Hallo,
weet iemand misschien of duitse VFR800fi's misschien een of andere vorm van vermogensbeperking hebben? Heb sinds kort een VFR800fi uit 2000 welke uit duitsland afgkomstig is en had al het idee dat hij bovenin behoorlijk slap was. Bij Motoport Rockanje heb ik hem op de testbank gehad en daar kwam hij niet verder dan 77 achterwiel pk's...
Bougies vonkten allemaal, heb ze trouwens alsnog alle 4 vervangen voor nieuwe, maar dit mocht niet baten. Hij loopt wel een klein beetje onregelmatig stationair, maar dat kan het verder ook niet wezen lijkt me. Momenteel staat hij bij m'n vertrouwde motorzaakje in Delft. Heb ze vandaag even gesproken en ze hebben er tot nog toe weinig vreemds aan gevonden, behalve de iets onregelmatige stationairloop. Hij zou de startervalves synchroniseren en ging ook even een blokje rijden ermee.
Ikzelf zit momenteel op een schip, nog een kleine week, dus kan de dynojetrun niet online zetten, heb hem naleijk niet bij me. Wat ik wel nog kan vertellen is dat hij redelijk normaal oploopt om dan bij een bepaald vermogen met een knik opeens een stuk af te vlakken, na de knik ook weer lineair overigens.
Wat de monteur opperde, maar nog niet nagezocht had, was dat de duitse VFr's misschien om de een of andere reden een restrictie hebben om het vermogen te beperken. Iemand hier misschien kennis die mij kan helpen??
Gr. Ajai