net als jouw topkoffer 25 kg op meenemen. Je kan het nog steeds kopen en on-line bestellen. https://renntec.com/product/honda-vfr750fr-fv-luggage-carrier-rack-in-black/
    1 punt
  12. Zeg schat, Heb ik een dikke kont met deze koffers?
    1 punt
  13. Op het filmpje hoor ik ook geen bijzondere geluiden, klinkt als een normale 1200 stationair Over het geluid wat ik hoor zou ik mij geen zorgen maken
    1 punt
  14. Als een motor stationair draait, hoor je vaker geluid waarvan je denkt dat het niet goed is. Stationair draaien de meeste motor niet volledig stabiel/regelmatig. Dit geeft wat bijgeluiden. In de video is te horen dat ook de V4 een wat onregelmatig geluid maakt. Dit is volledig normaal. Verder hoor ik niets vreemds of raars. Het blok klinkt gewoon volledig gezond.
    1 punt
  15. Ik zou er helemaal niets op uit doen. Mijn 1200F maakt sowieso een wat ratelend geluid bij stationair. In t begin van mn carriere met 1200F ( jaar2011) -vlak na aankoop- een tikkend geluid, wat bij warm worden verdween. Omdat ik me er toen zorgen over maakte, de leverancier, Motorplaza in Groningen, met een horoscoop naar laten luisteren. Niets aan de hand zeiden ze. Nu, 12 jaar later, 40000km verder, paar goede onderhoudsbeurten, nog geen kleppenstellerij gehad-alleen controle- loopt de motor nog altijd als een zonnetje. Dus..... Nb. Ik rij niet heel erg veel ,soms hard maar meestal tamelijk rustig, langere en kortere afstanden. Het gaat hier dus over een 1200F uit 2010 , bereden door mij vanaf 2011. Conclusie misschien: Het concept 1200 V4 maakt wat herrie, vooral bij start en stilstand, later hoor je het niet meer omdat je gaat rijden. En nog wat later met meer toeren (en meer windgeruis) wordt het echt leuk : een V4concert!!
    1 punt
  16. Even wat gemist hier over rijden op Voorne Putten , raak wel steeds beter gewent aan de Vfr. Vindt hem persoonlijk beter rijden dan de andere motoren die ik heb gehad. Honda vf 500 1985 vfr750 1990/91/94 Vfr 800 2003. Honda cb1100x 2001 Bmw f800st 2008 en K1200S 2005 Als ik moet kiezen blijft de Vfr 750 wit uit 1991 wel de reden dat ik motor ben gaan rijden.
    1 punt
  17. Zet Johan op die laatste foto nu een gescheurd slangetje terug????😜
    1 punt
  18. Leuke verzameling "Geleend" van de Honda VFR Owners Club ™ UK Facebook pagina
    1 punt
  19. Misschien zie je mij ook wel een keer rijden op Voorne Putten. woon in Spijkenisse
    1 punt
  20. ik zag vandaag rond het middaguur een rode Vtec in de buurt van Spijkenisse, te ver weg voor een goed signalement en had er direct spijt van dat ik zelf niet op de motor was gegaan, maar haast door iets met electriciëns en Stedin vanmorgen, lang verhaal.... op de terugweg helemaal spijt nadat ik een dikke slotbout had gevangen in mijn achterband
    1 punt
  21. Stanleybobly van Motor-forum heeft mij wederom geholpen! Stanlybobly is dé spanningsregelaar guru Hij had tien jaar geleden al mijn Aprilia Tuono 1000R voorzien van een MOSFET spanningsregelaar en de originele connectors vervangen door wél goede. Ik had zijn 06 nog ergens en hem gevraagd voor de VFR. Paar dagen later kon ik al langs komen en heeft VFR800 goed verwend: hij heeft een MOSFET regelaar van een CBR600 gemonteerd, de hele bekabeling nagelopen. Deze was eigenlijk nog in uitstekende staat, maar voor de zekerheid heeft hij alles gesoldeerd en dichtgespoten met tectyl. Alle voltages nagemeten en zag er meer dan prima uit. Ik denk dat dit nooit meer stuk gaat Oude situatie met spanningsregelaar van het type SH603-12: De CBR600 MOSFET aanpassen voor de VFR: Spik en span!
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+01:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...