Jump to content

Filipvp

Forumlid
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profiel Informatie

  • Locatie
    1880

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Wit

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Filipvp's Achievements

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

12

Reputation

  1. Deze morgen de sensor vervangen en een testrit gedaan. Nog nooit zo blij geweest om de snelheid te zien ;-). Ziet er naar uit dat het dus de sensor was, geen enkel probleem meer gezien.
  2. Nieuwe is eindelijk toegekomen. Groot verschil dat me opvalt is de speling van de as, op de oude zit veel speling, op de nieuwe zo goed als niets. Morgen installeren maar ik heb er een goed gevoel bij.
  3. Linkse is in PETG, rechtse in ABS, middel is origineel. Geen idee of die 2mm extra zoveel gaat uitmaken.
  4. Shop reageert ook niet op mail. Dat belooft. Andere poging ondertussen. Iemand ervaring met 3D printers? Op dit filmpje is er iemand die een eigen tussenstuk ontworpen heeft die een paar mm groter is dan een origineel. Ik heb het bestand om het af te drukken. Nu is de vraag, in welk materiaal doe ik dat het best, en hoe veilig is dat? Ik heb PLA, PETG en ABS filament liggen. En dan best 100% opvullen of niet nodig? Ik weet niet goed welke krachten daar op zitten, op zich is dat maar ronddraaien en de snelheid doorgeven aan de sensor zelf. Mijn printer is momenteel aan het printen in ABS, zal het resultaat binnen een uur eens posten.
  5. en wachtende. iemand ervaring met https://www.oemmotorparts.com/en/ ? heb de indruk dat het allemaal een beetje lang duurt en als ik nu de reviews lees over die site begin ik schrik te krijgen...
  6. Geen idee, heb een nieuwe besteld en nog steeds wachtende...
  7. dat was het eerste wat ik geprobeerd heb hoor, en dat kunststof blokje ziet er nog steeds perfect uit...
  8. Op het oude kunststof tussenstuk was niets van slijtsporen te zien, steekt nu zelfs een nieuw tussen en als je kijkt zit die goed over de bout. Tandwielen en ketting zitten er al bijna 10.000 km op, dan zou je denken dat je sneller problemen hebt. Nieuwe sensor is dit weekend besteld maar nog niet binnen. Online shops zijn iets goedkoper dan dealer maar duurt allemaal wat langer. Als je dan op ebay kijkt zie je ze in de USA aan 100 dollar, dan vraag je je af wat winstmarges ze in Europa nemen. Straks ketting nog eens bekijken, maar had ze al geïnspecteerd dit weekend en zag er toch niets raars aan, ook niet echt losse of vastere stukken.
  9. geprobeerd hoor 🙂 maar zo strak zat ze niet, kwam met de onderkant nog steeds tegen het frame.
  10. 2 uur rond gereden, de ene moment denk je van alles in orde en dan opeens weer op en neer met de teller. als de teller op nul blijft staan zie je de dagteller ook niet tellen maar of het dan de sensor is of iets anders is dan weer de vraag. Rare is dat het gekomen is nadat ik mijn ketting heb aangespannen en gesmeerd wat je toch af en toe moet doen. Een paar dagen daarna zijn de problemen begonnen. Puur toeval of ?
  11. Deze morgen de zijkant er eens af gedaan en de stekkers uiteen gehaald. Niets raars aan te zien. Zijpoot hing wel vol kettingspray van al die jaren, dat is nu ook weer proper gemaakt. Straks test doen en zien wat het opgeleverd heeft.
  12. Als ik start en vertrek is er geen probleem, na een tijdje begint de snelheid op en neer te gaan en dan opeens op nul. FI lampje gaat dan aan en is je dag om zeep. Het wit tussenstukje heb ik vervangen, maar het oude zag er niet versleten uit. Gaat het de sensor zelf dan zijn of kan het nog andere oorzaken hebben? Moto heeft 45.000km. Heb ook de indruk dat eens het FI lampje brandt, dat hij dan in limp mode gaat? Hieronder een filmpje van deze morgen toen het gebeurde op weg naar het werk.
  13. Ben geen voorstander van dikke handschoenen. Heb winter en zomer mijn zomerhandschoenen aan en dat geeft vertrouwen, reactie en gevoel is ook veel beter. Deze week nog eens geprobeerd om met die winterversie te rijden en ik was blij dat ik op het werk was en ze kon uitdoen. Maar das mijn gevoel natuurlijk :-)
  14. Die Daytona zien er inderdaad knap uit, hebben die ook een beveiliging tegen een lege batterij of moet je dat toch beter anders aansluiten dan rechtstreeks op de batterij?
  15. Iemand een idee welk merk dit is? Deze stonden er op toen ik hem kocht, maar dus enkel de handvatten. De regeling zat er niet meer op. Is dat de moeite om op zoek te gaan en terug aan te sluiten of beter overschakelen naar Oxford of zo?
×
×
  • Create New...