Ga naar inhoud

Geert Baetens

Inactief
  • Items

    50
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Geert Baetens

  • Verjaardag 17-11-1982

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Antwerpen

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Rood

Geert Baetens's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. Hoi, Ik zou zeker willen komen als het weer het toelaat! Heb namelijk een probleem met voorvork demping...
  2. Koppelingspomp laten vervangen, zat een barst in het carter waardoor hij lekte. Deze is nu vervangen. Had ook nog zijkofferbeugels liggen, deze dan maar binnengegooid om te monteren (ik had al een topkofferdrager origineel Honda 2de hands aangekocht). Ik kwam thuis met een factuur van +/- 500 euro, uurtarief van ongeveer 45 Euro per uur excl. Btw Even slikken maar de garage kon dit wel rechtvaardigen. Blijkbaar zitten er bij nieuwe topkoffer drager ophogers zodat de topkofferdrager waaronder de zijkofferbeugels komen. Er moest blijkbaar ook nog een deel van het spatbord waterdicht gemaakt worden waar veel tijd is ingekropen. Blijkbaar is er ergens een gat bij het vastmaken van de zijkofferdragers? Iemand hier al van gehoord? Oh ja ongeveer 6,5 werkuren voor deze karwij...
  3. Thanks VFRikus voor de uitleg, gaan dit weekend weer aan de slag!
  4. Thanks voor de reacties. Ik moet me ook excuseren want ik heb me blijkbaar vergist. Ik wil wel degelijk dat zwarte plastieken 'ding' er afhalen waar de bandenspanning opstaat en of je al dan niet met een versleten achtertandwiel rondrijdt. Aan de buitenzijde zijn er zeskant bouten 2 of 3 stuks, bovenzijde zitten de remleidingen maar aan de achterkant op de achterbrug zitten nog 2 monteerpunten. Deze laatste 2 kan je zeer moeilijk bij - zitten tussen wiel en zwarte plastiek - en kan ook niet zien of dit nu drukknoppen zijn of plastiek schroefjes
  5. Iemand zin om me even uit te leggen hoe ik m'n kettingbeschermer er moet afhalen? Ik weet dat er enkele inbus bouten aan de buitenkant zitten en de remleidingen moeten er ook af. MAAR wat met de pin/inbus/vijs (wat is het eigelijk) die in de achterbrug vastzit? foto'tje om idee te geven op http://home.euphonynet.be/geert/2.jpg (ps: is niet die van mij anders moest ik deze niet posten...)
  6. Ik zal dan maar de bieders teleurstellen, heb hem al binnengehaald. Ben zaterdag even naar Nederland geweest met de auto 230 km enkel vanuit Antwerpen Koffers waren nieuwstaat dus begrijpelijk wilde de adverteerder gewoon zijn geafficheerde prijs . . . Bedankt aan de raadgevers hierboven !
  7. Geert Baetens

    Zijkofferset

    Hoi, Wie kan me helpen met m'n volgende (domme) vraag. Kan een origineel Honda zijkofferset voor vfr bj. 2006 ook gemonteerd worden op een vfr vtec van 2002 ? Ik dacht zelf wel dat dit kon maar ben helemaal niet zeker.
  8. Haha superleuk, ik kan haast niet wachten tot de volgende keer! Zonet nog koppelingsvloeistof vervangen. Was toch een beetje knoeien met het spuitje maar al bij al oké voor de eerst keer Bedankt aan Syhoro voor de how to en VFRikus om even naar m'n rare waterpomp te kijken. Oh ja bleek dat het reservoir bijna leeg was en er wat aanslag was aan het pijlvenstertje.
  9. Ook al even thuis, beentjes gestrekt onderweg en 2 maal een beetje regen gehad. Perfect verlopen dus ! Was zeer leuk om eens gezichten te plakken op de 'forumschrijvers'. Volgende keer m'n bike toch ook eens onderhanden nemen. Ik heb alvast het advies gekregen om snel m'n koppelingsvloeistof te vervangen (bedankt voor de uitleg - how to !). Wordt nog dit weekend gedaan. Geert
  10. Hoi, ik plan ook om even langst te komen als het weer een beetje meevalt op die bewuste septemberdag! Ik vertrek vanuit het Antwerpse met een minimum aan gereedschap. Tot dan
  11. Mag altijd, alleen zien dat je je helm niet vol kwijlt dan
  12. Ik hou vooral in het oog wat er voor me aan de hand is, tenzij dat er echt een mooi meisje achter me rijdt. Je draait toch ook af en toe je hoofd op de moto niet? Ik check altijd wel eerst de spiegel maar toch draai ik elke keer m'n hoofd, kwestie van zeker niets te missen en zeker op de autostrade.
  13. Héhey, Antwerpen dit Antwerpen dat Nee het is inderdaad wel zo dat er nog altijd 'kinderkopjes' gebruikt worden en vaak ook worden gecombineerd met tramrails. Zelf pas ik toch meer op bij putdeksels en witte strepen. Een moto van +/- 200 kg gaat echt niet zò snel van de grond komen. Ik ga er zeker niet speciaal omheen rijden. Stel dat je net een bruusk manoeuvre doet op je motor wanneer je boven het putdeksel rijdt... Truc is om altijd in de juiste richting (waar je naartoe wilt) te blijven zien. Ik heb eens een instructeur van MAG (cursus na de winterstop) horen vertellen dat je je een roze konijn moet voor te stellen van 1,8m groot dat voor je moto huppelt. Je blijft het beestje gewoon goed in de ogen zien (niet naar de grond toe want dit verengt je zicht) en blijven staren tot je door de moeilijke bocht of ander obstakel bent. Constante is ook je gashendel, niet liggen draaien maar gewoon relax openhouden met losse pols. Belangrijk is ook met de bal van je voet rijden, zo voel je alles net iets beter aan.
  14. waw, geluk gehad als je het mij vraagt ! En geen achterliggers horen toeteren wegens aanvliegende ketting?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...