Afgelopen weekend even kennis gemaakt met de vfr in het sauerland. Wat een geweldige machine op de snelweg,bij korte bochtjes daarintegen is het even harder werken dan met de 800, maar de algehele handelbaarheid is top,
Alleen bij de tankstop een grote teleurstelling, een dagje toeren met 1: 14 waar mijn maat met zijn vtec 1:19 haalde, is pijnlijk, zeker gezien de kleinere tank inhoud. Op de snelweg is dit overigens met twee personen en volle koffers 1 : 16,5 op de heen en terug reis. De functie van de niveau meter is mij niet helemaal duidelijk, als dit een indicatie moet zijn voor de hoeveelheid verbruikte brandstof is de ontwerper waarschijnlijk toe aan een hari kirrie actie. Tot 110 km heb ik een volle tank, bij 180 km een halve en bij 210 paniek , want dan is hij schijnbaar leeg. Bij het tanken gaat er dan 15 liter bij. Zonde van de moeite dus die meter. De gladde buddy moet ik nog oplossen, want ik had wel op elke parkeerplaats aanspraak over het rare antislipmatje wat op zo'n dure motor achterop ligt
ik zal jullie aanbevelingen is afwegen , bedankt iig voor de tips. Omdat ik altijd Honda heb gereden, kan ik niet echt een waarde ordeel geven. Een vergelijk met de andere merken kan ik dus niet, maar ik ben zo blij met mijn nieuwe fiets.
Sorry Antoine, ik was je blijkbaar net voor, de verkoper zei nog dat hij een andere gegadigde had met een blauwe VFR