Ga naar inhoud

Longjohn

Forumlid
  • Items

    55
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

Longjohn won de laatste dag op 24 oktober 2020

Longjohn had de meest gelikete inhoud!

Profiel Informatie

  • Locatie
    Rotterdam

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR1200F
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Longjohn's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

22

Reputatie

  1. Hallo Arthur, dat is idd niet netjes, sorrry er had een s voor meervoud achter moeten staan . Dank je wel dit is advies waar ik wel wat mee kan, ik zal eens bellen met ten kate of ze de maat weten 🙂 Grt, Longjohn
  2. Hoi jongens, ik heb al het e.e.a gevonden maar ben juist benieuwd naar ervaringen én de geschikte maat. Een hoes kopen is niet de kunst maar een goede met de juiste (krap passende) maat wel. Iemand?
  3. Ja heb ik al eens gehad voor mijn vtr en die was prima, maar weet iemand de maat voor de VFR? Heb ook positieve reacties gelezen over motorhoezenonline, zou een XL moeten zijn heeft iemand die?
  4. Longjohn

    Motorhoes VFR1200F

    Goede avond, Na een winter onder een verschrikkelijke Lidlhoes te hebben gestaan is mijn vfr1200f wel toe aan een goede hoes voor komende winter (hij staat wel beschut onder een afdak). Heeft iemand goede ervaring met een hoes en weet welke maat geschikt is? Ik heb er de plaat voor een topkoffer opzitten en die moet er uiteraard onder passen maar mijn koffers niet, die staan op een veilig plekje. grt Longjohn
  5. je kan nog steeds even langs komen 🙂. Ik heb een pers om hem uit elkaar te halen en goed schoon te maken.
  6. Ik heb T30, T31, PR3, PR4 gereden en vind de PR4 het makkelijkst sturen en die blijft goed, de BT's vond ik ook heerlijk rijden maar aan het einde worden die minder dan de PR4. Heb nu de 2e set S22 er op liggen en dat is écht feest alleen gaat dat hooguit 5000 km mee. Ik vind de PR4 wel de lelijkste banden ooit
  7. Ik vind het zoals hij nu is werkelijk een superfiets wat sturen betreft. Ik rij ook een vfr800fi en een Pan1300 maar dat is geen vergelijk. Als mijn banden op beginnen te raken wordt hij wat overstuurd maar ik rij met de 1200 alleen bochten dus plat worden ze niet. De verstelling van de schokbreker is een euvel dat velen hebben (gehad), ze rotten vast. Uit elkaar halen, schoonmaken en voorzien van wat vet werkt prima. Ik PM mn nummer wel even, dan kunnen we wat afspreken als het ooit nog eens droog wordt .
  8. Hoi Yor, Dat komt zeer bekend voor, ik had namelijk exact hetzelfde na mijn aankoop. Mijn ervaring is dat het voornamelijk met de instelling van de vering te maken heeft. De PR4's zouden geen enkel probleem mogen geven omdat het juist een zeer makkelijk sturende band is. Met name de standaard voorvork is waardeloos maar ook achter is het zoeken naar een compromis. Ik heb uiteindelijk een andere schokbreker gemonteerd en de vork grondig aangepast al ben ik daar nog niet helemaal klaar mee. Op mijn laatste trip in de Dolomieten heb ik heerlijk kunnen vegen en zelfs door de haarspelden liep hij met groot gemak. Je mag best een keertje komen proberen (Rotterdam), ik heb ook een SB stuur dus dat is goed vergelijken.
  9. Longjohn

    Circuit dag

    Ik heb mijn centjes terug gevraagd, wat mij betreft ook volgend jaar weer eens kijken.
  10. Ik heb gisteren tomtom op mijn tablet geupdate omdat ik wel nieuwsgierig was naar de nieuwe kaarten en ik kan in de nieuwe TT gewoon mijn routes synchroniseren. Heeft er al iemand mee gereden?
  11. Longjohn

    Circuit dag

    Zojuist de ochtend op 11 okt ingeschreven 🙂
  12. Longjohn

    Circuit dag

    Helaas, is nog net in de zomervakantie. Ik heb een voorkeur voor het politiecircuit maar ga vooral als het voor jullie goed uitkomt
  13. Hoi, kan ook de bandenspanning zijn (2,9bar) of je schokbreker die kaduuk is of veel te weinig rebound heeft.
  14. Longjohn

    Circuit dag

    Lijkt mij leuk, bij deze.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...