Jump to content

Ryan

Forumlid
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good
About Ryan
 
 
  • Rank
    Gevorderde rijder
  • Birthday 09/02/1976
 
Profiel Informatie
 
 
  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zevenaar
  • Interesses
    Motor .Mountainbiken. Kweken van witte postduiven.
 
Uitgebreidere profielinformatie
 
 
  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Rood
 
Recent Profile Visitors
 
 

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

 
  1. Zoals ik al eerder had verteld was het de zoektocht naar een eerste motor. Honderden heb ik er voorbij zien komen op internetfoto,s. Maar deze rode met grijs zilveren velgen had ik nooit real life gezien. Daarbij moet ik zeggen dat deze rode kleur er op internet foto,s altijd erg vaal uit zien. Bijna oranje achtig. Maar bij het bekijken van de motor was ik verrast door de mooie dieprode kleur en de puike algehele staat van de motor. Ook het hele verhaal erbij. En de info die ik via dit forum kon op doen via de meneer Johan. En andere forummers. Heb ik die motor gekocht. En die velgen zijn idd prima zo. De originaliteit van de motor veranderen zou vloeken in de kerk zijn.ik ben idd geen Johhny haha. Ik ga hem volgende week ophalen . Bedankt voor de info. Grtz Ryan
  2. Ik bedoel eigenlijk een bedrijf waar ze de velgen eraf halen en ook poedercoaten.en daar na de velgen weer vakkundig terugplaatsen. Ik ben zelf geen hobbyist. Kennen jullie hobbyist of een bedrijf die dat doet. Grtz Ryan
  3. Hoi. Ik vroeg me af of iemand weet wat het zo,n beetje zou kosten om zilverkleurige wielen naar zwart te laten poedercoaten. De velgen zitten onder een rode Vfr. Grtz Ryan
  4. Bedankt voor de reactie,s. Je zoekt natuurlijk een motor met zoveel mogelijk onderhoudsgeschiedenis. Dit klinkt goed en ik ga hem maar eens bekijken. Grtz Ryan
  5. Ik heb een rode Vfr te koop gezien op MP. Hij is van 2005 .Heeft 45100 gelopen en is van bj 2005. De dame heeft hem zelf gekocht in 2013 met 16000 km op de teller.De kleppen zijn gesteld rond de 35000 km en met de spanningsregelaar heeft de vtec volgens de verkoper geen problemen. Dit komt volgens verkoper alleen voor bij de oude f1 modellen. Nu hoorde ik die Johan naam hier regelmatig voorbij komen. Weet iemand mischien iets van deze bike. Hij staat in Veenendaal .Grtz Ryan. Bij voorbaat dank .het gaat om mijn eerste motor, dus enig onderzoek is gewenst zodat ik geen kat in de zak koop .haha
  6. Ryan

    Kilometerstanden bij aankoop.

    O.k dan. Helder. Een hogere km stand van bv 80.000 bij een verder goed onderhouden motor is dus geen probleem. Ik had al wel begrepen dat het sterke blokken zijn . Ik neem dit mee in de zoektocht naar een Vfr. Bedankt voor de reacties. Grtz Ryan
  7. Hoi. Nadat ik me voorgesteld heb en aangegeven dat ik op zoek ben naar een Vfr vtec of een Vfr 800fi voor een budget van 3000 euro. Heb ik nu een volgende vraag? Nu zie ik bv Vfr,s van bouwjaar 2005 met 80.000 km. En ik zie Vfr,s van b.v bouwjaar 2002 met 40.000 km. Wat zou nu verstandiger zijn om te kopen.? Ik weet natuurlijk dat onderhoud een belangrijke kwestie is. Maar 80.000 km is toch vrij fors. Ik zoek een motor waar ik echt lang mee vooruit kan. Wat zou het advies zijn van ervaren Vfr rijders en hoever over de 100.000 km kan een Vfr eigenlijk lopen. Groeten Ryan