Jump to content

V4 Rosso

Lid VFROC
  • Posts

    2,968
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    48

V4 Rosso last won the day on August 6

V4 Rosso had the most liked content!

About V4 Rosso

Sociale Media

  • Website URL
    http://img307.imageshack.us/img307/1521/diewilikook3go.jpg

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    midden

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 90-93 VFR750
  • De mijne is
    Rood

Recent Profile Visitors

2,579 profile views

V4 Rosso's Achievements

Vaker hier dan op de VFR

Vaker hier dan op de VFR (8/10)

  • Very Popular
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine
  • Dedicated

Recent Badges

751

Reputation

  1. Is dit de Tyga kit? Ziet er goed uit! 🤩 Heb jou en deze combinatie (in oorspronkelijk uitvoering) ooit achter me aan gehad tijdens VFROC rit, heel lang geleden.
  2. Ervanuitgaande dat hij het heeft over het thermisch rendement, dan klopt zijn verhaal.
  3. Niet alleen aan het span. Heb je nog wat meer fotos van deze fraaie combinatie?
  4. Ook nog nooit meegemaakt. Mogelijk dat er iemand aan gewerkt heeft zonder momentsleutel/niet heel veel gevoel/het juiste gereedschap. 60Nm met een steek-ringsleutel is best lastig. Ga anders eens langs bij je stads/dorpsgenoot Johan en laat de motor op cruciale punten controleren.
  5. Ah, dat bericht had ik gemist. 3-4 cm is wel erg veel. Je weet ook zeker dat de hendels wel geschikt waren voor dat model(jaar)?
  6. Die hendels hebben een duitse typegoedkeuring. Dan zit je normaal gesproken wel goed. 👍
  7. Mooi project. Ik ga dit met interesse volgen 👍
  8. Vandaag twee maal dezelfde rode VTEC bij Hoevelaken. Je koplampen werken niet.
  9. https://samcosport.com/product/vfr-750-rc36/
  10. Eind van de middag een mooie rode RC36/1 met witte wielen tussen knpt Hoevelaken en Leusden Zuid. Lekker geluidje ook.
  11. Het glas is los te bestellen. https://www.cmsnl.com/honda-vfr800-2004-4-european-direct-sales_model5713/upper-case-assy_37101mcwd01/
  12. Meten aan de stator doe je door de stekker van de spanningsregelaar los te nemen en de weerstand te meten tussen de fasen. Dwz tussen elk van de drie gele draden, die moet tussen de 0,1 en 1,0 Ohm liggen Drie weertandmetingen dus: tussen gele draad 1 & 2, 1 & 3 en 2 & 3. Vervolgens meet je de weerstand tussen de fase en massa, deze moet oneindig zijn. Tenslotte kan je nog de uitgangsspaning van de stator meten met draaiende motor. Je meet weer tussen de verschillende fasen zoals in de eerste meting alleen nu meet je wisselspanning en die moet bij stationair draaien rond de 20V~ zijn en bij 5000 toeren 50+ Volt~. Accupoolklemmen zitten goed vast?
  13. Heb je de stator al doorgemeten? Mischien mis je een fase en daarmee een flink stuk electrisch vermogen.
×
×
  • Create New...