Ga naar inhoud

Memphis

Forumlid
  • Items

    430
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Memphis

  • Verjaardag 21-05-1980

Sociale Media

  • Website URL
    http://www.maatwerkinzink.nl

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Reuver

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n RVF400 NC35
  • De mijne is
    Meerkleurig

Memphis's prestaties

Ervaren rijder

Ervaren rijder (5/10)

4

Reputatie

  1. ik lees net de moto73 uit en zie op de laatste pagina dat de marathon motor van de volgende keer een RC36-I is met 170.000 km op de teller. is dat er eentje van hier?
  2. had mijn grafiek nog niet neergezet hier: is wel geen viffer maar ja, plaatjes kijken is nooit mis: Suzuki GSXR 750 bij hoegee op de bank, k&n icm yoshibox na montage van een Yoshimura tri oval full system uitlaat resultaat 142 paardjes op het achterwiel zo staat ze er op het moment bij, van de winter alleen nog een nieuwe kentekenplaathouder en de suzuki logo's op de carbontankcover
  3. dat klopt dan ook weer niet, aangezien ik een 750 cc heb. ik heb van horen zeggen dat suzuki ergens een maas heeft gevonden toendertijd waardoor ze een zo hoog geluidsniveau konden handhaven maar dat weet ik niet zeker. luister maar eens als een gixxer met originele pijp langsrijdt, die klinken meestal wat luider als andere motoren
  4. mijn 750 gixxer mag volgens het plaatje 102 dBa bij 6600 toeren, lang leve geluid maken
  5. maar moet dat dan allemaal via de shop? er kan dan toch ook gewoon een gezamelijke inkoop gestart wordt ala de pro oiler etc. alleen vfroc leden kunnen inschrijven, ook bij dit item geldt natuurlijk hoe meer zielen hoe lager de prijs. ik mag dan best lid zijn, maar het zou wat raar uitzien op mijn GSXR.
  6. bij 20 stuks zit je op 7 euro per plaat
  7. ik heb met een BT16 op een 800 gereden beviel prima, al zal een MPR2 ook prima voldoen hoor.
  8. Memphis

    Topsnelheid

    weet ik zo net niet hoor, er zal toch ergens een kilometer indicatie vandaan moeten komen. want als ik een dagje eifel had gedaan incl autobahn en fiks doorrijden in de eifel kwam mijn verbruik op 1 op 18,5. maar ja dat zal bij een eerstvolgende keer tanken vanzelf blijken toch?
  9. Memphis

    Topsnelheid

    toevallig dit topic, kom net van Che af (VcheFR) waar we de Speedohealer op mijn GSXR gemonteerd hebben. montage is een eitje. mijn gixxer week "maar" bijna 14 % af, wat dan wel resulteerde in 299 op de teller (ja ja in duitsland) maar aangezien de gixxer maar 272 loopt vind ik dit toch een behoorlijke afwijking, ik bedoel op 10.000 km zijn dat toch 1400 km die er extra bijgetikt worden. de speedohealer kun je tot op een tiende % nauwkeurig afstellen en op die manier je kilometer teller bijstellen totdat ie een juiste snelheid aangeeft. tevens bijgeleverd een kabel met een knop waarmee je op je display kunt laten zien wat je topsnelheid is. leverbaar voor alle types motoren.
  10. ik kan alleen maar mijn ervaringen hier neer zetten. heb mijn eerste helm bij Termaat gekocht, een Arai Condor (kevin schwantz replica) en buiten het goede advies dat ik bij termaat kreeg een heerlijke helm die nu (eigenlijk zonde) op de kast staat omdat hij door de meester zelve gesigneerd is. ik ben daarna overgestapt op een schuberth S1 welke inderdaad erg stil was maar ook als erg "groot" overkwam. na een zogenaamde kneedown --> engine down --> man down (buiten mijn schuld, ben van de weg gereden) overgestapt op de wat sportievere Schuberth R1 die ik nu nog steeds draag. plussen en minnen: Schuberth R1: + goede pasvorm + ingebouwde zonnevizier + Dubbel-D sluiting - toch wat lawaaiig - de antifog laag in het scherm die kan bladeren (maar wat door schuberth kostenloos wordt vervangen, of een pinlock tegen meerprijs) Schuberth S1: + heel stil + ingebouwde zonnevizier - "grote" schaal - geen dubbel D Arai Condor: + Heel goede pasvorm + dubbel D - lawaaiig (maar ik rijdt met otoplastieken) - geen zonnevizier, maar wel uitsparingen zodat een zonnebril goed past. of het te monteren donkere vizier mijn volgende helm, je zult het niet verwachten maar het zal weer een Arai worden. mede omdat ik op het moment een Supersport rijdt en die helmen gewoon gemaakt zijn voor sportief rijden de arai zit gewoon lekker en is behoorlijk licht. en daarbij zijn er natuurlijk veel meer keuzes qua design van je helm. daar zou schuberth nog wel wat aan kunnen doen.
  11. Geen viffer, wel een uitlaat, zonder killer wahnsinn, veel te veel lawaai. met killer klinkt ie lekker en toch nog beschaafd
  12. ergens bij vaals? bij zo'n marktkraam? kan alleen maar Epen zijn geweest beste ijs in de regio
  13. voor 2,5 achter 2.9 vering moet ik zowiezo eens goed af laten stellen,
×
×
  • Nieuwe aanmaken...