Jump to content

Jongste

Forumlid
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
About Jongste
 
 
  • Rank
    Beginnende rijder
  • Birthday 11/27/1991
 
Profiel Informatie
 
 
  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Reduzum
 
Uitgebreidere profielinformatie
 
 
  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Geel
 
Recent Profile Visitors
 
 

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

 
  1. Ja roger. Heb even gekekencopct werk vandaag en contact gehad met diverse mensen. Volgende week ga ik 3 weken naar Denemarken. Daarna zal ik er eerst een donor blok in lepelen. Weten jullie of er verschil zit tussen de 98 en 99 stekker aansluitingen en die van 2000 en 2001. Anders worden mijn zoekacties nog specifieker
  2. Kijk dit helpt zeker! Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen!
  3. Dankjewel voor jullie reactie. Ik denk ook dat de zogenoemde ‘dogs’ zijn afgebroken. Wat is het gevaar als ik rustig blijf rijden? Donor blok lijkt mij de oplossing wat in het volgende weekend is op te lossen. Mijn sleutelervaring is bar weinig. Vroeger veel aan scooters en schakelbrommers gesleutelt en ben nu met mijn audi bezig (turbo vv). Dus met motors geen ervaring. Lijkt mij dat als je basis principes begrijpt overal wel uit te komen valt. Het enige is dat de auto snel klaar moet zijn en de motor dus nu ook aan de beurt is een donor blik de ‘snelste’ oplossing is. Iemand een idee hoeveel een donorblok kost
  4. Goedenavond allemaal, onlangs een mooie vfr 800fi 98 gekocht. Van een echte liefhebber geweest en netjes op gepast. helaas na wat kilometers had ik graag gewild dat ik hetzelfde had kunnen zeggen. Gisteren een onschuldige val gehad in het gras waardoor knipperlamp rechtsvoor is afgebroken en een scheurtje in de kap heb. Balen! Maar vandaag tourtje gemaakt en bij het optrekken vanuit de twee naar de drie een klap en derde versnelling nu weg. bij het opschakelen van de twee naar de drie lijkt het of hij in de vrij loopt. Dus geen aandrijving meer. Daarnaast heb ik wel een 4/5/6. iemand dit eerder gehad? En misschien ook een engels werkplaatshandboek?