Ga naar inhoud

Ragaroah

Forumlid
  • Items

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Ragaroah

  • Verjaardag 30-10-1988

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Tholen

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Blauw

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Ragaroah's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

18

Reputatie

  1. Vanochtend rond kwart voor 9 een vrouwelijke motormuis gezien op een zilveren VFR800FI bij de afslag Flight Forum te Eindhoven terwijl mijn VFR800 VTEC op een bergingsvoertuig werd geladen (kapotte stator + accu). Wie was het? 😉
  2. Andere kuip set geregeld voor mijn VFR, eindelijk tijd gehad om ze erop te plaatsen!
  3. Ik heb er even uitgebreid naar gekeken. Ik ben er nog niet volledig over uit, maar hou hem in mijn achterhoofd. Wel een enorm mooi product! Edit: @Aficior: Inmiddels wat offertes opgevraagd om een aannemer het gat te laten zagen. Heb jij nog een idee hoeveel jij hiervoor kwijt was? Is wellicht een fijne richtlijn voor hier.
  4. Geen probleem voor mij (ook niet als importeur). Ik heb er toevallig wel naar gekeken! Mooi ding, neemt ook niet teveel ruimte in. Waar het voor mij voornamelijk op hekelt is het gebruik van adapters. Ik heb een vriend met een V-Strom, een andere met een MT-07, weer een vriendin die nog aan het rondkijken is. Die vinden het allemaal maar fijn om hier een bak koffie te komen doen om hier gezellig in de garage te komen knutselen. Ik sluit ook niet uit dat er in de komende jaren nog een andere motor bij komt voor mezelf, leuke projectbike ofzo. En tja, dan heb ik toch al snel een set of 5 aan adapters nodig. Verder een mooi product hoor!
  5. Hier zou de brug (mits verzonken) meer naar het midden gaan, anders kan ik er links niet om. Hoogte is nog wel een goede om na te meten als de motor weer terug is van de garage. Verlaagd plafond zit op zo'n 2.10m, maar ik kan de brug ook aan de voorkant van de garage plaatsen.
  6. @Aficior De klikrand is prima, maar als ik de foto's zo zie lijkt die duurdere net wat steviger te zijn. Daarnaast kan je de budget variant niet vloeistofdicht maken. Daar is hij de duurdere variant een speciale richel voor.
  7. Maar natuurlijk! Dat zijn deze: https://www.pvctegelshop.nl/Garagevloeren/aanbieding-pvc-kliktegel-7mm-zwart Prima te leggen, ligt er zo in. Als ik het weer zou doen ze ik echter de iets duurdere variant nemen. Klikt volgens mij fijner en is vloeistofdicht te maken.
  8. Bedankt! Ik zal eens informeren, kijken wat de prijzen/opties zijn. Kan natuurlijk een kleine investering zijn voor veel genot. De keuze voor deze is voornamelijk dat de hele motor erop past, en qua budget het netste. Voor 360kg heb ik ze nog niet gezien. Heb je wellicht een voorbeeld @Aficior?
  9. Op die site had ik nog niet gekeken, bedankt! Garage stond er al toen ik de woning kocht. Zou dus vloer er weer uithalen betekenen, beton laten infrezen ( geen idee hoe dik het is) en alles weer terugplaatsen betekenen. Maar deze is wellicht nog een nette optie: https://www.kippersrijssen.nl/motorheftafels/motorheftafel-mw-400-450kg-extra-lang-hydraulisch-en-pneumatisch Zowel met voetpomp als compressor te bedienen.
  10. Dat was al de verwachting ja, prima! Valt die gelijk af. Verzonken lift zal aardig wat werk zijn, dan mag er ook aardig in het beton gezaagd gaan worden. Ik denk, gezien mijn budget geen optie nee.
  11. Na de verhuis naar een nieuwbouwwoning vorig jaar is het nu toch eens tijd om de garage goed aan te pakken. En tegelijkertijd ontstaat er ook eindelijk ruimte om vanaf nu zelf het onderhoud/klussen te gaan doen aan mijn VFR. Ik ben het redelijk zat om mijn motor iedere keer 1-2 weken kwijt te zijn bij de lokale garage. Nou gaat het hier om een garage van 3m breed bij 6m diep. Niet enorm groot dus. Zie ook de foto voor de huidige indeling. Er is dus niet enorm veel ruimte voor een motorlift, en de VFR moet er zelf ook in kunnen. Wat zijn jullie gedachten bij een leuke tafel, niet al te duur (max 800,-), die niet al te veel ruimte inneemt? Ik zat al te kijken naar de onderstaande 3 modellen: - https://www.hbm-machines.com/producten/motorheftafel/universele-motorliften/hbm-universele-verrijdbare-motorlift-zwart Geen idee of dit gaat passen bij een VFR, uiteraard betekend dat wel allebei de zijkappen iedere keer loshalen. Wel ideaal qua formaat. - https://www.hbm-machines.com/producten/motorheftafel/motorheftafels/hbm-300-motorheftafel-hydraulisch-zwart Nadeel is wel weer dat het met een voetpomp werkt. - https://www.datona.nl/heftafel-motorfiets/ of https://www.datona.nl/heftafel-voor-motorfiets/ Ik weet niet of mijn compressor (Sil-Air 20D) er zwaar genoeg voor is. Het past op zich achter elkaar in de garage, maar moet dus wel een verrijdbare heftafel zijn. Ik zit er zelfs nog aan te denken om een stalen frame te maken voor onder de keukenkastjes zodat ik hem daaronder kan rijden.
  12. Herkenbaar... Bij de VTEC en de 5e gen is het ook zo'n gedoe.
  13. En dan heb je opeens 2 VFRs! De VFR800 VTEC van @DaSuperGrover overgenomen, en wat voor een beest is het! Nog niet de beste foto's, maar hier staat hij naast de huidige VFR800 Fi, die op den duur weg gaat.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...