Ga naar inhoud

dreamer

Lid VFROC
  • Items

    1188
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over dreamer

  • Verjaardag 31-07-1985

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Losser
  • Interesses
    Alles waar je mee kunt rijden

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800X
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

1007 profielweergaven

dreamer's prestaties

VFR rijder

VFR rijder (7/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

29

Reputatie

  1. Mogelijk dat de inkeping op de korf voor een te grote weerstand zorgt voor de veren? Misschien dat je die prefentief wat kun opknappen.
  2. Michiel, ik heb in het verleden gehad dat de koppeling faalde. Bij mij kwam het achteraf doordat de veren niet goed meer waren, maar dat was (zoals VFRikus al zei) het best te merken in de hoogste versnellingen (5 en 6). Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om het te testen, maar kijk eens wat hij doet als je in de hogere versnellingen (4, 5 of 6) bij ca. 8000 toeren ineens het gas vol open zet. Als het probleem zich dan ook voordoet, zou je eens kunnen kijken of die inkepingen op de korf af te vlakken zijn. Dit heeft bij mij in het verleden positief geholpen. Mocht het probleem alleen in de 2de of 3de versnelling voorkomen, dan zou het wel eens dieper in de versnellingsbak mis kunnen zijn.
  3. Ziet er wel heel bijzonder uit. Ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat straks. Ga vooral zo door Maar toch een vraagje; Waarom wel het kontje van de Vtec, maar niet de uitlaat van de Vtec? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
  4. Zeker een handige site, voorzover ik nu gezien heb. Wordt op een simpele manier uitgelegd en worden veel dingen uitgelegd waarvan ik wel wist dat het zo was, maar eigenlijk nog niet had bedacht waarom het zo is. Bedankt voor het delen, ga nog even verder kijken.
  5. Uit praktische overweging rij ik in textiel. Het klopt dat leer slijtvaster is, zoals hier veel wordt geroepen, maar er is wel een kanttekening te maken; Een goed textielpak is beter dan een slecht lerenpak. Met goed en slecht dan doelend op de kwaliteit van het pak. Helaas al een aantal ongelukjes van dichtbij gezien/meegemaakt en daar al eens zo'n "slijtvast" lerenpak helemaal aan stukken gezien, doordat de stiksels/naden van een te slechte kwaliteit waren. Het leer was nog helemaal heel, maar bestuurder was iets minder in orde. Zelf zeg ik dan ook altijd; Het maakt niet uit wat je koopt, textiel of leer, maar koop wel een (kwalitatief) goed pak.
  6. Je zult nieuwe kettingwielen (en misschien zelfs nieuwe ketting) moet kopen, maar wel de (waarschijnlijk) snelste/goedkoopste manier om de acceleratie werkelijk te vergroten.
  7. Altijd fijn als je zo'n product kunt proberen zonder meteen tot kopen te worden verplicht. Goede service! Ps. waar zit die winkel eigenlijk? Speel zelf ook met de gedachten om zoiets eens te bekijken of proberen.
  8. Ik zou beginnen zoals Ray al aangaf, met de dodemansknop. Als deze slecht contact maakt lijkt de startmotor wel te draaien, maar is er vaak net te kort vermogen om ook werkelijk te starten. Als dat het niet is, een stap voor stap verder kijken. Misschien eens accu goed opladen, om uit te sluiten dat die toch ergens een lekstroom heeft en te leeg is gelopen.
  9. Ik sluit me helemaal aan bij Antoine. Gebruik zelf ook al langere tijd de Sena S5 en vindt de Sena's op dit gebied een van de beste producten levert, zonder meteen de hoofdprijs ervoor te rekenen. Zou geen ander merk meer willen.
  10. Dat is dan wel serieus, als ze 26 weken aan productie terugroepen. Goed dat je dat deelt Jacco!
  11. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Leuk dat je deze kennis deelt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...