Ga naar inhoud

Crowbar

Inactief
  • Items

    82
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Crowbar

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Brabant
  • Interesses
    Motoren, Muziek enz.

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    Groen

Recente bezoekers van dit profiel

456 profielweergaven

Crowbar's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. Volgens mij zijn er geen staintunes aan te komen met E-keur, wat wel een nadeel is voor de Eifel gangers. Heeft BSM geen set voor de VTEC?
  2. Crowbar

    Uitlaat

    Wat gebeurt er als je een aangepaste originele demper hebt en er word een Db-meting gedaan?
  3. Goede uitleg. Alleen jammer van die laatste opmerking. Beetje misplaatst Jasper.
  4. Meestal zit er in een set van LSL verlengde leidingen/ kabels. Dat kun je (als het goed is) zien in het schema op hun website. Ik heb zelf een LSL set op mijn ZXR gehad, maar daarbij moest ik toch nog het gat voor het contactslot bijwerken om het passend te krijgen. Niet duur trouwens, ik betaalde zo'n bedrag voor een set zonder stuur een jaar of 4 geleden.
  5. Misschien een hele domme opmerking... Kan het zijn dat ze bij het afstellen een of meer slangetjes niet goed teruggeschoven hebben, of dat er een slangetje beschadigd is tijdens het verwijderen? Als ik zo bij een dealer te woord gestaan werd dan was het meteen de laatste keer dat ik er kwam trouwens. Wat een slappe hap zeg.....
  6. Heb je dit setje toevallig in Uden gehaald?
  7. Mooi ruitje Bellenmakert! En zeiken mag altijd, boven het urinoir
  8. Klote voor je Jeroen, succes met repareren. Ik heb met mijn ZXR ook eens zo'n probleem gehad, toen is de "schakelwals"? vervangen.
  9. Je kunt me natuurlijk ook een PB sturen Peter. @ Bubblemaker: Heb je nog met de raam open naar huis moeten rijden gisterenavond
  10. Ik zou hem niet ophalen of niet het gehele bedrag betalen (en alles tot in de puntjes op papier laten zetten) voordat de VFR 100% is. Achteraf regelen is bij veel dealers. erg moeilijk. Zoals VCheFR al aangeeft zou je aan kunnen geven welke dealer het is, ik ken de meeste motorzaken in zuid-oost Brabant wel.
  11. Sorry ---Dit is een automatische reactie die genegeerd mag worden---
  12. Heeeee da's grappig, wij wonen ook in Boekel...
  13. Ik heb even gekeken en bij Spiegler, ABM en LSL worden geen rem- en koppelings leidingen genoemd. Alleen de claxon kabel Er word wel aangegeven dat er een "flach" stuur gebruikt moet worden, en die zijn niet veel hoger dan de standaard stuurhelften.
  14. Een superbike stuur zorgt ervoor dat je wat rechterop komt te zitten maar je moet niet vergeten dat de gehele ergonomie van de motor gebaseerd is op een bepaalde zithouding. Het is dus niet denkbeeldig dat je last van je rug gaat krijgen en een verstelbare rem- schakelset noodzakelijk kan zijn om lekker te kunnen zitten. Meestal zijn langere rem- en koppelingsleidingen nodig, maar bijv. LSL heeft ze in de set erbij zitten. Het grootste probleem is meestal het kuipwerk wat in de weg zit, ik weet niet of dit bij de 800FI het geval is. Verder kan het voorkomen dat de bedieningsunits op het stuur minder "lekker" passen dan op de standaard stuurhelften. Spiegler en ABM zijn goede opties, maar LSL is ook een hele goede optie.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...