Jump to content

picaroon

Forumlid
  • Posts

    854
  • Joined

  • Last visited

About picaroon

  • Birthday 08/11/1979

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Aardappelvelden
  • Interesses
    Motor, IT, fotografie en goede films.

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    n.v.t.

Recent Profile Visitors

790 profile views

picaroon's Achievements

Zeer ervaren rijder

Zeer ervaren rijder (6/10)

1

Reputation

  1. Kijk ook even naar de ophanging van de koplamp. De bevestigingspunten willen maken afbreken bij een dergelijke val.
  2. Ik heb een Verheul hoes voor m'n FJR en ben er erg tevreden over. Kwalitatief en degelijk materiaal. Wel even testen of de hoes op alle naden geen water door laat sijpelen, soms kan er een fabrieksfoutje in zitten die uiteraard gratis gerepareerd wordt.
  3. Als je de draden volgt, waar kom je dan op uit?
  4. Op iemands woord geloven dat een motor prima loopt, vind ik een beetje naïef. Een proefrit hoort erbij mijn inziens. Bovendien is af en toe starten van de motor slecht voor het blok i.v.m. condens. Controleer ook het balhoofd op dode punten. Wellicht dat deze vervangen moet worden. 1000,- EUR is een nette prijs, maar dan wel voor VFR uit '87 die goed loopt en in prima staat verkeert. Als ik jou was zou ik 250,- EUR vanaf proberen te l*llen Excuus als ik een beetje achterdochtig overkom, maar een motor die een tijdje stilstaat blijft discutabel
  5. picaroon

    Motor houd in

    Hihi, als iemand net na middernacht op 1 april post weet ik wel hoe laat het is
  6. Hmz, interessant. Ik zie echter niet de link met het verhaal over luchtkoeling.
  7. Ik heb in 15 jaar tijd al flink wat pc's gebouwd, maar de eerste CPU of GPU met een afzuigende werking moet ik nog tegenkomen. Alle fans blazen lucht op het koelblok.
  8. @musli: wat bedoel je met "ze"? De carburateurs? Ik snap prima hoe een carb werkt en dat leg je volgens mij uit in je OP. Of heb je juist een vraag? Mijn opmerking is slechts om aan te geven dat die mengverhouding niet 1:15000L is. edit: ik zie trouwens het verband niet tussen Japan en jouw project.. bedoel je daarmee jouw opknapmotor?
  9. Ik weet het niet precies, maar dat lijkt me zeeeeeer onwaarschijnlijk.
  10. De motor moet rondgedraaid worden voordat de pomp in actie komt. Alleen het contact aan is niet voldoende.
  11. was 1,5cm tot 2,5cm niet erg strak? Ik dacht dat 3cm prima is, omdat de ketting strakker komt te staan met duo.
  12. E10 wordt al verkocht bij BP en Texaco. Dit staat dan ook op de relevante pomp vermeld. Hoe dat precies zit met Shell Fuelsave weet ik niet.
  13. http://www.jossmit.nl/contents/nl/d12013.html
  14. Erm, sorry? Ben benieuwd hoe ze dat dan aangepakt hebben met de olieramp bij BP....
×
×
  • Create New...