Ga naar inhoud

Klokje

Lid VFROC
  • Items

    49
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

Klokje won de laatste dag op 14 april

Klokje had de meest gelikete inhoud!

Over Klokje

  • Verjaardag 06-02-1979

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Assen

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Zwart

Recente bezoekers van dit profiel

720 profielweergaven

Klokje's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • One Month Later

Recente badges

34

Reputatie

  1. Klokje

    Aanschaf 800 VTEC

    Ik ben al best een tijd lid van de VFR club, maar nog nooit meegereden met een rit. Dit jaar daar maar eens verandering in brengen.
  2. Klokje

    Aanschaf 800 VTEC

    Klopt! We zijn eruit gekomen. Ik mag hem komend voorjaar ophalen!
  3. Klokje

    Aanschaf 800 VTEC

    Ik had een vfr 750 uit 1995, die heb ik particulier verkocht. De km stand van de vtec in Raalte is 136000 km.
  4. Klokje

    Aanschaf 800 VTEC

    Ik heb vorige week een proefrit gemaakt op een zwarte vtec uit 2006. Ondanks de hoge kilometerstand ben ik voornemens deze aan te schaffen. Er stond op een plaatje dat hij onderhouden werd door Johan. Wellicht iemand van hier? Ben even nieuwsgierig. Hij staat te koop in Raalte.
  5. Bedankt voor de info, ik zal na pinksteren even langs gaan bij een motorzaak. Ik kan altijd zo een flesje proberen.
  6. Hallo, Bij het starten na de winterstop liepen de carburateurs over. Dit heeft zichzelf hersteld, maar zelfs nu naar een paar weken blijft er een benzinelucht hangen. Hij loopt stationair goed, start af en toe wel wat moeilijk. Ik kan geen lekkage (meer) vinden. Is het toch verstandig op de carburateurs te laten reinigen en misschien laten reviseren? Of eerst zo toch blijven doorrijden?
  7. Bedankt vd info. Ik heb morgen een toerrit. Ik ga het in de gaten houden. Mocht het weer gaan lekken, dan dus vervangen.
  8. Zal het nooit weer doen.😁
  9. Na iets meer dan 5 maanden mijn vfr 750 f uit 1995 gestart. Er lekte wat benzine onderuit. Kappen eraf gehaald, schoongemaakt, stukje gereden, en de lekkage was over. Het is niet helemaal duidelijk wat dit nu was en waar het weg kwam. Gebeurd dit wel vaker na lange stilstand?
  10. Het viel uiteindelijk redelijk mee. De koppeling was een membraam verstopt? En mijn achterlicht was een kapotte stekker. Het rare sturen kwam niet door het balhoofd. Die is wel gecontroleerd en afgesteld, maar mijn voorband was wat vierkant. Waarschijnlijk door een lage bandenspanning. Die maar wel vervangen. Ook de remblokken voor en olie direct vervangen, dus voorlopig zou ik een tijd moeten kunnen rijden.
  11. Bedankt voor de uitgebreide reacties. Ik ga ermee aan de slag.
  12. Klokje

    Koppeling

    Vanavond de ANWB moeten bellen. Mijn koppeling slipte zodra ik meer gas gaf. Hij heeft de boel wat ontlucht, en nu rijdt hij weer goed. Ik zie wel dat de seal bij de koppelingshendel behoorlijk smeert. Denken jullie dat als ik de koppelingsolie "laat" vervangen en deze seal het probleem opgelost zou moeten zijn? Koppelingsplaten waren nog prima aldus de monteur. Hij dacht dat er vuil in zat. Ook blijft mijn achterlicht maar doorbranden. Ik ben inmiddels aan mijn derde toe. Remlicht blijft het wel gewoon doen. Zijn er ook anderen type lampjes die ik zou kunnen proberen? Ook schijnt mijn balhoofdlager aan vervanging toe te zijn. Is dit een dure reparatie? Sorry voor de vele vragen.
  13. Of hij langs de knipperlichten past. Als ik dit zo zie, zou het moeten passen zonder dat ik de knipperlichten verplaatsen moet.
  14. Ik zou graag een topkofferrek monteren op mijn VFR van 95. Nu zijn er verschillende opties, maar mijn kuip is niet origineel, en ik ben bang dat ik met de knipperlichten achter in de knoei kom. Kan ik ergens afmetingen krijgen om te meten of eea gaat passen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...