-
Posts
870 -
Joined
-
Last visited
About cake
- Birthday 02/07/1978
Sociale Media
-
Website URL
http://
Profiel Informatie
-
Geslacht
Vrouw
-
Locatie
Oost-Vlaanderen, België
-
Interesses
Sleutelen !! ;-)
Mijn kindjes Guss en Lewis, mijn man Kevin, ons doggie Tequila en mijn werk als kleuterjuf.
Uitgebreidere profielinformatie
-
Type VFR
Ik heb 'n 90-93 VFR750
-
De mijne is
Wit/Zwart
cake's Achievements
Zeer ervaren rijder (6/10)
29
Reputation
-
Hahaha, ik denk toch dat het mss een slecht contact was aan de zijsteun of de koppelingshendel. Aan die van de zijsteun hing een pak vet, kan je je niet voorstellen! Ik heb van de bobines ook alle stekkertjes losgemaakt en weer vastgezet. Och weet je, het belangrijkste is dat ie het terug doet! Ik heb daarnet de onderkuip en de achterkuip er al terug opgezet en de koppeling nog wat extra Dot 4 gegeven, want het peil stond me niet aan. Zou ik er die nieuwe bougies toch indraaien? Nu zitten er CR9EH in, maar die zijn beter als je vaak lange afstanden rijdt. De nieuwe zijn CR8EH en aangezien we vaak kortere afstanden rijden? Of laat ik deze er gewoon inzitten voorlopig en hou de andere als reserve?
-
okay, geen geduld, dus maar aan het meten geslagen en voor zover ik kon zien was alles goed. Alle contacten eens goed opgepoetst en weer ineen gestopt. Er was zo een klein stemmetje in mij die zei: pleur die oude bougies erin en probeer gewoon.... en wat raad je???? Hij startte!!!!!!!! Ik ben zo gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nja veel motor blijft er op dit moment niet over, dus ik zal nog best een paar uurtjes werk hebben om hem terug in elkaar te krijgen, maar das het minste... Ik verlang er al naar om te gaan rijden! Hééééééééééééééél erg bedankt voor alle hulp de laatste dagen! Ik heb enorm veel aan jullie gehad! Caro
-
Hey allemaal, even een update. Bougies nog niet binnen, dus dat kon ik niet proberen. Wel mijn verhaal gedaan in de motorshop en hij zei me dat ik niet moest proberen om de bougies erin te draaien en te starten, want dat het toch niet zou helpen en dat ik zo de nieuwe bougies naar de knoppen zou helpen. Hij raadde me aan om alles uit te meten om te zien waar er geen stroom meer komt en zo een aantal dingen uit te sluiten. Ik denk vooral in de richting van die beveiliging op de zijstandaard. Ben bij de buren een spanningsmetertje gaan lenen, maar waar moet ik meten? Nu heb ik jullie echt terug nodig hoor! Kunnen jullie me zeggen/tonen waar ik moet meten om te weten of alles werkt zoals het hoort? Bobines sloot hij ook zo goed als uit, want ze kunnen toch niet alle 4 tegelijk stuk gaan? HELPHELPHELP!!! Caro
-
hahahaha, goedje Palliasco! ik steek er morgen de bougies in en probeer het, maar ik geloof er niet in dat het zal werken... Ik volg ook jouw idee dat het iets moet zijn wat alles aanstuurt, als er maar één van de bobines niet werkt, zou hij toch iets moeten doen, al is het maar pruttelen, maar zelfs dat niet...
-
als de startkoppeling ok is, wat blijft er dan op het lijstje staan? Die CDI? Bougies weten we morgen... Wat heb ik inmiddels geprobeerd? *unit met noodstopschakelaar uiteen gehaald: ziet er ok uit *bougies uitgedraaid --> morgen nieuwe erin *benzinekraantje open gedraaid onderaan de vlotters: komt benzine uit *zekeringen nagekeken: ok *darm afgekoppeld na de benzinefilter: benzine loopt vlot door, dus verstopping tot dan is er niet *getest of de krukas draait: draait, dus startkoppeling is ok *proberen overstarten, gekoppeld aan de auto Als ik nog iets vergeten ben?