Ga naar inhoud

corny

Forumlid
  • Items

    26
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over corny

  • Verjaardag 20-04-1981

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Elst gld

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    n.v.t.

Recente bezoekers van dit profiel

991 profielweergaven

corny's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Dedicated
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

6

Reputatie

  1. Hallo Seraver, Een paar jaar geleden heb ik dat klusje weleens gedaan. Het is goed te doen en er is een handleiding voor. 20141023150055_5563.pdf
  2. Ik heb een witte VFR800F uit 2016 met een lage kilometerstand en overweeg hem te verkopen. Heel mooi exemplaar en zeer compleet. Als je meer wilt weten, laat dan gerust van je horen.
  3. Dat topic heb ik gelezen, maar ik lees daarin geen ervaringen met de mods op een RC79.
  4. Het is voor mij ook al even geleden, een jaar of 5, dat ik op de de vtec uit 2006 reed. In mijn beleving had die motor in het lage toerengebied wat meer in huis dan de RC79.
  5. Eigenlijk om dezelfde redenen als waarom deze mods ook op het voorgaande model (RC46) uitgevoerd werden. Zoals betere motorprestaties in het lage toeren gebied. Iets beter geluid.
  6. Hallo, Zijn hier misschien vfr-rijders zijn die de pair valve, flapper en/of snorkel mod hebben toegepast op de RC79? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Groeten, Corny
  7. Vandaag mooie zwart-witte vtec op de pleijbrug richting Arnhem-Zuid. Ik reed in m'n koekblik naar het noorden. Mooie vfr hoor!!
  8. Gisteren bij Johan geweest. Echt een vakman! Na wat tests hebben we geconcludeerd dat de ABS unit defect is. Als hier iemand nog een tweedehandsje heeft liggen...??? Ook gelijk de ruimte tussen de Handvatten van de duopassagier en de kappen opgevuld met wat ringen. De rubbers sluiten nu goed aan. De voorvork is opnieuw afgesteld (terug naar fabrieksinstelling). Op advies van Johan de pairvalve-mod uitgevoerd. Motor loopt inderdaad een stuk rustiger laag in de toeren. @Johan: nogmaals mijn dank voor de zorgvuldige hulp! Ben d'r blij mee! En tot de volgende onderhoudsbeurt
  9. Ja inderdaad, dat is positief. Heb jij ook een detaifoto gemaakt zonder het zadel?
  10. Eerlijk gezegd wordt het me er allemaal niet duidelijker op. De rubbers zijn op dezelfde wijze geplaatst, alleen bij mij is er meer ruimte over...
  11. Ik heb het gelaten voor wat het is. Het geheel is juist gemonteerd, waarschijnlijk hoort het gewoon zo.
  12. Dank voor de reacties zover! De 'wellnuts' zitten inderdaad in het frame gedrukt. Deze verhogen de kappen maar beperkt. Hierin zijn de schroeven van de kappen gedraaid. Goeie schematische weergave van Ray! Ik heb er zelf nog twee reserve meegekregen van de vorige eigenaar van deze VFR. Voor de verduidelijking nog wat extra foto's gemaakt. Alles lijkt me normaal in elkaar te zitten. Waar de speling vandaan komt is me echter nog niet duidelijk... Misschien is het toch normaal. Ik denk dat ik maar eens een VFR met een zelfde uitrusting onder de loep moet nemen om een eventueel verschil te kunnen ontdekken.
  13. De rubbere busjes waarover je schrijft heb ik er niet tussen. Dat zal het zijn. Is daar ook fotomateriaal van zodat ik weer wat ik moet zoeken?
  14. De rekjes zijn op het frame geplaatst, dan de rubbers en de handvatten. Er is geen onnodige verhoging. Daarom vraag ik me af of de kappen verhoogt moeten worden onder het zadel?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...