Ga naar inhoud

ulco

Forumlid
  • Items

    686
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over ulco

  • Verjaardag 24-09-1971

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    het schone zuidhorn

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Geel

Recente bezoekers van dit profiel

675 profielweergaven

ulco's prestaties

Zeer ervaren rijder

Zeer ervaren rijder (6/10)

33

Reputatie

  1. is de zijstandaard niet een verdachte oorzaak? de middenbok zit geen uit sensor op maar de zijstandaard wel en dan zal de motor uitvallen omdat dit maar kortstondig gebeurt zal hij op motormassa ook gelijk weer starten (je rijd nu een keer in de versnelling)
  2. op mijn koekblik geef ik heel veel geld uit aan goede banden en dan nog een setje winterbanden alleen al het verkorten van de remweg zou het het waard kunnen maken dus hoe dan ook geen slechte investering
  3. dat heeft dan meer te maken met versnellingen die gemakkelijker gaan dan stuurgedrag mechanisch gesproken wat er tussen de oren gebeurd is heel wat anders
  4. @frank, dat heeft meer te maken met de diameter van het wiel dan met de massa. het een staat niet los van het andere natuurlijk maar stel je hebt twee wielen van gelijk gewicht en verschillende diameter dan heeft het wiel met de grootste diameter de meeste kracht nodig om van zijn lijn te komen. (J-moment heet dat) die theorie volgend zou je er dus baat bij hebben om een kleiner voorwiel te plaatsen
  5. alle bouten van de koppelingskooi/ druk veren voldoende aangehaald zit er geen scheur in die kooi? ik had na mijn schuiver in frankrijk ook last van een slippende koppeling en dacht dat ik eindelijk platen moest vervangen niets was minder waar er zat een scheur in de kooi en bij warme motor slipte de koppeling
  6. hmm,.. hier heb ik wel mijn ideeen over. als je geinteresseerd bent stuur maar een pb
  7. ik zit dat weekeinde in de ardennen om te trainen voor de alp d'huzes veel plezier allemaal
  8. met de brandstofpomp van de kachel aan boord van mijn zeilboot (ook een plunjerpomp) heb ik goede ervaringen met een potje wd-40 een laadapparaat en een starter van een tl buis. spul aan elkaar koppelen en een nachtje laten draaien
  9. hey dat heb ik ook, ik moet nog ff de moeite nemen om de kappen er af te trekken. gisteren op en neer naar Lelystad geweest om lekker te zeilen, en bij thuiskomst idd een droge ketting. nu maar ff met de hand gesmeerd (primen deed het bij mij ook niet) van de week maar ff het pompje uit bouwen
  10. over het totaal ben ik het met je eens. neemt niet weg dat wij soms handel uitvoeren waarvan we weten dat dit project niet winstgevend is, maar het vervolg traject wel handel is ook verder kijken dan je neus lang is en niet alleen voor de kortstondige winst gaan
  11. deze winter de collector en onder vandaan klussen en de aansluiting op de slipon weer in ere herstellen klein busje er in lassen en dan van de buitenzijde weer volzetten
  12. expertise bureau voorheen van Geest Straat Bongerdstraat 3 Postcode 6051 AP Plaats Maasbracht Provincie Limburg Land Nederland dit kantoor behoort sinds vorig jaar tot de selles en van dijk groep de collega (Henri Donkers) daar zie ik iedere 14 dagen in steenwijk als je ze daar wilt afgeven geef me dan ff een seintje den zorg ik er voor dat Henry niet al te verbaast kijkt als je voorbij komt
  13. als je kans ziet om de helmen in maasbracht op een vestiging van ons kantoor te krijgen komen ze ook van zelf de goede kant op
  14. hans als jij ze in steenwijk/vledder kan krijgen kan ik er wel voor zorgen dat ze bij vfikus terecht komen
  15. waarborgfonds bestaat alleen voor hen die geen deelnemer aan het verkeer zijn dat is in dit geval dus niet zo
×
×
  • Nieuwe aanmaken...