Jump to content

AFS Motorparts

Forumlid
  • Posts

    4,783
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

AFS Motorparts last won the day on January 24

AFS Motorparts had the most liked content!

About AFS Motorparts

  • Birthday 06/04/1963

Sociale Media

  • Website URL
    http://www.motorbanden.eu

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Purmerend

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    n.v.t.

Recent Profile Visitors

7,401 profile views

AFS Motorparts's Achievements

VFROC verslaafde

VFROC verslaafde (9/10)

  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. Ik kan het niet raar vinden. Het is eerder raar dat motorrijders een uitzonderingspositie hebben in Nederland.
  2. "The carburator is leaking oil". Dan kan je mij oprapen..... 😀 Verder wel een vermakelijk filmpje (al zou ik e.e.a. wel anders hebben aangepakt). Maar verder erg knap gedaan, ik zou er niet aan beginnen. Er zijn trouwens nog meer delen over deze motor, het is een 4-delige serie.
  3. je hebt makkelijk praten..... Voor jou is het namelijk 10 minuten rijden..... 😁
  4. Een mapping van het internet is een begin. Wil je een echt goede mapping voor jouw motor in jouw regio, dan moet je hem echt even op een Dynobank laten afstellen. Als je het geld er voor hebt (reken op 200 tot 300 Euro) is dat zeker de moeite waard, met name de rijbaarheid kan door een goede tuner enorm verbeterd worden. Ik ga met mijn motoren altijd naar MWS in Almere.
  5. Weet je het zeker dat je daar voor wil kiezen? De Mission is de Amerikaanse versie van de Trailmax Raid die verleden jaar op de markt is gekomen omdat de 3 jaar oude Mission gewoon hier te duur was. De Mission wordt bij Goodyear in de USA gemaakt, de Raid bij Dunlop in Frankrijk. En de Raid gebruikt ook nog eens de nieuwere compound waardoor deze langer mee zal gaan. Eigenlijk verkopen wij (Dunlop dealers) de Mission sinds die tijd vrijwel helemaal niet meer.
  6. Ik heb ze 2 berichtjes gestuurd, geen enkele reactie gekregen. Altijd jammer.
  7. En hier een jaar later nogmaals getest. https://roaddirt.tv/2024-motorcycle-sport-touring-tires-shootout-final-results/ De meest verkochte banden bij mij in de zaak zijn dan ook de Dunlop Roadsmart IV en de Michelin Road 6.
  8. Bij andere merken met een kunststof benzinetank (of beter gezegd een kunststof kap over de benzinetank) zie je dit vaker. Het is dan een reactie van de verf met het kunststof, en daar is niets aan te doen. Vooral niet gaan poetsen of schuren, zodra de blaasjes openspringen wordt het probleem alleen maar groter. M.b.t. jouw foto: ik heb werkelijk geen idee waar ik naar kijk. Welk deel van de tank is dit?
  9. Als je die goed vindt, kies dan toch echt eens voor de Roadsmart IV. Voelt vrijwel hetzelfde aan, maar blijft dat veel meer kilometers volhouden. Daarnaast ook nog eens een stukje goedkoper, zelfs zonder de cashbackactie die ze 2 keer per jaar doen.
  10. De Sportsmart past niet in dit rijtje. Die is een sportband, en de anderen zijn sport/tourbanden. Wil je een Dunlop naast de Michelin en de Pirelli zetten zou je naar de Roadsmart IV kunnen kijken. Naar mijn mening op dit moment de beste S/T-band die er te koop is voor zwaardere motorfietsen.
  11. Ik ga ze er na 1500km alweer vanaf halen. De S23 is best goed, maar toch (voor mij) minder dan de Dunlop Sportsmart MK3. En aangezien de MK4 nu net leverbaar is geworden ga ik die eens proberen. Banden kosten mij toch bijna niets, dus waarom niet.
  12. Zie eerst maar eens of je de boel uit elkaar krijgt, en hoe het er dan uitziet. Het is best mogelijk dat een gebruikte remklauw een verstandigere keuze is dan een revisieset, dat hangt voornamelijk af van de staat van de zuigers. AllBalls of Tourmax maakt niet veel uit. Beiden zijn prima en compleet, en kosten vrijwel hetzelfde.
  13. Het Voltage is dan ook meestal niet het probleem, maar wel het maximaal leverbare Amperage. En als je er de meter op houdt zie je ook vrijwel altijd de Voltmeter ver terugvallen tijdens het starten.....
  14. Niet helemaal..... Ik bedoel dat je de clip-on van de vorkpoot moet aftillen. Dan heb je de clip-on met kabels er nog aan in de hand, en kan je de gasbuis van de clip-on afschuiven.
  15. Heel mooi, maar maak niet teveel zwart. Het wordt dan een groot zwart vlak, en je ziet de lijnen van de motor niet meer. Ik zou inderdaad ook bij de wielen voor brons of goudkleur gaan, en de VFR en de Honda-sticker in dezelfde kleur maken. Nu vallen ze niet op.
×
×
  • Create New...