Ga naar inhoud

vfrnold

Forumlid
  • Items

    32
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over vfrnold

  • Verjaardag 08-02-1961

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    almere
  • Interesses
    motorrijden , techniek in het algemeen , mijn gezin , onze hond

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

235 profielweergaven

vfrnold's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. ja dat zou mogelijk zijn , ik heb hem op de motor gemonteerd , alle verbruikers aan , multimeter er op . en starten . dan zakt de voltage naa ongeveer 9.7 v maar van de HH geen enkele reactie,,??????????? mogelijk heb geesje een aanpassing gemaakt waar ik niks van af weet , zal hem eens een PB sturen , misschien word ik daar wijzer van G
  2. waarvoor mijn dank.. ga ik hem gewoon monteren gr arnold
  3. oke bedankt eric dan ,maar gewoon op de motor monteren , en even afwachten ,, of iemand wil mij nog even vertellen hoe je de HH kan testen, gr arnold
  4. Hallo . Vol bewondering heb ik deze topic van de HH gelezen , en ben zelf aan de slag gegaan, om de HH te maken. Heb het schema van 1001 schakelingen gehaald , print gemaakt , onderdelen gekocht , en aan de gang gagaan, tot zover alles oke ..... Is me ook gelukt alleen , als ik de HH nu rechtstreeks op de accu aan sluit doet de HH niks ( geen led gaat branden) ook niet eventjes om de werking te kunnen controleren.. Wie weet de juiste werking van controle en / of procedure van de led.. Hoor graag , GR Arnold Almere
  5. wph heb ik op de computer staan ,, als ik dit bekijk zou je zeggen dat de kop er niet af zou hoeven, maar volgens mij zitten er 2 bouten waar je anders niet bij kan,, ga inderdaad eerst maar eens de kleppendeksel er af halen, overgens geeft de achterste cil een heel anders geluid met de stet,, ik heb eigelijk ook nooit gehoorg of gelezen dat deze (cassetes) problemen geven ,,,, zou ik dan weer de eerste zijn???????????????????
  6. hallo allemaal. het volgende is het geval, al een tijdje hoor ik een rauwig geraas van een lager oid uit het blok komen, dit doet hij alleen als hij warm is en stationair loopt, als je iets gas geeft is het ogenschijnlijk weg, dacht eerst aan de koppeling maar bij nader onderzoek met een stetoscoop blijkt dat het waarschijnlijk de cam driven gear is van de voorste cilinders . heb even in het wph gekeken en volgens mij is deze er alleen uit te halen als de cil, kop er afgaat, de vraag is ,, komt dit vaker voor en kan het kwaad, heeft het nut om hem evt te vervangen, zitten er naaldlagers / lagerbussen oid in e 2 tandwielen . weet inmiddels dat een nieuwe een duur geintje is,,
  7. bij motoport WWWAAAAATTTT ja helaas info in gewonnen,, blijkt dat deze veerringen niet eens te bestellen zijn,, hier maak ik uit op dat de functie ook te verwaarlosen is. zij wisten overgens ook niet wat ze voor doel hebben, mogelijk een latere modificatie,,, dan wel positief dan wel negatief,,
  8. ja schijnbaar . ik kan in het handboek ook niet duidelijk zien wat deze zouden moeten doen,, misschien een speling opheffen ?
  9. vfrnold

    koppeling

    vandaag mijn koppeling gedemonteerd,, ter controle van de koppelingsplaten,, toen kwam ik tot de ontdekking dat de ( spring seat en de friction spring) er niet in zaten,, het handboek zegt dat deze er wel in horen de dunne ringen achter de eerste koppelingsplaat,, is dit goed of horen ze er wel in,, , wel merk ik als ik de koppeling zeer snel op laat komen dat de kopeling door lijkt te slippen.. hoor graag
  10. dus de beschrijving in het handboek is juist,, oke dan ben ik overtuigd,, mijn dankl
  11. even een vraagje over het synchroniseren met carbtune,, in het handboek staat dat de 800 fi zo moet zijn gesteld dat de achterste 2 cilinders lager moeten worden afgesteld ivm het warmer worden en verschil in uitlaatpijp,, elders lees ik weer dat ze zoveel mogelijk in lijn moeten staan.. hoe zit het ( is het beste) ????????????????????
  12. klopt , maar heb sinds vorige zomer de 750 verruild voor de 800 fi. van 2000. bevalt net zo goed als de 750 alleen is alles net iets meer,, in het voordeel,, trouwens de sv was al gesynchroniseerd, volgens het handboek,, luchtfilter is vervangen,, de motor is verders standaard
  13. wie heeft ervaring met het reinigen van injectoren van een vfr 800 , met remvloeistof, na demontage natuurlijk... reden ,, mij inziends pakt hij soms niet helemaal lekker op,(bij laag toerental) rij echter niet zoveel welicht dat dit mogelijk probleem hier aan toedraagt kan evt ook forte gas treatment gebruiken,, ??????
  14. hallo de handeling zoals mawi beschreef, en de storing is inderdaad gereset, kijk hier hebben we iets aan, hierbij wil ik mawi en vfrikus bedanken , voor de reacties, en mogelijke oplossingen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...