Ga naar inhoud

XtremeBikez

Inactief
  • Items

    76
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over XtremeBikez

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Helden
  • Interesses
    Streetfighters

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Meerkleurig

XtremeBikez's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. Ik vind het weggegooid geld: stel je weet met de GPS ontvanger tot op een paar meter nauwkeurig vast te stellen waar je motor staat. Je komt dan bij een rij garageboxen uit. Vervolgens ben je uitgepoept en ook de politie. Immers die zullen nooit toestemming krijgen van de OvJ om even in alle garageboxen te kijken. Naast dat die er niet zijn vingers aan brandt, kun je van buitenaf alleen maar aantonen dat waarschijnlijk je apparaat daar aanwezig is. Of de motor daar is, is dan ook nog mar de vraag..... Zo'n apparaat is prima voor je demente opa, oma of om je kinderen mee te geven. (in bijv. een pretpark).
  2. XtremeBikez

    RimStriping

    http://www.xtremebikez.nl/velgstriping.htm
  3. Kost "geen drol" dus daarvoor hoef je het niet te laten: Motorhoes Oxford. En voor de maat is het misschien even meten.
  4. XtremeBikez

    Dynoyet

    Ik heb mijn Martek ook bij Ritzen laten afstellen en ik moet idd. zeggen dat het de details zijn die het doen. Al eerder heb ik motoren laten afstellen bij anderen. Het verschil met Ritzen zijn de kleine dingetjes die 'm opvallen. Daar waar anderen slechts oog hadden voor sproeiers en naaldstanden, wist Paul mij in een paar seconden zo een paar zwakke plekken in mijn carbs aan te wijzen (een veertje dat te slap was en een slijtage aan zogeheten stijgbeugels in de carbs, kleine vibraties in de vermogenskromma die weer te wijten waren aan versleten naalden). Ik ben er wel van overtuigt dat bijna elke gast met zo'n bank je motor moet kunnen afstellen, maar ik moet zeggen dat ik een goed gevoel had bij de kennis en kunde. Hij is niet de goedkoopste en je moet ook geen haast hebben. Overigens hoor ik van VDB-works (Jeroen) ook hele goede verhalen.
  5. Hier misschien Spanningsregelaar Honda VFR
  6. Niet toevallig bij het aansluiten van de kabel de polariteit omgedraaid (niet de kant van de Garmin, maar aan de kant van je motor)?
  7. Hier misschien: Givi topkofferrek Honda VFR
  8. Ik heb ooit een zogeheten Otterbox gehad en ik vond het een drama. Probleem is dat je een extra doorzichtige laag over het schermpje krijgt van de tas. Dat is met normaal weer niet zo'n heel groot probleem. Als het echter mooi weer is, kun je door de schittering/fel licht moeilijk het schermpje zien.
  9. Aha.... Brommobielen irriteren ook, ook dat is toegestaan.
  10. Ik ben het met mijn voorganger eens. Zelfs hier lezen is moeilijk. Ik schrijf heel bewust een betere zichtbaarheid overdag. Het verblindingseffect zal dan niet echt van toepassing zijn. De heren die daarop reageren hebben het over het effect 's avonds...... (ik ben mooi-weer en dag-rijder dus ik heb daar geen last van).
  11. Ik vond deze wel interessant in dat stukje: http://www.youtube.com/watch?v=yVuSSdZNsZw Van de andere kant, zie ik dat onbedoelde gestrooi voor een motorrijder als gunstig (in elk geval overdag) vanwege dat je eerder zult opvallen.
  12. Die redenatie snap ik niet. De lamp is gelijk, de lichtbron is gelijk met die uitzondering dat er ipv een gloeidraad er een lichtboog is. De spreiding van het licht zal identiek zijn met dit verschil dat de intensiteit van het licht bij de Xenon-set veel feller zal zijn. Enige wanneer verblinding optreedt is als een lamp niet goed staat afgesteld. Dit staat dan toch los van dat de behuizing en lichtbron niet bij elkaar passen?
  13. Een paar positief bedoelde kritische opmerkingen: - Voor je achterrempomp krijg je ook resorvoirs die je direct op de pomp kunt monteren (e-bay, betere streetfighterhandel) - Het stuurkuipje zou ikzelf (smakenkwestie) dichter op het stuur zetten. Je kijkt nu tegen alle kabels aan en het toont erg rommelig. Ook aan de zijkant van het frame waar kabels lopen, kijken of je die ergens naar binnen kunt leggen (evt. verlengen). - Het kruis achter je nummerplaat iets kleiner maken zodat het niet buiten de nummerplaat uit steekt. - De kleine oliekoeler onder de grote koeler monteren of ervoor, zodat het onder het kuipje een iets meer opgeruimd is. En voor de rest
×
×
  • Nieuwe aanmaken...