Ga naar inhoud

Ajai

Inactief
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Ajai

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Rijswijk ZH

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Groen

Ajai's prestaties

Beginnende rijder

Beginnende rijder (3/10)

0

Reputatie

  1. Hallo, weet iemand misschien of duitse VFR800fi's misschien een of andere vorm van vermogensbeperking hebben? Heb sinds kort een VFR800fi uit 2000 welke uit duitsland afgkomstig is en had al het idee dat hij bovenin behoorlijk slap was. Bij Motoport Rockanje heb ik hem op de testbank gehad en daar kwam hij niet verder dan 77 achterwiel pk's... Bougies vonkten allemaal, heb ze trouwens alsnog alle 4 vervangen voor nieuwe, maar dit mocht niet baten. Hij loopt wel een klein beetje onregelmatig stationair, maar dat kan het verder ook niet wezen lijkt me. Momenteel staat hij bij m'n vertrouwde motorzaakje in Delft. Heb ze vandaag even gesproken en ze hebben er tot nog toe weinig vreemds aan gevonden, behalve de iets onregelmatige stationairloop. Hij zou de startervalves synchroniseren en ging ook even een blokje rijden ermee. Ikzelf zit momenteel op een schip, nog een kleine week, dus kan de dynojetrun niet online zetten, heb hem naleijk niet bij me. Wat ik wel nog kan vertellen is dat hij redelijk normaal oploopt om dan bij een bepaald vermogen met een knik opeens een stuk af te vlakken, na de knik ook weer lineair overigens. Wat de monteur opperde, maar nog niet nagezocht had, was dat de duitse VFr's misschien om de een of andere reden een restrictie hebben om het vermogen te beperken. Iemand hier misschien kennis die mij kan helpen?? Gr. Ajai
  2. Vanaf dinsdag zit ik helaas weer 2 weken op een schip...
  3. Sorry dat ik niet meer van de partij was... Had vrienden nog toegezegd te helpen in de tuin en had 's middags ook nog de verjaardag van m'n nichtje die 7 werd. Hoop er een volgende keer gewoon bij te zijn!
  4. Hoi hoi, Kom denk ik ook wel even buurten, woon toch om de hoek. Heb m'n VFR pas sinds kort en was meteen 2 weken weg, dus heb er pas net 5 dagen op rondgereden of zo. Hoor allerlei verhalen over startervalves. kom graag eens horen hoe dat nu allemaal precies zit, haha. Hoe laat is de aanvang?
  5. Dank U, dank U!! Ik vind zelf dat hij geweldig klinkt! Hij zit er pas net 1,5 dag oonder en heb nog niet iemand achterop gehad, dat verwacht ik trouwens ook niet te gaan hebben binnekort, dus kan daar geen oordeel over geven. Wil voor het mooi denk ik misschien de duostepjes eraf halen, want nu zit de rechter met busjes ertussen verder naar buiten geplaatst zodat hij net vrij gaat vd demper. gevolg vh verder naar buiten plaatsen is dat m'n achterkap nu strak langs de duostep bevestiogingsbeugel loopt en iets onder spanning staat. Maar haal ik de step rechts eraf, dan moet hij links er uiteraard ook vanaf, maar links is de step gecombineerd met de helmhouder/zadelontgrendeling... Even op zoek dus naar een 2e hands linker step die ik in tweeen kan flexen. Zonder stepjes oogt alles nog veel mooier namelijk. Zie toevallig net dat Cama parts een sloper VFR heeft voor onderdelen, dus zal daar morgen eens langs gaan, woon in de buurt. Toevallig ook nog dezelfde kleur groen! Zou zowat overwegen de nog goede kappen ook over te nemen, voor het geval dat...
  6. Ben er stom toevallig aan gekomen, had zelf nog nooit van dit merk gehoord. Wilde heel graag een mooie high mount, maar bij de meeste high mounts begint de demper pas voorbij de duo-steun, waardoor hij zowat achter de motor uitsteekt wat ik dan weer geen gezicht vind. Zag een VFR te koop met een normaal gepositioneerde laser erop, heb die jongen benaderd of hij die laser ook los verkocht. Dat deed hij niet, want hij was totaal geen sleutelaar en hij wilde er dus verder niet aan gaan rommelen. Maar deze Nikko had hij zelf nieuw gekocht, maar nog niet gemonteerd omdat hij dus niet zo'n sleutelaar is en ondertussen besloten dat hij toch liever naked rijdt. Dus vandaar dat hij mij vertelde dat hij nog wel een high mount Nikko had liggen, nieuw in plastic. En zo geschiedde...
  7. Gisteren opgehaald en vanmorgen gemonteerd, klinkt zeer fraai en de looks zijn ook dik in orde!! Denk trouwens dat ik de duostepjes er toch maar afhaal. Weet iemand toevallig ook of er een speciaal onderdeel geleverd word om je helmslot in te bevestigen als je de linker duostep eraf haalt? Of moet je dan gewoon de duostep afzagen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...