Jump to content

koekum

Lid VFROC
  • Posts

    498
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

koekum last won the day on November 14 2017

koekum had the most liked content!

About koekum

  • Birthday 09/18/1969

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Utrecht
  • Interesses
    Wa denkte zelluf?

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb diverse VFR's
  • De mijne is
    n.v.t.

Recent Profile Visitors

842 profile views

koekum's Achievements

Ervaren rijder

Ervaren rijder (5/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

72

Reputation

  1. Zat hier een beetje terug te lezen en zag iets over een yamaha 3 pitter staan, caferacer, in combinatie met de naam Pascal. Dan krijg ik zo het idee dat ik jaren geleden wel eens met jou heb staan sleutelen in o.a. Hilversum (al was de breed gedragen mening dat ik vooral met mijn handen in mijn zakken stond) Heb de SECA nog steeds maar de laatste meters daarmee was duwend de achtertuin in. Ooit als ik weer wat meer tijd heb....
  2. Dan maar zelf aan de gang met een bierviltje en een perforator?
  3. Dacht even dat het een koffer was op die Hawk
  4. Dus ja, er is een wettelijke verplichting maar nee, je hoeft het niet letterlijk te controleren voor de APK. Maar toegeven dat je het verkeerd had schijnt erg moeilijk te zijn.
  5. Als er echt iets dicht zit dan komt dit wondermiddel ook niet meer op de plek waar het zijn werk moet doen. Uit elkaar halen en echt schoonmaken (al dan niet ultrasoon) is dan de enige optie.
  6. Het gebruiken van een tanktas maakt ook nog uit voor de turbulentie dus test zoals je normaal ook zou rijden.
  7. koekum

    de Donna...

    Rood bedoel je?
  8. Aangezien de spiegels van een 2000 ook op mijn fiets passen (en zitten) en die van de VTEC niet ga ik er vanuit dat je inderdaad de model 2000 spiegels moet hebben. Ik had ze hier vandaan: https://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIY-2000/
  9. Thuis gebeuren de meeste ongelukken. Maar hou het stil anders worden huizen nog verboden binnenkort.
  10. En ook bij hard remmen kan je je beter aan iets achter je vasthouden dan onder je. En Ray, ik hoop dat de bestuurder enigszins rekening houdt met zijn achteropzittert tijdens acceleratie. Een noodstop echter wordt niet gepland.
  11. Haynes zal je niet veel mee opschieten. Peters is namelijk de letterlijke vertaling van Haynes met exact de zelfde plaatjes. Wat je wil hebben naast je Peters is dus het originele werkplaatshandboek. In het "Techniek: Algemeen" gedeelte staat een topic over WPHB's in pdf-vorm. Een nog werkend linkje daaruit is https://www.manualedereparatie.info/en/categorii/honda.html Dus met het origineel als pdf in combinatie met Peters moet je er denk ik wel uit komen.
  12. Betrof hier een moment van een olie... ik bedoel vloeistof aftap plug wat dus te hoog was. Was het verschil tussen klik en krak.
  13. Heb ook wel eens wat gesloopt door letterlijk Peters te volgen. Er gaat niks boven het origineel.
  14. Nope. Op een RC36-II zit de choke met een kabeltje aan een stelknopje dat net achter de linker-kuip verstopt zit. Daar kan je dus bij zonder te sleutelen. Maar zo lezende ben ik het met Rikus eens dat het op valse lucht lijkt.
×
×
  • Create New...