Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 03/14/2023 in all areas
-
7 points
-
4 points
-
4 points
-
Het lijkt haast wel of je ook kunt slapen in die tas!!! Maar waar gaat de reis heen?3 points
-
Ik heb vandaag het pedaal er af gehaald. De slijptol ertussen door gehaald. En het schroefdraad eruit geboord. Een goede m6 boutje er door heen gedaan en moertje met borstrand erop gedraaid. Even 50km wezen rondrijden en het pedaal zit als gegoten. Probleem opgelost. Thanks voor alle input. Dank je wel voor het meedenken.3 points
-
3 points
-
Onlangs weer een set Bridgestone T32 laten monteren. De oude zijn bijna 16.000km meegegaan en qua weggedrag liggen deze banden mij perfect. Ik rij dagelijks woon/werkverkeer en af en toe een lekker ritje. Bijkomstig voordeel is dat ik de banden kan registreren bij Bridgestone en ik, mocht ik lek rijden, er een nieuwe band voor terug krijg met eventuele bijbetaling nav het aantal gereden km.3 points
-
Even een keer eraan likken, licht vochtig met wat speeksel helpt bij velen.2 points
-
Hoi, op zich zijn de oordoppen van Alpine prima, zeker die op maat gemaakte, heb ik ook (nog) liggen en hiervoor jaren gebruikt. Maar dat los komen had is ook af en toe, oren veranderen soms en dat is dan het probleem. De rechter dop heeft meestal een rood merkje in de dop, links niet dus verkeerd indoen is haast niet mogelijk. Nu gebruik ik (ook van Alpine) de "gewone" oordopjes (wel die speciaal voor gebruik tijdens motorrijden) en ik moet zeggen dat die meer dan prima bevallen, een top aankoop vind ik zelf, erg blij mee.2 points
-
2 points
-
Rechtop zitten, Honda kwaliteit én een V4, was dat maar te koop. Oh, wacht! Honda maakt(e) zo'n ding! Crossrunner heet ie.....2 points
-
Dank je voor de mooie woorden. Ja ik kan gelukkig nog wel motor rijden, ben dit weer langzaam aan het opbouwen. We hebben nog een CBF600 waar ik wel op kan zitten in een rechte positie. Ik ga nu kijken naar een CBF1000, maar heb ook de Triumph Tiger 1050 op het oog. Al moet ik zeggen dat ik wel een beetje weg ben van de motorische kwaliteiten van de Honda's.2 points
-
Kijk gerust even bij het "Toeren" deel van dit forum, daar is wel wat te vinden over de RDGA. Je kunt natuurlijk ook een eigen topic aanmaken daar, we houden namelijk erg van mooie plaatjes..... 📷2 points
-
Eerst de rechter kap er af en de radiateur tot de rand vullen en het systeem ontluchten. Dan pas het tankje op peil brengen en op lekkage controleren. VFRikus2 points
-
De Crossrunner wat opgesmukt tijdens de wintermaanden. Met een nieuwe GIVI topcase, Hepco & Becker side cases van het C-Bow segment, Wheelstripings geplaatst, Pro Micro tanktas van SW-Motech, Verstelbare EVO footrests van SW-Motech, Off set handlebar risers van SW-Motech en een side stand extension en nog een setje Denali D3´s aangestuurd door een DialDim controller. HIER nog wat extra foto´s een een video wat de DialDim controller doet met de D3´s als je je richtingaanwijzers gebruikt etc. Ah ja ...je kan de LED lampen ook nog dimmen (ik rij op 20% als DRL) en er is nog een tweede circuit voorhanden als je nog een extra paar wil zetten. Dan heb je nog wat meer functies om mee te spelen.😁2 points
-
In Duitsland rijden er inderdaad CT's rond met een Oostenrijkse ombouwset. Dit is niet zo'n set. Om de originele remschijven op deze velg te gebruiken zijn er adapterplaten gemaakt. In de Oostenrijkse set worden er van andere remschijven en ABS-ring gebruik gemaakt. Dus daar kan ik mijn voordeel niet halen. Ik moet naar een ABS-ring kijken met de juiste gaten configuratie en kijken of deze past of passend maken. Of zoals Ray al eerder zei eentje laten snijden.....2 points
-
Zal wel te maken hebben met het verschil in rotatiesnelheid. TCS ziet waarschijnlijk geen graten in een trager draaiend achterwiel, alleen wanneer dat sneller draait dan het voorwiel heeft het zin om in te grijpen in de aandrijfkracht. Voor het ABS is elk verschil in draaisnelheid relevant.2 points
-
Normaliter bij ottoplastieken is het zo dat er verschil zit tussen de linker en rechter zijde, dat is je bekend? Bij het in de oren stoppen, 'draai' je ze er dan wel in? Of prop je ze er zo in? (draaien en drukken is het credo, tenminste bij de Pluggerz versie). Ik lees tussen de regels door dat je ze wellicht niet goed indoet, anders zouden ze (eigenlijk) niet moeten loskomen tijdens het rijden.. Wat Ray ook aangeeft, iets bevochtigen wil het indoen ook vergemakkelijken Helmmuts (balaclava) draag ik persoonlijk ook, van zijde en elk motorjaar een nieuwe. Maakt ook idd iets verschil. Maar bij mij gebeurd het ook wel af en toe dat die dingen niet goed zitten, en idd dat ze dan niet goed dempen. Maar idd het menselijk lichaam veranderd ook, geloof dat het advies is om elke 5 jr. een nieuwe set aan te schaffen (en volgens mij zit er bij niet veel mensen dusdanig veel verschil dat het een jaar later al niet meer zou passen). Ik heb div. setjes liggen (geloof wel iets van 10 stuks, variërend van op maat, in div. dempingssterkten, maar ook op maat met communicatie) en nog een hele doos losse oorschuimpjes (gele van Uvex), maar met allemaal gebeurd het wel af en toe. Direct stoppen en goed indoen is mijn advies, en er zeker niet mee doorrijden.. En die normale, waren dat schuimpjes? Zo ja, die draai je tussen je vingers tot je een klein 'stokje' hebt, en doe ze dan snel in. even met de vinger ondersteunen dat ze er niet uitvallen, en ze schuimen zo je gehoorgang dicht.. Het erin proppen werkt niet erg goed, blijven ze niet zitten..1 point
-
Hé, die staat op marktplaats. Maar, volgens de advertentietekst, slechts een interessepeiling. Braak. Wat de verkoper eigenlijk bedoeld is dat ie de hoofdprijs wil voor zijn ex-schadebak.🤣 Ik weet het, het is slechts een aanname, Blijkbaar heb ik een allergie ontwikkeld voor interessepeilingen.1 point
-
Waarschijnlijk trek je ze met het opzetten van de helm al iets los. Het gebruik van een helmmuts kan dan veel verschil maken. Ik rij al 30 jaar altijd met een helmmuts, in de zomer met een Coolmax-versie. Dat is nog koeler dan geen helmmuts......1 point
-
Mooie en goed onderhouden Honda VFR 750 F, Met pijn in mijn hart gaat deze heerlijke machine weg. Ik mag er wegens rugletsel niet meer op rijden. Ik ben de tweede eigenaar van deze machine sinds 2006. Motor met pit (100 pk), maar ook geschikt om heerlijk mee te toeren. Altijd onderhouden geweest bij motorzaak. Er wordt regelmatig met deze motor gereden. - Bouwjaar 1995. - Kleur metallic zwart - km stand: 78500 - Handlebars voor passagier zijn nog aanwezig, evenals duozit kapje, inclusief orignele gereedschapsset. - Onderhoudsboekje en alle rekeningen aanwezig. - Pazzo racing koppelingshendel met afstandverstelling - Originele koppelingshendel nog aanwezig. - Haynes Werkplaatshandboek - nog mooi in de lak - banden kunnen nog heel wat km mee - tandwiel en ketting prima, evenals remmen Vraagprijs: 1990,001 point
-
Ha, Klopt Crossrunner. Echter vind ik het model, waar ik budget voor heb, niet zo mooi. Die laatste versies zijn een stuk mooier om te zien ;).1 point
-
Een plaatje om te zien zeg. Kan me voorstellen dat het niet leuk is deze mooie machine te moeten verkopen. Gelukkig lees ik dat je nog wel motor kunt rijden. Succes met de verkoop en de zoektocht naar een fijn zittende andere motor.1 point
-
Terwijl de motor op de middenbok staat de dop er af en de motor laten draaien. Regelmatig in de slangen knijpen om eventuele luchtbellen in beweging te krijgen. Dit alles totdat er geen lucht meer uit het systeem komt. VFRikus1 point
-
Er kan ook een persoon achterop he dus daar zal het niet aan liggen. Niet dat ik zoveel aan gewicht meeneem. Het zit in het volume, zoals een ruime tent.1 point
-
in de lijst was het onderwerp voor mij niet duidelijk, ik heb de titel aangepast.1 point
-
haha, schoot ook even door mijn hoofd! kan de achterkant van de bike het gewicht wel dragen als je deze enorme tas volstopt??1 point
-
Dan hoop ik op meer van dat soort stukjes in een toekomstige uitgave vd V4. Lidmaatschap vorige week aangevraagd 😉1 point
-
In het recente verleden leuke verslagen gelezen in ons V4 magazine 😎1 point
-
Is geen tik. Geluid en frequentie lijken overeen te komen met dat van de uitlaten. Ergens een lekje in het uitlaatsysteem ligt voor de hand. Redelijk makkelijk te controleren.1 point
-
Staan in D momenteel 2 sets te koop @Paulus VFR.. grijze kofferset en blauwe kofferset Eventueel een spuit (-busje en of -klusje) erover en je hebt een prima set..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ruimte zat zo te zien @Paulus VFR is vast goedkoper dan het top- en zijkofferset.1 point
-
1 point
-
Vanmiddag kwart over 12 een grijze 1200 met duo en fluorhesje tussen cromvoirt en nieuwkuijk.1 point
-
De diameter is niet het probleem waarom de ABS.TC problemen geeft, het is het feit dat de boordcomputer een "fout" aantal pulsen ontvangt. Met andere woorden, het aantal gaatjes in de ring. De diameter en dikte van de ring is nauwelijks van belang, de sensor is vrij simpel te verplaatsen. Ik weet dat er in Duitsland een paar met deze set-up rondrijden, dus mogelijk weten zij de oplossing? Waarom zou je het wiel meerdere keren proberen uit te vinden......1 point
-
Dank je wel. Ik vind het zelf ook erg geslaagd. Ik heb de 1200F ook gereden en inderdaad de remmen zijn super. Maar ik kom met deze remmen niet te kort. Maar de remklauwen van de 1200F passen niet op de vork van de X als ik het goed heb. En dan zou ik ook de remschijven van de F moeten hebben want die hebben een grotere diameter. Als ik het ABS probleempje het getackeld ben ik tevreden met de ombouw .1 point
-
Als het er origineel uit moet zien én de abs moet werken lijkt me het terugplaatsen van het 19" voorwiel de makkelijkste oplossing Overigens ben ik wel benieuwd naar een plaatje van je brommert met het kleine voorwiel.1 point
-
Als je wil verversen ga je niet aftappen. Veel meer werk en krijgen we straks een topic over het ontluchten. Verder over de volgorde en abs en weet ik wat zijn er vast wel specialisten hier1 point
-
Je kan ook een andere ring laten snijden, alleen even wat rekenwerk voor het gatenpatroon. Ik heb 2 nieuwe ABS ringen voor mijn T7 om de snelheidsmeter te corrigeren.1 point
-
1 point
-
Het boutje loopt niet los. En de as is netjes. Het metaal is boterzacht. Ik ga de slijpschijf door spleet heen halen, het schroefdraad eruit boren en boutje met moertje monteren.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deze ochtend op de N242 richting Alkmaar. Een zwarte 750, ik kwam knipperend langs tussen de file door. Even gezwaaid1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Amsterdam/GMT+01:00