Ga naar inhoud

VFRikus

Lid VFROC
  • Items

    13689
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    104

VFRikus won de laatste dag op 28 maart

VFRikus had de meest gelikete inhoud!

1 Volger

Over VFRikus

  • Verjaardag 23-04-1956

Sociale Media

  • Website URL
    http://www.autobedrijfrijnberg.nl

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Gasselternijveen (Drenthe)
  • Interesses
    Motorrijden en computer

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800X
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

4679 profielweergaven

VFRikus's prestaties

Super duper Post-ho Maniac

Super duper Post-ho Maniac (10/10)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well
  • Very Popular
  • Posting Machine
  • Collaborator

Recente badges

1,7k

Reputatie

  1. Denk het wel, waarschijnlijk een spastische rechter pols VFRikus
  2. Als de kruiskop door gedraaid is rest alleen nog een een boortje van 4.5 of 5 mm. om de kop er af te boren en dan met een griptang de rest er uit te draaien. Remvloeistof moet niet alleen beoordeeld worden op hoe het er uit ziet, je moet het eigenlijk meten. VFRikus
  3. Ga eens proefrijden op een RC80, prima zit en toch een VFR. VFRikus
  4. Meter in de tanktas en een constante meting doen, als hij dan ook 14 Volt blijft geven is je accu stuk. VFRikus
  5. Vrijwel zeker de spanningfregfelaar defect. Deze willen nog wel eens falen bij het warm worden. Een keer gaan rijden met een voltmeter aangesloten. VFRikus
  6. Meter werkt best wel, als hij te warm word zie je het wel, maar het komt onnatuurlijk over op deze manier. VFRikus
  7. Krijg de indruk dat het niet is door gedrongen dat het een producteigenschap van dit model is. Probleem had ik ook al met mijn VF750F , de voorloper van de VFR serie VFRikus
  8. Deze gemist? VFRikus
  9. Ik ben autogarage en heb vaak radiateuren laten herstellen op deze manier, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Tijd hoeft ook geen probleem te zijn, want vaak dezelfde dag klaar. VFRikus
  10. Ik zou eens gaan zoeken op internet met de term "radiateurenservice" Er zijn zat bedrijven die kunnen repareren en eventueel een nieuw koelblok kunnen plaatsen. VFRikus
  11. Ik heb met mijn RC80 al 428 km. op een tank gereden en ik had hem nog niet eens tot de rand vol gegooid. Denk dat 450 geen probleem zal zijn. VFRikus
  12. Het VTEC gebeuren kon mij ook niet aanspreken, maar sinds enig tijd rij ik een RC80 en ik ben helemaal om. VTEC moment is inderdaad een stuk minder, en ik moet zeggen dat ik ook niet zo vaak die toerentallen rijdt. Er onder is ook zat te beleven! VFRikus
  13. Je moet belast meten, dat betekend op de pomp terwijl de motor draait moet je op de pomp de laadspanning meten en op de massa draad 0 volt. Een ohm meting is niet betrouwbaar, want die zegt niks over de kwaliteit van de verbinding. VFRikus
  14. Het is de vraag of de sensor in zijn werkbereik komt, dat bedoel ik met de opmerking dat het per motor verschillend is. VFRikus p.s een katalysator is geen filter en zal dus, in tegenstelling tot bijv. een roetfilter, niet verstopt raken.
  15. De sensor komt later in zijn werkzame temperatuur window, maar dit is per motor heel verschillend. VFRikus
×
×
  • Nieuwe aanmaken...