Ga naar inhoud

Bart Bever

Forumlid
  • Items

    70
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

Bart Bever won de laatste dag op 25 december 2019

Bart Bever had de meest gelikete inhoud!

Profiel Informatie

  • Locatie
    Belgie

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Zwart

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Bart Bever's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

24

Reputatie

  1. Frank bedoelde de administratie. Zou gek zijn als je in België eentje koopt die op vol vermogen werd ingeschreven. Rond de 100pk is nog netjes maar als je bvb een pk bak invoert uit Duitsland die 1000 euro goedkoper is kost het je tegen dat je in België aan 't rijden bent 1500 euro vanwege de hoge inschrijvingsbelasting. De jaarlijkse verkeersbelasting blijft voorlopig nog dezelfde. Vandaar de jacht op belgische fietsen.. Groeten!
  2. Dag Michel, Bedankt voor de info! Ja,in de chat functie van 2dehands heb ik ook al een paar bedenkingen gemaakt. Wel heb ik gezocht naar reviews pre en post 2012 en daar werd soms toch verwezen naar de 160-173pk. Vandaar dat ik wou uitsluiten dat dit geen overjaarse 2011 was.. Ik ga wss in de loop van volgende week eens kijken (niet bij de deur). Ook de K1300S blijft in mijn hoofd hangen. Beide zwaargewichten raak je blijkbaar aan de straatstenen niet meer kwijt... Meer tips zijn altijd welkom!
  3. Dag Beste Viffers, 1,5 jaar geleden de Vtec800 verkocht en ondertussen een scheve schaats gereden op de V-Strom1000 (2015). Leuke motor maar door omstandigheden heb ik deze einde vd zomer moeten wegdoen. Ondertussen financieel terug een beetje ruimte en ik ben weer op jacht naar een motor. Vorig jaar ben ik deze ook al tegengekomen en hij is nog steeds niets verkocht! https://www.2dehands.be/a/motoren/motoren-honda/m1662237520-honda-vfr-1200f.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618 Wat is hier mis mee? Kent iemand deze motor? Omgeving Dendermonde in Belgie. Buiten de kleur mss want ik twijfel maar hezb 'm nog niet in t echt gezien... Na een beetje speurwerk zou ik best op zoek gaan naar een +2012 owv de geupgrade Cardan, het iets minder bokkige gedrag en standaard tractiecontrole. Ook zie ik in de advertentie dat hij zegt: 160pk terwijl dat volgens mij 173 moet zijn vanaf 2012? Ik heb de vraag gesteld via mail maar nog geen antwoord gekregen dus kom ik hier al eens mijn licht opsteken.. Alvast bedankt voor de info! Bart
  4. Ik sluit me aan bij de naks(en). ééntje is makkelijk zelf te doen, de andere zit wat dieper... Ik heb ze destijds gekocht voor 75 euro/st. Aan je lijstje te zien heb je ondertussen de gekende mankementjes gehad en zou je er nu een hele tijd moeten tegen kunnen. Greetz!
  5. No worries mate, veel succes met de fix. En die stekkers zijn inderdaad een puntje om in't oog te houden. Greetz!
  6. Ik heb nog mijn originele SR liggen van 2004 met 45000 km. Ik heb destijds Stator/ SR en accu gelijk vervangen.... het probleem was een doorgebrande stekker aan de Stator. Je kan de mijne hebben tegen verzendkosten vanuit Belgie. (Ik rijd ondertussen al bijna een jaar op de V-Strom) Ik ben destijds zelf ook al genoeg geholpen, laat maar horen indien interesse. Greetz, Bart
  7. Ik ben jullie nog een terugkoppeling schuldig... Ondertussen ben ik naar 2 Crossrunners gaan kijken maar ik was nog niet helemaal overtuigd. Wat wel is blijven hangen is de comfortabele zit- en rijpositie en ik heb dus mijn zoekveld uitgebreid. De GS was enkel betaalbaar als hij 100.000 km had en mijn all time favorite, de Multistrada Pikes Peak zal altijd een natte droom blijven Wat is het wel geworden? Uit onverwachte hoek ben ik op een voor mij onbekende Vstrom 1000 uitgekomen. Maniakaal onderhouden en piekfijn in orde. Ik ben dus even vreemd gegaan maar zeg nooit nooit. Bedankt voor de vele info en tips die ik hier gekregen heb en nog vele veilig km's gewenst! Groeten, Bart Bij deze nog een fotootje natuurlijk.
  8. Ik ben zelf ook maar 1,74m dus ik vermoed dat ik vrij relaxed op de Crossrunner kan toeren. Probleem is dat ik in de buurt nergens terecht kan waar er eentje staat. Ik heb er nu 2 op t oog, ééntje op 70 en ééntje op 120km van huis. Ik ben al even online aan t polsen naar de mogenlijkheden alvorens op te rijden. @crossrunner Over welke accessoires heb je t dan als ik vragen mag? Koffers zitten erop, ruitjes kan je makkelijk vinden, enkel een andere demper staat op mijn lijstje.. Ik vond dit filmpje van een gepimpte Italiaanse Crossrunner.. die overigens naar mijn smaak te ver gegaan is https://www.youtube.com/watch?v=JGT3ZYjesWU
  9. Gegroet motorvrienden, Ik heb mijn Vtec een maandje geleden te koop aangeboden met in het achterhoofd iets te zoeken met evenveel pit maar toch een minder sportieve zithouding. Ik heb de Vtec net iets minder dan een jaar gehad en hij werd zonder verlies verkocht De koper was op zoek naar eentje dat tip top in orde was en compleet uitgerust... En dat was het geval. Probleem is nu een beetje dat ik onverwacht zonder motor zit en ik aan het rondkijken ben om eerstdaags/weeks een nieuwe te kopen. Maar wat.... Ik had vorig jaar mijn zinnen gezet op de K1300S maar dat idee heb ik om dezelfde reden laten varen.. Ik was aan het kijken naar een betaalbare GS, die zijn er genoeg .. Mijn droombike, de Multistrada blijft nog wel even buiten bereik om financiele redenen maar toen zag ik de Crossrunner Niet de laatste maar het 2011 model. Niet veel slecht van te vinden buiten de positie van de voetsteunen. Zijn er hier mensen die ermee rondrijden en wat zijn de bevindingen? Dit is wat ik momenteel aan het bekijken ben: https://www.2dehands.be/a/motoren/motoren-honda/m1557701631-crossrunner-honda-vfr800x-touring-edition.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Alvast bedankt voor de input!
  10. Hij staat toch niet op de middenbok hé? Best ontluchten op de zijstandaard.
  11. Natuurlijk mag dat. Of rechtstreeks op bvanbever@hotmail.com Groetjes!
  12. Als je een iphone hebt die wireless kan opladen heb ik dit hier nog te koop liggen.. nieuw en ongebruikt: de X-Grip zelf en de powerpuck: https://www.youtube.com/watch?v=0uqvLU5an8k Groeten!
  13. Zonet even op de site van Michelin gekeken of er ergens startwaarden te vinden zijn voor de juiste bandenspanning.. die zijn er blijkbaar niet dus gebruikte ik even de chat functie. Het antwoord was: kijk op de sticker van uw motor voor de juiste spanning. Maar als het karkas van de Michelin een stuk zachter is dan dat van de Dunlop...klopt dit dan nog? Volgens de medewerker wel maar ik ben eerder geneigd om de spanning te verhogen om minder 'deining' te hebben... Ik ben gestart op 2,5 voor en 2,7 achter en van daaruit te vertrekken. De vering vooraan op 2 lijnen schroefdraad zichtbaar, achter de draaiknop iets strakker dan de middenstand. Naar mijn gevoel gaat de voor- en achterkant gelijkmatig over de oneffenheden en krijg ik geen klappen door op het stuur. Wat zijn de adviezen? Groeten!
  14. En de Road 5's hangen er onder... Rond zijn ze in elk geval want ik val bijna in elke bocht. Heb maar een 15 tal km's binnendoor gereden en enkele rotondes genomen wegens te weinig tijd maar ze voelen in elk geval erg goed. Kan ook niet anders gezien de vorige eigenaar zijn setup. Ik had de lossen wielen meegenomen naar de bandencentrale, zo kon hij mij nog helpen zonder afspraak. De brave man vond het ook een 'opmerkelijke combinatie' Groeten!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...