Jump to content

Johan

Lid VFROC
  • Posts

    2,874
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Johan last won the day on May 12 2024

Johan had the most liked content!

About Johan

  • Birthday 04/25/1953

Sociale Media

  • Website URL
    http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?showtopic=19888&hl=

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zwolle

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR1200F
  • De mijne is
    Wit

Recent Profile Visitors

12,772 profile views

Johan's Achievements

Vaker hier dan op de VFR

Vaker hier dan op de VFR (8/10)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well
  • Well Followed
  • Dedicated
  • Very Popular

Recent Badges

702

Reputation

  1. Stator is defect. Stekker van nieuwe stator invetten met vaseline, stekker van SR eerst even schoonmaken. Evt de stekkers eraf knippen en de 3 draden solderen
  2. Het zoemend geluid is normaal bij de 1200, doen ze allemaal en geen reden tot bezorgdheid, brandstofpomp is ook niet stuk of slecht
  3. Wout

    Hi forummers,

     

    Ik schrijf eigenlijk nooit berichten maar voor Johan moet ik echt een uitzondering maken. Wat een waanzinnige monteur!! Er zijn zo veel veranderingen aan mijn motor voelbaar sinds hij h'm heeft vertroeteld. Sturen, wegligging/vering, vermogen onderin toeren etc en alles glimt letterlijk weer als nieuw. Ik ben heel erg blij dat ik dit adresje gevonden heb en hoop heel hard dat Johan z'n hobby nog vele jaren blijft doen!!

     

     

  4. Alleen de DCT uitvoering heeft een extra filtertje voor de DCT versnellingsbak
  5. Km-stand wordt opgeslagen in de tellerunit en niet in de ecu
  6. 37101-MCW-D01 is voor niet ABS 37101-MCW-D11 is voor de ABS uitvoering
  7. Johan

    Zadel 1200F

    Is er misschien hier iemand op het forum die een1200F zadel over heeft of tijdelijk kan missen. Mijn zadel ligt bij de stoffeerder, voor een nieuw jasje dit kan nog wel eens langer gaan duren dan de bedoeling was
  8. Wisselspanning meten tussen de gele draden van de stator, met losgekoppelde stekker Maar dat is nu eigenlijk overbodig want de accu wordt geladen met 14,2 volt en dat is een prima waarde Stator en SR zijn dus goed
  9. Als je wilt meten dan moet de stator gemonteerd zijn. Waarom heb je de stator gedemonteerd? Je had beter eerst kunnen meten
  10. En als je de stator meet dan de stekker met de gele draden loshalen
  11. Jouw stator ziet er niet echt verbrand uit, ik vermoed dat die nog wel goed is. Jouw accu is leeg geraakt op de snelweg omdat hij niet werd bijgeladen. Ik denk dat jouw SR niet goed meer is Laad de accu eerst volledig op, daarna de vfr starten en de accuspanning meten, deze moet rond de 14 volt zijn. Als dit maar 12 volt is dan wordt de accu niet geladen Je kunt dan nog de 3 gele draden van de stator meten (wisselspanning) deze moet bij flink gas geven oplopen tot meer dan 60 volt, als dat goed is dan is de SR niet meer in orde
×
×
  • Create New...