Ga naar inhoud

GregVFR800

Forumlid
  • Items

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Locatie
    Linden

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

GregVFR800's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. Daar hebben de 1998-2001 toch ook last van? Mijn was volledig doorgebrand ineens
  2. Ik zag nu ook wel mooie VTECs rond de 2500 € ook, maar vanaf welk jaar zijn de kinderziektes van VTEC eruit? 2004 ? GReg
  3. Ok bedankt voor je inzicht en vergelijking. Dus 2500€ (onderhandeld) voor propere moto met 33 000 km is veel te veel? Hoeveel zou je aanraden, 2000 lijkt me dan weer te laag vrees ik. Het is inderdaad een 2000, met HISS sleutelherkenning etc. Greg
  4. Hier is de link voor de 2000 en de 1999 motos, enige bedenking? 2000: https://www.2dehands.be/a/motoren/motoren-honda/m1629283959-honda-vfr-800.html 1999: https://www.2dehands.be/a/motoren/motoren-honda/m1610776067-honda-vfr800.html Greg
  5. Ja daar dacht ik dus ook aan, maar de 2000 motor ziet er wel heel proper uit en is altijd binnen geweest. Wat denken jullie van de prijs 2500€? Greg
  6. aha ok, maar past die helemaal op de 1999 versie dan, of moet er ook een sensor etc geplaatst worden? En waarom doe je die bochten weg ? Andere uitlaat of moto gekocht ?
  7. Hallo iedereen, wat zijn de pros/cons om een 2000-01 model te kopen tegenover 1998-99 RC46? Wat zijn de grote verschillen behalve de katalysator en bv sleuitelherkenning? Enig verschil in prestaties? Daarnaast, wat denken jullie van deze prijs? RC46 VFR800 van 2000, met 33.000 km (heeft altijd binnengestaan en nooit in regen gereden), laser uitlaat voor 2500 €? Tegenover een 1999 VFR800 met 53.000 km met duidelijke woon-werk verkeer slijtage vooor 1700€ bedankt ! Greg
  8. Dag Motochaly, hoe bedoel je ? De 1998 versie heeft toch geen katalysator? Greg
  9. Bedankt mhiam ! kan je mij wijzen waar het demonteren/monteren van uitlaat VFR ergens staat op de forum? Ik zag geen specifieke rubriek voor uitlaten, Voornaamste is goed weten wat er allemaal af moet om alles los en terug vast te maken en waar op te letten 😉 Heeft er iemand hier het werkplaatsenhandboek van VFR 1998-2001 misschien? Thx Greg
  10. Thanx Yor, originele demper bedoel je? Het gaat vooral om de voorbochten en collector di erg verroest zijn (met gaten zelfs al sinds kort), dus niet te repareren...
  11. Hallo mede VFR verslaafden 🙂 Ik ben de trotse eigenaar van een rode VFR800 van 1999 🙂 Omdat ik er toch het hele jaar mee doorrij en een tijdje geen garage had, is nu mijn uitlaat (voorbochten en collector) aan vervanging toe. Daarnaast is mijne VFR natuurlijk niet meer zo blinkend als velen... Nu heb ik een vraag voor jullie: * Wat koop ik best? Een tweedehands uitlaat (compleet, 450 €) of beter een vervang uitlaatsysteem (Akrapovic, of dergelijke, 350€) ? Graag wat raad. Ik ben zelf niet zo'n handige Harry, dus dit laten doen kost me toch in totaal bijna 1000 € (uitlaat + werkuren) * Ik overweeg dan gewoon een super goed onderhouden VFR (bwj 1999-2000) terug te kopen voor 1500-2000 € (50000-90000 km) en de mijne bij te houden voor stukken of verkopen aan een motorecup (500€ wel maar voor gekregen). Beter idee? * Misschien is er iemand hier die mij wil helpen (tegen betaling) om tweedehand/vervang uitlaat te plaatsten, dan leer ik wat bij 🙂 Alvast bedankt voor de tips, ideekes of raad!  Greg
×
×
  • Nieuwe aanmaken...