Als de kruiskop door gedraaid is rest alleen nog een een boortje van 4.5 of 5 mm. om de kop er af te boren en dan met een griptang de rest er uit te draaien.
Remvloeistof moet niet alleen beoordeeld worden op hoe het er uit ziet, je moet het eigenlijk meten.
VFRikus
Vrijwel zeker de spanningfregfelaar defect. Deze willen nog wel eens falen bij het warm worden.
Een keer gaan rijden met een voltmeter aangesloten.
VFRikus
Krijg de indruk dat het niet is door gedrongen dat het een producteigenschap van dit model is. Probleem had ik ook al met mijn VF750F , de voorloper van de VFR serie
VFRikus
Ik ben autogarage en heb vaak radiateuren laten herstellen op deze manier, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Tijd hoeft ook geen probleem te zijn, want vaak dezelfde dag klaar.
VFRikus
Ik zou eens gaan zoeken op internet met de term "radiateurenservice"
Er zijn zat bedrijven die kunnen repareren en eventueel een nieuw koelblok kunnen plaatsen.
VFRikus
Het VTEC gebeuren kon mij ook niet aanspreken, maar sinds enig tijd rij ik een RC80 en ik ben helemaal om. VTEC moment is inderdaad een stuk minder, en ik moet zeggen dat ik ook niet zo vaak die toerentallen rijdt.
Er onder is ook zat te beleven!
VFRikus
Je moet belast meten, dat betekend op de pomp terwijl de motor draait moet je op de pomp de laadspanning meten en op de massa draad 0 volt.
Een ohm meting is niet betrouwbaar, want die zegt niks over de kwaliteit van de verbinding.
VFRikus
Het is de vraag of de sensor in zijn werkbereik komt, dat bedoel ik met de opmerking dat het per motor verschillend is.
VFRikus
p.s een katalysator is geen filter en zal dus, in tegenstelling tot bijv. een roetfilter, niet verstopt raken.