Ga naar inhoud

VfrFever

Forumlid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Amsterdam

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 94-97 VFR750
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

VfrFever's prestaties

Beginnende rijder

Beginnende rijder (3/10)

2

Reputatie

  1. Hi allen, het is mbv Frank van AFS duidelijk geworden dat de zuigers aan een kant vastzitten en aanlopen en een revisie nodig is. Bedankt voor de input!
  2. Bedankt allen voor de reacties dusver! Ik denk dat ik wellicht ook de klauw moet reviseren. De zuigers kreeg ik met geen mogelijkheid met de hand terug, en heb een waterpomptang moeten gebruiken, waarmee het op zich prima ging. Iemand enig idee waar ik aan zou moeten denken qua materiaalkosten als ik het zelf doe? Ik heb de RC36II inderdaad met zwevende schijven..
  3. Ik hoop het niet, is eventueel een dure aankoop hoop dat het de remklauw is, die wellicht te reviseren is
  4. Je argument tegen een verstopping is goed, zo had ik er niet over nagedacht. Ik heb helaas geen middenbok meer, maar wat ik dacht te gaan doen is enkele rondjes rijden hier op een parkeerterrein terwijl ik alleen maar mijn achterrem gebruik, zodat ik kan testen of één van de voorste schijfremmen van nature opwarmt (door evt aanlopen). Ik laat weten wat ik heb gevonden
  5. Bedankt! Misschien is dat maar het beste.. Ik ga vanaf eind deze maand de motor ook voor woon-werk gebruiken, en dan wil ik zeker zijn dat de remmen optimaal werken. Je hoort van me!
  6. Ik heb een maand geleden mijn remblokjes vervangen, omdat ik de remmen te zwak vond en het viel me toen al op dat één kant meer versleten was dan de andere. Nadat de remblokjes vervangen zijn (EBC HH) is de remkracht toegenomen, maar voelt de rem nog steeds niet hard, ondanks dat ik met haast een liter remvoeistof heb ontlucht. Wat het opvallendste is van het verhaal, is dat de remklauw rechtsvoor (gezien vanaf de voorkant) harder lijkt te werken, aangezien ik na een rit wel eens met de hand de temperatuur test van de schijfremmen, en deze echt heet is terwijl linksvoor warm is. Wat zouden de oorzaken kunnen zijn? Ik dacht zelf misschien aan een verstopping in het bruggetje van de hoofdremleiding naar de klauw linksvoor of iets dergelijks.. ik hoor graag jullie ideeën hierover! Bij voorbaat dank
×
×
  • Nieuwe aanmaken...