Ga naar inhoud

ZiPTyf

Forumlid
  • Items

    125
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over ZiPTyf

  • Verjaardag 11-05-1974

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zandbak
  • Interesses
    Motoren, auto's, vrouwen, zon en mezelf! :^D

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 94-97 VFR750
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

612 profielweergaven

ZiPTyf's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

3

Reputatie

  1. 3 Motorfietsen te koop is geen sinecure! ;^)

  2. Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat ik op de 2e plaats hoor te staan! Mijn oude foto van door de 100k heen gaan kan ik niet meer vinden. We gaan ff een fotoooootje maken buiten! Haha! Ooh en in combinatie met wat andere fietsen ook over de 100.000km motor gereden in mijn leven! Edit:
  3. VFR750F MPR2 voor 16000 achter 20000 En dat drie keer of zo. Prima band. Pirelli ST Angel voor 15000 achter 12000 (Achter was in 1 keer compleet kaal. Wel een circuitdag op Spa mee gedaan aan het begin van de levensduur, echter dan nog. Kopen we dus niet meer )
  4. Die 'weddenschap' is al gebeurd. En nee, wat jij denkt dat ik dan voel, klopt niet. Zoals verder al door mij en anderen vermeld heeft het niet alleen te maken met de constructie van de band zelf, echter speelt de vering ook een belangrijke rol, evenals de bandenspanning. Als een goede regenband simpelweg te bouwen is door een 'slap karkas' te gebruiken, had elk merk wel zo'n goeie regenband... Bedankt dat wat ik niet voel, kan kloppen... En dat je mij daarna vergelijkt met iemand die met een lagere bandenspanning rondrijdt dan 1 bar zegt gelukkig meer over jou dan over mij. En voordat de 'mods' erin duiken... De volgende opmerkingen van 'AFS motorparts', die 'ook Michelin motorbandendealer' (wow, interessant) is, zullen door mij compleet genegeerd worden. Door dit soort mensen zijn er gelukkig ook fijne mensen op deze planeet!
  5. Zoals je weet is een knik in de Autobahn bij 240-260 op de teller bijna gelijk aan een bocht. Ook bij lagere snelheden en echte bochten heb ik het niet kunnen ontdekken. Misschien is mijn Wilbers (HK Suspension) vervangingsdemper achter dan toch beter dan ik dacht .
  6. ...dan heb je goed opgelet en blijkt eens te meer dat ik een rijder ben en geen monteur! Verder
  7. Ha! Ik zat een beetje ironisch te lachen met een collega over hoe ik eindelijk eens iets 'liefdadigs' probeerde te doen in mijn leven (hoewel, ik heb laatst nog een doos Guylian naar Roemenie laten sturen door de C1000 medewerkers ) en dat het dan gelijk misging. Toen kwam hij op het idee om het aan een inhuurkrachte te vragen die nog familie in die omgeving heeft. En daarna is het met vereende krachten gisteren toch nog gelukt! Betekent wel dat ik al 2 'goeie dingen' heb gedaan dit jaar, dus nog 1 en dan is het wachten op 2013 .
  8. Blijft apart, dat 'gedoe' over informatie uitwisselen met elkaar... Hier nog een mening uit '86
  9. Sorry hoor, echter klinkt dat als klinkklare onzin. Ik heb deze zomer bijna elk weekend (& regelmatig doordeweeks) heerlijk tientallen minuten op de Autobahn 220+ gereden met MPR2 bandjes en niet 1 keer heb ik het idee gehad dat mijn bandjes minder stabiel waren en/of wilden gaan 'pendelen'. Kan natuurlijk zijn omdat ik dan helemaal tot rust kom, echter heb ik het idee dat ik zoiets toch wel zou voelen . In de regen zijn die dingen trouwens helemaal vertrouwenswekkend. En dat zal voor de MPR3 niet minder zijn.
  10. Bel Ray En dan voor je achtertandwiel met je linkerhand de bus met rietje tussen de plaatjes van de ketting mikken terwijl je met je rechterhand je wiel ronddraait. Ff oefenen en dan lukt dat heel goed zonder je hele velg onder te spuiten en fling off is werkelijk minimaal te noemen.
  11. Helmen zijn geregeld! Liggen ergens in het prachtige Brabant. Zodra ik het adres weet laat ik het je weten VFRikus!
  12. ZiPTyf

    ketting gebroken

    Bah, dat is lullig. Die fiets heb ik zelf ook nog naar staan kijken. Ik hoop dat van de Bunt het goed oplost!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...