Ga naar inhoud

Tom

Forumlid
  • Items

    156
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Sociale Media

  • Website URL
    http://www.v8duo.nl

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Nieuwleusen

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    Blauw

Tom's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. Volgens mij heeft Bluebird nog een ruitje liggen (weet ik wel bijna zeker ), ik heb nog een subframe boven op zolder liggen die ff iets gericht moet worden en een spiegel heb ik ook nog wel denk ik. Kuipwerk is op internet te vinden met evt wat krasschade. Voor weinig kan jij weer rijden denk ik hoor! Als iedereen nou eens in de schuur of op zolder kijkt wat hij nog heeft liggen, kan hij in no-time weer rijden! Aangezien ik toch geen vfr meer rijdt, ligt het toch maar in de weg. Gr Tom
  2. Tom

    powerwheelies

    De Varadero heeft een 25 liter tank, en dat moet ook wel met een dorstig VTR blok eronder, na 300km moet je toch wel een pompje opzoeken. En als je een motor zou kopen om wheelies te trekken, had je wel iets anders gekocht . een KTM duke of zoiets
  3. Tom

    powerwheelies

    He OEM honda vering is een algemeen "probleem", een allemans vriendje en bij de Vardero een beetje zompig vergeleken bij de VFR, maar het is ook geen straatfiets en met je bijna 2 m (ben zelf 1.90 en een beetje) is het moeilijk om een fijne fiets te vinden qua zithouding. Ik kwam uit op de Varadero, qua prijs, zithouding , vermogen en stuureigenschappen in de korte bochtjes aangezien de klaverblaadjes ook niet meer zo leuk zijn als 15 jaar terug. De tankinhoud van de 1200 was bij introductie al een vraag waarom ze die zo klein hebben gemaakt, een toerbuffel met het acceradius van een crossmotor, erg jammer inderdaad. Merk je nou nog wat van die 170PK onder de tank? of komen die zo lineair in dat je d'r niets van merkt? Op een blade met 170pk is het feest boven de 6-8 K toeren weet ik uit ervaring.
  4. Tom

    powerwheelies

    Ik vind de Varadero niet de meest mooie fiets die er is gezien mijn medische staat destijds was de keuze niet zo reuze, helaas. Maar je kunt er super strak op sturen en de steps of bok aan de grond is niet echt een probleem als je vertrouwen in de fiets hebt, makkelijker dan de VFR. Het blok is minder soepel, maar wat een koppel onderin, het is echt je best doen om niet op één wiel (achterwiel )bij het stoplicht weg te rijden Maar vanwaar jou keus voor de VFR, aangezien je de afgelopen tijd gixxerminded was?
  5. Tom

    powerwheelies

    Ik was al wakker , met z'n 2-en op de fiets kan dat met een beetje oefening. steppies aan de grond rijden in de bocht kan zeker ook niet met zo'n lomp hok. ik ga maar weer slapen
  6. Tom

    powerwheelies

    dat wasttie wel, die pekelposer. Ik rij nu op de Varadero die in zijn 3 nog makkelijk op't achterwielletje gaat met een losse rechterpols. De VFR reed soepeler wat dat betreft, maar moeilijker o'p het achterwiel te krijgen.
  7. Heb hem vorig jaar gewoon bij Ten Kate gekocht, de gemod. met grote koelribben voor de RC36 die ze ook voor de CBR600 gebruiken met 2 jaar garantie voor iets van € 82,-.
  8. ziet er goed uit! maar misschien dat 2 zwarte koffers er nog gelikter uit ziet. Mooie fiets btw !
  9. Tom

    Walm

    als mijn vfrouw goed gas geeft met haar CB'tje geeft hij ook een zwarte walm. Kan te rijk afgesteld zijn of een bult roet in de pijp. zolang hij geen olieboot wordt, moet je je geen zorgen maken
  10. Poetsdoekjes zijn als poser noodzakelijk
  11. -GSM -Imbus setje -spuitbus met bandreparatie+opblaas (voor spijkergaten ed) -geld -verzekeringspasje -klein gereedschapssetje -tanktas voor van alles en nogwat -plasticzakjes (voor je geld en mobiel in te doen in geval van hevige regenval, ja ik spreek uit ervaring ook al zit het in je tanktas het wordt zeiknat) -pakje kaarten (voor als je moet wachten op hulp kan je mooi patience spelen)
  12. Het aanpassen van de standaard demper zal weinig helpen, tenzij je hem helemaal uit elkaar haalt. Gaatjes boren helpt misschien iets, maar makkelijker is om een andere demper erop te gooien, dat hoeft niet zoveel te kosten.
  13. idd een mooie zeldzame kleur! en met weinig km's, dat is zeker niet verkeerd. let wel even op het kleppenstellen, dit zou eigenlijk bij 24k moeten gebeuren (zal wel niets mis mee zijn hoor, anders hoor je het vast wel)
  14. zoals al vaker op dit forum is gezegd: rood is een grondlak ook onder mijn blauwe vfr zat een rode grondverflaag.Gelukkig was hij in een goede kleur afgelakt. Groen is volgens mij wel een kleur geweest waarin de vfr is geleverd, alleen niet in nederland volgens mij.
  15. Schokkend om te zien hoe het luchtfilter in de frituur ligt wat een lekker weer hebben jullie gehad zeg! Het zelfde bij Ten kate, toppie weer en een toppie dag zo te zien! Nog wat opgestoken van elkaar?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...