Ga naar inhoud

B-one

Forumlid
  • Items

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Locatie
    BLADEL

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Zwart

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

B-one's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Dedicated
  • Collaborator
  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recente badges

1

Reputatie

  1. Dus....... meest reële optie is het spy-ball alarm? Eruit met dat ding dus. Heb alleen helemaal geen verstand van electronica (en geen gereedschap daarvoor). Weet iemand een plek waar ik terecht kan? Liefst in de buurt van Eindhoven/Tilburg.
  2. Met knipperlichtschakelaar bedoel je 'gewoon' de unit op het stuur? Dus onder de richtingaanwijzerknop?
  3. Niet herhaaldelijk, maar continu. Heb nu de accu los gehaald. Dan uiteraard niet. Maar als ik hem weer aansluit, branden ze weer alle 4. Ze blijven overigens fel branden. Ze doven niet. Claxon, koplamp, remlicht en achterlicht werken naar behoren.
  4. Er zit een spy-ball alarm op. Maar wordt al heel lang niet meer gebruikt. Is niet 'actief'.
  5. Vandaag een mooi (maar warm, 33 graden) ritje door het Limburgse Land gemaakt. Halverwege bleven ineens alle 4 mijn richtingaanwijzers continu branden. Kreeg ze niet meer uit. Ook met motor helemaal uit (sleutel eruit) bleven ze branden. Alleen door accupolen los te halen gaan ze uit. Lampen, claxon, remlicht werkt allemaal nog correct. Heeft iemand enig idee wat er loos is? Ik hoor het heel graag.
  6. Ben intussen aan het meten geweest (met wat externe hulp). Nog niet alles, begonnen met de accu. Die blijkt helemaal ok te zijn. Spanning is 12,3. Na starten van de motor zakt het naar tussen de 10 en 11. SR en dynamo heb ik nog niet (kunnen) testen. Maar hebben jullie zo al een idee of het waarschijnlijk de SR is of de dynamo? Zoals ik/wij redeneren werkt de dynamo wel maar geeft de SR te weinig door aan de accu. Daardoor was hij (wederom door ons beredeneerd) na 100 km leeg (accu) omdat hij (sr) dus niet voldoende bij laadt. SR dus kapot? Klinkt dat logisch? Hoor graag jullie zeer gewaardeerde meningen!
  7. Dank mensen! Zeker de filmpjes gaan een technobeet als mij wel helpen
  8. Heb onderstaand probleem met mijn 99-er. Heb al veel op het forum gelezen maar geen identiek verhaal. Zweeft een beetje tussen een aantal zaken in (SR/stator/rotor/accu). Wat is er aan de hand: vooraf met de druppellader de accu tot 100 % geladen. Na ongeveer 15 km een keer gestopt. Motor uit. Binnen een minuut weer aangereden (starten ging probleemloos). Daarna ong. 100 km gereden en gestopt om te tanken. Toen kreeg ik de motor niet meer gestart (geen stroom). Ook klokje viel uit. Heb de motor toen aangeduwd (ging vrij eenvoudig) en toen nog een kilometer naar huis gereden. Ook daar aangekomen was alles weer ‘dood’. Accu daarna weer aan lader gelegd, zit weer netjes vol. Wie weet raad?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...