Ga naar inhoud

VFRossi46

Inactief
  • Items

    19
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over VFRossi46

Sociale Media

  • Website URL
    http://www.spijkrijders.nl

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Elburg
  • Interesses
    motorrijden en lekker eten

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Rood

VFRossi46's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. Prijzen kloppen wel zo'n beetje. Ik was bij Ensing Motoren in Apeldoorn € 28,50 kwijt voor het 'sleutel inleren aan de motor', aldus de factuur.
  2. Allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik ga hier zaterdag mee aan de slag, want een weekend later gaan we vrijdags en zaterdags naar de MotoGP in Assen. Dus dan moet de VFR in orde zijn. gr. Jan
  3. Beste VFR-rijders, Onder het mom "hij doet het niet meer", moet ik zeggen dat mij het volgende afgelopen zondagavond overkwam met m'n VFR V-tec FI van 2005. Lekker weer, een mooie MotoGP race achter de rug en even een stukje gaan toeren. De sleutel in het contact, lampen branden en starten maar. Mooi niet. Doet het zelf maar. De motor deed helemaal niets. Aan de accu ligt het niet, want er is voldoende stroom. De startmotor draaide maar eventjes rond en dan is het een kwestie van sleutel omdraaien en niets doet het meer. Toen maar duwen en versnelling in z'n twee en koppeling los en de motor liep weer. Daarna nog lekker wezen toeren en tussendoor af en toe stoppen, motor uit en starten. Geen probleem. Enig idee waar dit probleem op kan duiden? Mvgr. Jan
  4. VFRossi46

    VFR verzekeren

    Tja, zal allemaal wel. Niet iedereen weet hoe je moet handelen in dezen. En ook al heeft hun klant geen rechtsbijstandverzekering, dan nog had Unive op z'n minst toch netjes kunnen vertellen hoe hun klant moet handelen om zijn schade te kunnen verhalen. Dat de schuldige derde moet betalen, is natuurlijk logisch. Maar stel dat de tegenpartij moeilijk gaat doen? Ik vind dit absoluut klant onvriendelijk.
  5. VFRossi46

    VFR verzekeren

    Mag je hopen dat je niet uitsluitend w.a.-verzekerd bent, want een collega VFR-rijder (SpeedyWilly) heeft kortgeleden schade gehad met de VFR van z'n vriendin veroorzaakt door een derde (auto). Hij is (nog) verzekerd bij Unive en die wilden hem niet helpen. Helaas meneer, u bent uitsluitend w.a.-verzekerd. Dus uitsluitend verzekerd voor schade die je veroorzaakt aan derden. Hij moest zijn schade zelf maar zien te verhalen. Gelukkig heeft een collega VFR-rijder, die bij een assurantiekantoor werkt, de schade uiteindelijk netjes en kosteloos verhaald. Persoonlijk advies? Univé heeft zo’n 150 regiokantoren in het land. Er is er dus altijd wel één bij u in de buurt. Ja, ja, ja, alleen helpen wij u mooi niet!!!! Unive, daar plukt u de vruchten van. Unive, u wordt bedankt.
  6. Je loopt echt niet achter. Toevallig kwam ik vorige week ook op deze site. Ziet er best wel interessant uit.
  7. Sparen ............ ja ............. wat is dat?
  8. HONDA WACHT MET VFR 1000 V5 LANCERING TOT 2009 Streven naar perfectie Honda heeft de lancering van de nieuwe en langverwachte VFR 1000 V5 uitgesteld tot 2009. Honda heeft er vijf jaar over gedaan om het nieuwste model uit de VFR serie te ontwikkelen en wil de motorfiets pas echt op de markt brengen als alle details tot in de perfectie zijn uitgewerkt. Het compleet nieuw ontwikkelde motorblok heeft wel een basis, namelijk de 900cc RC21V met drie cilinders aan de voorzijde en twee aan de achterzijde. Honda poogt hiermee de Yamaha R1 qua prestaties te verslaan. Het project wordt geleid door Yoshiteru Kinoshita die op zijn beurt wordt bijgestaan door een team van HRC Honda die ook de 2008 CBR1000RR ontwikkeld hebben. De 2008 CBR1000RR is op dit moment de beste motor in zijn klasse.
  9. Okee, bedankt voor je reactie. Iedereen ook bedankt, die heeft mee willen denken om mijn probleem op te lossen.
  10. De tankdop krijg ik, na zoveel keren de inbusbouten los en dicht gedraaid te hebben en de schaal ook iets meedraaien, eindelijk weer open. Het gaat nog niet van harte, want je voelt het palletje klik zeggen. Nu nog een nieuwe sleutel erbij laten maken. Heeft iemand daar nog een goeie tip voor om of naar je eigen motordealer te gaan of een sleutel laten maken bij de plaatselijke bouwmarkt.
  11. Bedankt voor jullie reactie. Inmiddels heb ik de tankdop gedemonteerd zie foto. Ik zal hem nu weer monteren en kijken wat ie doet. Inderdaad 3 lange imbusbouten en 4 korte voor de sier.
  12. Gisteren, 24 mei, overkomt mij dit dus ook. Sta ik bij de pomp, krijg ik de tankdop van m'n VFR V-tec van 2005 met geen mogelijkheid open. Gelukkig was ik niet zo ver van huis en wou ik dus naar huis rijden. En wat denk je: doet de sleutel niets meer in het contact. Toen mijn vrouw maar gebeld om de reserve sleutel te brengen. De reserve sleutel werkt wel in het contactslot, maar de tankdop krijg ik met geen mogelijkheid open. Na het door smeren van het slot doet ie het nog steeds niet. Dus dat wordt zuinig rijden met de rest van de benzine die nog in de tank zit. Kan mijn vrouw ook eens wat leuks kopen. Ik ga het nog maar eens proberen met WD40 en anders ben ik genoodzaakt om de motorzaak te bellen. De eerste sleutel is inmiddels al krom gedraaid.
  13. De Optimate III is een perfecte lader, welke is voorzien van een uniek druppellaadprogramma. M.i. gewoon de beste.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...