Ga naar inhoud

Viffer 800

Forumlid
  • Items

    85
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Viffer 800

  • Verjaardag 30-05-1967

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Culemborg

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    Zwart

Recente bezoekers van dit profiel

629 profielweergaven

Viffer 800's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Recente badges

10

Reputatie

  1. @Henk68 waarom zet je de zwarte track niet gelijk in de TT. Ik moet zeggen dat sinds ik met de mr gps methode werk ik eigenlijk nauwlijks afwijkingen in de routes heb behalve als er verkeersbeperkende maatregelen zijn zoals een afsluiting voor alleen autoverkeer. Bovendien gaat de TT naar het dichtbijzijnde punt op de route bij een omleiding o.i.d. . Hij gaat dus niet rechtstreeks naar het einde van een rit. Wat wel kan gebeuren als de route dicht langs elkaar loopt bij een rondrit oid, is dat bij een omleiding het "verkeerde" dichtbijzijnde punt gekozen wordt waardoor de route anders loopt als verwacht.
  2. Ik rijd al jaren met een Dane pak en ben nog steeds tevreden met de kwaliteit. Waterdicht en comfortabel in zomer en winter met zo'n 12000km tot 15000km per jaar. Geen last van de magneet sluiting, m.i. fijner dan klittenband.
  3. Het is denk ik beter om de motor niet zonder zijn eigen accu starhulp te geven omdat die ook als een soort "spanningsregelaar" werkt. Voor je het weet wordt de rest van electronica te zwaar belast zoals lampjes etc.
  4. Bij mij zat er tot tweemaal toe hoogte verschil op de bevestigingspunten van de schijven waardoor ze na 400km weer krom waren. Hetzelfde effect als vuil op de bevestigings punten. Oplossing: twee keer een nwe velg.Ik hoop dat dat bij jou niet het geval is
  5. Ray, mijn ervaring is dat de navigatie behoorlijk beweegt. Met een hele korte klemsteun wordt dit aanzienlijk minder.
  6. Inmiddels een kleine 6000km afgelegd met de ecc en ik ben tevreden. Ideaal voor op de snelweg en lange stukken. Op de korte afstanden gebruik ik hem bijna niet. De bediening met handschoenen is idd wat lastiger met name de onderste knop wil dan wel eens weigeren. Voor mij de investering zeker waard.
  7. Gisteren weer een setje Metzeler tourance next aangeschaft na 13000 km nog niet helemaal op.
  8. Is je accu nog ok? Hij is wel nieuw maar heeft toch een kortstondige sluiting meegemaakt.
  9. Dat probleem heb ik ook, boven de 140 en wat tegenwind buigt hij erg door met alle gevolgen vandien. Het blijft motorrijden natuurlijk.
  10. Het komt redelijk snel weer terug alleen in minder mate. Het zal imho met zoveel inwendige overbrengingen niet eenvoudig zijn om te voorkomen.
  11. Bassie ik heb een crosstourer en die staat koud boven het peilglas dus dan kan ik ook niet zien of het voldoende is. Daarbij heb ik bij geen van mijn motoren ooit een druppel olie bij moeten vullen. Daarnaast vraag ik mij dan af waarom Hondasan zo'n lastige procedure voorschrijft.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...