Ga naar inhoud

Henkie

Forumlid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Locatie
    Nederland

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Henkie's prestaties

Beginnende rijder

Beginnende rijder (3/10)

0

Reputatie

  1. Allen weer bedankt. De temperatuur wordt goed weer gegeven op het display. Ik heb deze motor al lang in bezit en weet ongeveer wel wanneer de temp gaat stijgen. (File rijden in een stad en vaak ook nog bij 30+ weer. Als je normaal rijd is de temp altijd wel onder de 90 graden, vaak rond de 85.) Ik ga van de week de aan het masseren😅. Volgende week een weekendje weg, lat ik de schakelaar voor de zekerheid maar even zitten. Nogmaals iedereen bedankt, top deze snelle hulp en ervaring! mvg, Henkie.
  2. @ Johan, Ik heb de sensor een heel klein beetje los gedraaid en er stroomt gelijk koelvloeistof uit, er zit dan naar mij idee geen lucht in toch? Of het moet echt in die verhoging in die tussen slang zitten. Maar de sensor (switch) zit in de koelvloeistof dus. Maar meet deze sensor in de radiateur nou wel of niet de temperatuur? Of wordt de temperatuur op twee plekken gemeten? Groet Henkie.
  3. Klinkt ook weer logische Johan, ga ik dat eerst proberen. De temperatuur sensor in het blok vervangen kost wel een dikke avond sleutelen. Allen super bedankt zo ver.
  4. Ai, dom van mij. Deze sensor zit lekker verstopt. Ik neem aan dat het hele inlaat gedeelte er af moet onder het luchtfilter huis? Of is er een ander trukje ergens binnen door🤔. Alvast weer super bedankt voor de hulp👍🏼
  5. Hallo VFRikus, de temperatuur sensor boven in de linker radiateur. Groet Henkie.
  6. Hallo, Nieuw hier en weet even niet of ik verder moet in dit topic of een nieuwe moet maken, excuses alvast. Ik zou graag wat hulp hebben. Sinds kort slaat de koelfan aan bij een temperatuur van 77 graden, veel te vroeg, en gaat ook niet weer uit omdat de motortemperatuur toch wel naar de hogere bedrijfs temperatuur wil. (Normaal rond de 105, bij file rijden in een hete zomer) Eerste gedachte, temperatuur sensor, dus deze vervangen, helaas slaat wederom bij precies 77 graden aan. Echter nou snap ik de logica niet meer. Is de thermostaat kapot dan gaat deze volgens mij open staan en komt de motor niet op temperatuur. Dit is niet het geval, ik heb er even een schakelaar tussen gezet zodat ik de koelfan handmatig kan bedienen en de Temp loopt mooi op tot de gemiddelde 85 graden. Dus, rara........ ideeen zijn welkom. (Er zit geen lucht in het koelsysteem, hij kookt niet, radiateurdop is goed etc.) Alvast super bedankt. groet Henkie.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...