Laat ik dan in mijn eigen topic toch nog even terug komen op @AFS Motorparts
Ik ben het er mee eens dat het wat onduidelijk is. Ik merk regelmatig dat de motor vrij warm is. Dus boven de 100 graden. Met regelmatig bedoel ik. Van de 10 keer minstens 7 a 8 keer. Dat is nu. Het is nu redelijk warm buiten dus dat speelt ook mee. Ik merk gewoon dat de motor snel warm word. Nou is dat niet vreemd. Volledig bekuipt. Dus de motor kan zijn hitte minder makkelijk kwijt. Nu merkte ik op dat tijdens het parkeren de ventilator van de motor blijft draaien als ik dus het contact aan laat. Motor uit via jiffy. Ook als ik de motor uit zet en daarna weer aan ( op contact ) slaat de ventilator aan. Bij mijn andere motor, naked. gebeurde dit vrijwel nooit. Dat de motor van de VFR sneller warm word en blijft is duidelijk. Als ik rij zakt hij snel naar de 80 graden. Dus dat is het probleem niet. Wat is dus niet weet is waar ik goed aan doe qua de ventilator laten draaien. Gezien ik ook niet kan vinden hoe het zit in de manual. Dus bij deze. Als ik nog niet duidelijk ben laat het dan weten. Misschien doe ik zelf ook wat verkeerd. Alvast dank voor de input. Overigens mijn vriendin die een GSX1000 reed, had hetzelfde "probleem". Die zei me, waar maak je je druk om. Gewoon sleutel eruit en niet over nadenken. Ik vind het een interessant onderwerp.
Groet,
Milwel