Ga naar inhoud

koekum

Lid VFROC
  • Items

    507
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

koekum won de laatste dag op 14 november 2017

koekum had de meest gelikete inhoud!

Over koekum

  • Verjaardag 18-09-1969

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Utrecht
  • Interesses
    Wa denkte zelluf?

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb diverse VFR's
  • De mijne is
    n.v.t.

Recente bezoekers van dit profiel

1102 profielweergaven

koekum's prestaties

Zeer ervaren rijder

Zeer ervaren rijder (6/10)

  • Posting Machine
  • Collaborator
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente badges

73

Reputatie

  1. Zo te zien is ie gemaakt voor traanplaat dus een beetje oneffenheid moet ie aankunnen😉
  2. Lijkt nergens beschikbaar. Maar wel deze variant waarover andere websites melden dat die ook op de vfr750f van 1987 zat https://www.japan-webike.nl/products/24972107.html Of het dan ook echt beschikbaar is en past..........
  3. Ik blijf zelf lekker bij origineel. Het is niet dat je die dingen elke week verliest en om het anderen nou makkelijker te maken om je cover (met boutjes) te jatten zie ik ook niet zitten. De originele boutjes maak ik zo nodig onderweg los met een muntje uit mijn portemonnee (minstens altijd een 50 cent muntstuk bij me voor een winkelwagentje)
  4. Geoxideerde schakelaar, slechte aarde, draadbreuk, kapot relais of lamp kapot. Elimineren van mogelijkheden en je komt tot een oplossing.
  5. "Beter" is heel erg subjectief, wat maakt voor jou een motorfiets beter? Meer vermogen, wat moet je er mee? Bijna elke motorfiets stelt je in staat om als een dolle op te trekken en tot ver boven de snelheidslimiet door te gaan. Dus op de openbare weg niet zo belangrijk, aan de stamtafel in de kroeg des te meer. Voor mij is het dan nog belangrijk hoe de motor er uit ziet vandaar dat ik bij de 750 blijf maar dat is natuurlijk persoonlijk (niet al teveel elektronica is ook een pre, dan kan ik er zelf nog wat aan prutsen) Maar wat proefritjes lijken me inderdaad geen overbodige luxe. Vorm je eigen mening naar gelang wat jij belangrijk vindt en maak je niet druk om de (biased) mening van anderen.
  6. Het voordeel van die hoge prijs is dan wel weer dat je geen verzendkosten hoeft te betalen
  7. Zat hier een beetje terug te lezen en zag iets over een yamaha 3 pitter staan, caferacer, in combinatie met de naam Pascal. Dan krijg ik zo het idee dat ik jaren geleden wel eens met jou heb staan sleutelen in o.a. Hilversum (al was de breed gedragen mening dat ik vooral met mijn handen in mijn zakken stond) Heb de SECA nog steeds maar de laatste meters daarmee was duwend de achtertuin in. Ooit als ik weer wat meer tijd heb....
  8. Dan maar zelf aan de gang met een bierviltje en een perforator?
  9. Dacht even dat het een koffer was op die Hawk
  10. Dus ja, er is een wettelijke verplichting maar nee, je hoeft het niet letterlijk te controleren voor de APK. Maar toegeven dat je het verkeerd had schijnt erg moeilijk te zijn.
  11. Als er echt iets dicht zit dan komt dit wondermiddel ook niet meer op de plek waar het zijn werk moet doen. Uit elkaar halen en echt schoonmaken (al dan niet ultrasoon) is dan de enige optie.
  12. Het gebruiken van een tanktas maakt ook nog uit voor de turbulentie dus test zoals je normaal ook zou rijden.
  13. koekum

    de Donna...

    Rood bedoel je?
  14. Aangezien de spiegels van een 2000 ook op mijn fiets passen (en zitten) en die van de VTEC niet ga ik er vanuit dat je inderdaad de model 2000 spiegels moet hebben. Ik had ze hier vandaan: https://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIY-2000/
×
×
  • Nieuwe aanmaken...