Jump to content

margeaux

Lid VFROC
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About margeaux

  • Birthday 12/21/1997

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Vrouw
  • Locatie
    Delft

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Rood

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

margeaux's Achievements

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • One Year In
  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • First Post
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Als de motor uitgaat blijven de lichten etc. gewoon werken. Spanningsregelaar was gecheckt in zn neutraal dat was goed. Maar ik vermoed inderdaad iets met warm worden en elektra.
  2. Lieve luitjes, UPDATE: de monteur heeft 4 bougies en 3 bobines vervangen. Daar zat volgens hem het euvel en daarna heeft hij er zelf op gereden en was het goed. Het was 15 minuten rijden van de monteur naar huis maar dit heb ik niet eens gehaald. Precies hetzelfde, 8 minuten rijden, stotteren, uit. Dynamo was goed. Spanningsregelaar goed (ook warm). Geen brandstofprobleem en tank was mooi schoon. Mijn onverwoestbare Honda VFR800 uit 2004 (rc46) heeft me in de steek laten. Na lang wachten bij een stoplicht ging de fan keurig aan bij 104 graden, echt vrij snel na groen licht begon de motor te stotteren en viel uiteindelijk uit. Kort brandde het olielampje. Tijdje gewacht en weer gestart, paar meter verder weer stotteren en uit gevallen. Daarna wou starten ook niet meer. Een uur later startte hij prima en weer weg gereden, na 4 minuten weer uit. En daarna weer kort starten en direct uitvallen. De motor was toen maar 80 graden. Help help wat is er aan de hand? Twee weken geleden wel handvatverwarming geïnstalleerd en de nieuwe standaard maar sindsdien ook heel veel gereden met 0 problemen.
×
×
  • Create New...