Ga naar inhoud

Fire Fighter

Lid VFROC
  • Items

    36
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Fire Fighter

  • Verjaardag 22-05-1981

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zwijndrecht

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Blauw

Fire Fighter's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. thnx, ik wist dat er iets was met die roze draad
  2. even meeliften in deze topic, Ik heb in 2011 een pro oiler aangesloten. Er ligt mij iets van bij dat ik toen de geschakelde plus (roze) uit het stekkerblok aan de linkerzijkant heb afgetakt. Nu ben ik bezig om de voeding van mijn zumo 350 aan te sluiten. Kan ik deze aftakking gebruiken en er nogmaals een geschakelde plus bij solderen of wordt de originele geschakelde plus dan te zwaar belast? Of kan ik beter de plus aftakken bij het achterlicht? Wie kan en wil mij adviseren
  3. hey Johan, is alles nog goed gekomen? vrijdag avond weer lkkr kunnen toeren?
  4. Zo, het was even een ritje van zwijndrecht naar zwolle maar het heeft veel geholpen. ff synchroniseren en modificeren, sjonge wat een verschil. dat ze dat vanaf de fabriek niet gelijk doen;) Rijd vele malen soepeler, afijn dat wisten jullie allang natuurlijk Johan, nogmaals bedankt.
  5. en is dat moeilijk om af te stellen? sorry voor mijn misschien domme vragen maar ik hoor allemaal nieuwe dingen..
  6. Ehhmmm, waar staat SV voor? sorry
  7. Na bijna het hele forum uitgeplozen te hebben en, zelf vast in de veronderstelling te zijn dat het synchroniseren alleen voor carburateur fietsen is, blijkt dat er bij een vtec fiets ook wel wat winst te behalen valt. tijdens de sleuteldag in delft de laatste keer al hier en daar wat balletjes opgegooid over het zenuwachtige aan / uit reactie van de gashandel. de antwoorden waren dat dit wel eens verholpen zou kunnen zijn wanneer de vtec gesynchroniseerd is. Nu is mijn vraag of er iemand is die a. mij wil helpen, b de benodigde apparatuur heeft en c. daar ook nog tijd voor heeft. om mijn motor onder handen te nemen. het liefst een beetje in de buurt van rotterdam , maar wat verder is ook geen probleem, gelijk een goeie testrit voor de boeg. Ik hoor graag jullie reacties.
  8. JAAAA eindelijk het gaat me lukken. mits er niemand ziek wordt ben ik van de partij. en dan voor de eerste keer, ben nu al zenuwachtig
  9. en hoe merk je dat of het nodig is? btw, ik kwam nog een afkorting tegen. NAKS??!! weet je toevallig ook wat dat betekend rikus?
  10. oeps zou idd kunne weet niet vanaf wanneer dat veranderd is?
  11. Nee he, kan ik weer niet. verdraaid. ik heb dan een toerrit met de pv van mn werk. hopelijk de volgende maar weer.... zucht.... misschien off topic maar ik heb even een vraag. waaraan kan je merken of de carbs getuned moeten worden? en komt dit vaak voor? alvast bedankt
  12. ziet er geweldig uit. ik hoop er de volgende keer wel bij te zijn. is er al een datum bekend
  13. even nog een vraag. hoe ziet de ketting eruit als deze goed gesmeerd wordt door de po? met de ouderwetse spuitbus heb ik me een keer wijs laten maken dat de rollen/busjes?! lichtgrijs van kleur moeten zijn. is dat met het smeren dmv een po ook zo?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...