Jump to content

Ed Gnoj

Lid VFROC
  • Posts

    187
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Ed Gnoj last won the day on December 4 2021

Ed Gnoj had the most liked content!

About Ed Gnoj

  • Birthday 12/27/1970

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Sweet Lake City

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Zilver

Recent Profile Visitors

1,095 profile views

Ed Gnoj's Achievements

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

96

Reputation

  1. Bedankt voor het meedenken allen. Ik heb de gele draden inderdaad ingekort maar maakt niet veel verschil. Volgende maand eerst een nieuwe accu scoren, mocht het niet genoeg zijn ga ik voor de stator.
  2. Maar, waar denken jullie aan als je dit leest, combinatie van lage spanning tijdens rijden en bedrading? Stator, accu, beide? Ik heb vorig jaar ook de accu vernieuwd trouwens.
  3. Dat zou beteken dat de stator ook kaduuk is?
  4. Updat: nieuwe sr erin, er was inderdaad het een en ander bruingeblakerd (voornamelijk de gele draden aan blokzijde). Testritje: stationair: 13.5, maar zodra ik ga rijden zakt dat naar +-12.9??? Lijkt me niet correct? Iemand een idee?
  5. Oooohhh…. dié koeling!!! Zeg dat dan!!! Tsja, het is een after market part, iets groter dan de sr die erop zat met flinke koelribben, verder niks bijzonders. Ik ga weer even verder lachen hoor…
  6. Ik ga de boel eens openen. Nogmaals, vandaag voor het eerst "last" van gehad, geen eerdere indicatoren gehad om dit aan te zien komen. Zie ook dat ik voorjaar heb getikt, moet zijn najaar... maar dan nog, nog geen jaar lang op de motor. Koeling is verder in orde, normale temperaturen in ieder geval met voldoende vloeistof. ps: ik heb even gezocht naar het type (ES531) die ik heb, nu zie ik (op een andere) site staan: "Deze regelaar is niet geschikt voor Lithium-Ion accu's. Accu of andere elektrische componenten kunnen beschadigd raken." Toch maar even accu en sr nakijken en vergelijken. Bedankt voor de suggesties en het meedenken so far
  7. Spanningsregelaar heb ik afgelopen voorjaar vervangen met de accu, mag ik niet verwachten dat deze langer meegaat?
  8. Zoals de titel zegt: sinds vandaag piekt de voltmeter af en toe, maakt niet uit in welke versnelling en of ik langzaam of harder rijd. Normale waarde bij het rijden is 14.3, piekt vliegt naar 19+. Geen idee wat dit kan zijn, nooit eerder last van gehad. Het levert licht stotterend gedrag op als klacht, verder nog niets opgevallen. Kan dit een indicatie voor vervanging van de stator betekenen?
  9. Ik ga mijn best doen om aanwezig te zijn maar het zal kantje boord zijn ivm andere afspraken. Verder heb ik niks te sleutelen (gelukkig maar).
  10. Beetje druk gehad met BBQ… anyway… ik beken, ik had met mn domme kop de carterafluchting afgeklemd. Ik heb samen met @voodoo inmiddels alles goed afgewerkt, stationair heb ik ook bijgesteld dus helemaal niets te klagen.
  11. Ik heb diverse filmpjes en artikelen hierover gelezen en deze thread volledig uitgepluist. Het “probleem” ontstond pas nadat ik de knikker heb geplaatst. Het is overigens een constatering hè. Meer kan ik er echt niet van maken.
  12. Slang los, knikker erin, slang weer vast. Wat is daar mis mee?
  13. Sinds ik de modificatie heb gedaan rookt mijn uitlaat meer dan ooit, 1+1=2.
×
×
  • Create New...