Ga naar inhoud

SebaC

Forumlid
  • Items

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Locatie
    Puurs

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Zilver

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

SebaC's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente badges

4

Reputatie

  1. Uiteindelijk gegaan voor een Black Widow demperset, ook zonder e-keur. Ik rij met db-killers, wat +- hetzelfde niveau van geluid maakt dan de gegapte uitlaat die ervoor gemonteerd was. Zonder db killers maken ze inderdaad veel meer geluid, maar is nog te doen!
  2. Goedemorgen allemaal, indien dit fout geplaatst is, post ik dit grzag in een andere map. Heeft er iemand ervaring met het bestellen van een uitlaat op de rechtsteekse site van Delkevic? Site lijkt mij op het eerste zich ok, taksen voor eu worden ook mooi weergegeven. Ik heb meerbepaald interesse in volgende dempers : https://delkevic.co.uk/Honda/VFR800 /2003/honda-vfr800-vtec-2002-2013-200mm-round-stainless-silencer-exhaust-kit-KIT0257.html?search= Heeft iemand deze, en wat zijn de bevindingen? Worden deze ook geleverd met db killers? alvast een fijne dag gewenst! Seba
  3. Na wat gepruts is het uiteindelijk gelukt 🙂 Bedankt!
  4. Goedemorgen, Na een ritje gisteren opgemerkt dat 1 van de 2 H7 lampjes gesprongen is. Kan gebeuren... Nu raak ik er niet echt uit hoe ik deze lamp uit de koplamp krijg. De stekker kan ik lostrekken, maar dan zit er een rubberen ring rond de lamp, die in de koplamp geschoven zit lijkt me. Iemand een idee of werkwijze hoe ik dit lampje kan vervangen? Seba
  5. Bedankt, Moet ik me reeds zorgen beginnen maken? Ik heb dit maar 1 maal gehad. Al enkele keren motor gestart en zonder problemen.
  6. Bedankt, ga ik dit weekend al eens proberen. Waar kan ik de stator loskoppelen? Deze heb ik nog niet gevonden 🙂 Het is maar eenmalig voorgekomen, maar maak mij zorgen om hier meer problemen mee te krijgen...
  7. Goedemiddag allemaal, Graag even reactie/advies van de kenners hier aanwezig 🙂 Mijn VFR800 Vtec start normaal altijd perfect. Heeft niet veel nodig om aan te slaan en nooit problemen gehad. Heeft voor mijn aankoop wel enkel jaren stilgestaan, maar bij de aankoop meteen een nieuwe batterij geplaatst. Deze batterij is ÊÊn maal leeg gelopen omdat de motor langere tijd bij mij in de garage heeft gestaan. Nachtje aan de lader en sindsdien geen enkel startprobleem, en wordt de VFR wekelijks gebruikt. Toen ik gisteren de VFR wou starten, duurde het iets langer voor hij effectief aansloeg en merkte ik dat mijn klokje/dagteller gereset waren. Ook tijdens het proberen starten sloeg hij niet meteen aan en leek het op een platte batterij. Uiteindelijk is deze toch aangeslagen, heb ik een rit gedaan en geen enkel startprobleem meer ondervonden. Heb hier op het forum al enkele zaken gelezen over de stator/spanningsregelaar etc... Zijn dit beginnende tekenen? Moet ik mij zorgen beginnen maken op een panne eventueel? Alvast bedankt voor het nodige advies 🙂 Seba
  8. Goedeavond mede VFR'ers, Na enkele uren op het forum rondgeneusd te hebben (beginnend VFR rijder), ben ik uitgekomen op de befaamde flapper&snorkel mod en pair valve. Ik heb wat zitten lezen en heb pro's en contra's gelezen... Mijn vraag naar jullie toe; wat doen deze mod's juist en hoe voer je deze uit? En wat zijn de persoonlijke ervaringen? Alvast fijne feesten gewenst! Verstuurd vanaf mijn MAR-LX1A met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...