Jump to content

Jimmy

Forumlid
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Jimmy last won the day on March 15 2021

Jimmy had the most liked content!

Profiel Informatie

  • Locatie
    Grobbendonk

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR1200F
  • De mijne is
    Zwart

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jimmy's Achievements

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

24

Reputation

  1. Ik had hetzelfde probleem met vrienden die met de GSM of andere navigatiesystemen werkten, ik werkte vroeger ook met de gsm, uitendelijk een zumo XT gekocht. Wat ik proefondervindelijk de beste methode vind is mijn route maken in Kurviger op de computer, ik sla hem op als track en dan kan iedereen van de track op zijn eigen gps toestel er een route van maken. Werkt voor mijn gevoel het beste, toch zeker voor mijzelf, heb ik nagenoeg altijd de route die ik zelf heb uitgestippeld.
  2. De roadsmart 3 heb ik niet gereden op de 1200f, wel op onze kawa 750 maar dat is een ander vermogen. De 4 heb ik nu op de 1200f liggen en ik vind hem héél neutraal en goed op de weg liggen. Iets minder sportief dan de road 5 wanneer nieuw, momenteel een 3-4000 km mee gereden dus kan je moeilijk het volledige plaatje schetsen maar ik vermoed wel dat hij langer zijn vorm behoudt tov de road 5, waar bij mij de achterband nogal snel onsportief werd.
  3. Ik denk dat hij ooit eens gevraagd heeft alle vragen in het vervolg via facebook te sturen ivm alles te centraliseren.
  4. Heeft wel wat weg van de NR750 zo
  5. Ik vind de africa twin ook leuk klinken. Misschien doe je er goed aan die grote moderne uitlaat te vervangen door iets dat wat meer café racer uitstraalt zoals deze witte die ze hebben voorgesteld:
  6. Dag Forum, Ik heb interesse om een DAM uitlaat voor de 1200F over te nemen van iemand moest iemand hem wegdoen. Groeten, Jimmy
  7. Hey Eric, ik wil hem wel komen ophalen. ik zal je een pb sturen.
  8. Ik ben benieuwd naar je bevindingen @AFS Motorparts. Ik heb recent ook de roadsmart 4 op m'n VFR laten monteren, maar de Ardennen moeten voor mij nog wachten tot volgend weekend.
  9. Was het niet op 1 april gepost? Moesten ze nog een hornet maken gaan ze hem echt niet in een V4 maken.. zal wel eerder een budgetvriendelijke 4 in lijn worden of een tweecilinder denk ik dan. Hoedanook, bij de dealer vond ik de NT persoonlijk niet mooi. De kop was veel te lomp in mijn ogen. Maar vorige week heb ik voor het eerst er eentje in het wild gezien en al rijdend viel dat reuze mee eigenlijk, was niet verkeerd. Als woon-werk of om mee op reis te gaan ziet dat er een goede motor uit.
  10. Hey Sabsteef, Klopt zonder teller kan je rijden maar rijbewijs bijhouden is wel handig Ik heb hem laten repareren en heeft me uiteindelijk 290 euro gekost. Grtn, Jimmy
  11. Ik denk persoonlijk dat de km-stand in de print wordt bijgehouden en niet in de ECU, dus het is misschien wel makkelijker hem te laten repareren. Het verschil is een 150 euro. Gebroken zal hij wel niet zijn denk ik, de motor is niet gevallen ofzo.
  12. Dag iedereen, Ik heb een 1200 F versie 2010 waar de tellerpartij het heeft opgegeven, vermoedelijk de print achter het scherm die gecorrodeerd is. Hij is momenteel op onderhoud bij de motorzaak en daar gaven ze me drie opties: een nieuwe, trachten te laten maken of een tweedehands teller er in steken. Een nieuwe kostte 1550 euro, dat vind ik overdreven Trachten te laten maken zou rond de 300-400 euro kosten maar ze konden ook geen garantie geven dat dit ging lukken, en moest het niet lukken kost het alsnog wat geld voor de manuren. Een tweedehands teller er in was mijn eerste idee, zo zou ik het zelf oplossen en zo zijn er nog verschillende verkrijgbaar online aan prijzen rond de 200 euro. De motorzaak heeft zelf gezocht naar tweedehands tellers en uiteindelijk bellen ze om te vertellen dat ze niet 100% zeker zijn dat ze er vinden die compatibel zijn. Iets in de trend van: DCT of geen DCT (de mijne heeft geen DCT), ABS of geen ABS (hebben alle 1200 f's geen ABS?), oudere/nieuwere modellen. Iemand die weet of die tellers redelijk universeel zijn? Volgens mij moet deze lukken tóch? https://www.cama-motorparts.nl/webshop/nld/onderdeel/C300001RYC/hp0837002+tellerset+honda+vfr-1200-f-vfr1200-dct Groeten, Jimmy
  13. Bekijk het positief hé Patrick. Je motor verslijt heel wat minder snel nu je zo veel kms minder per jaar doet..
  14. Het lijkt mij een optisch en ergonomisch zeker een mooie motor, ziet er netjes uit. Vraag me af hoeveel er in die zijkoffers passen? Niet veel lijkt me. 102PK/104Nm is niet spannend genoeg, tracer 9 regio maar dan weegt de tracer zo'n 20kg minder en heeft die een groter eindschot (119PK) en zal die tracer wel meer sportieve capaciteiten hebben. Kwa uiterlijk ziet hij er wel volwassener uit dan een tracer, maar niemand die een GS inwisselt tegen deze 104Nm motor..
  15. Vandaag op de Belgisch Laverda meeting deze RC30 gespot. Voor de kenners/liefhebbers, op de achtergrond zie je een échte SFC staan..
×
×
  • Create New...