*vervolg van bovenstaande*
En voor de geïnteresseerden de aansluitpunten van de slangetjes:
(hier dus rechts onderin, beetje slecht te zien)
(hier verloop van het slangetje duidelijk te zien)
(hier rechts te zien, links naast het boutgat)
(hier helemaal rechts in de hoek)
Verder heb ik dit topic KLIK en dit (Engelstalige, maar zeer behulpzame) topic gebruikt
KLIK2
En omdat ik de tank toch even losgehaald had, heb ik de (niet meer aanwezige/versleten) rubbers van de bevestiging vooraan maar meteen vervangen door wat nieuw-oud rubber, lees: tuinslang .
Ik heb ook nog mijn (gemodificeerde) schakelpook en rempook opnieuw fijn geschuurd en voorzien van een blanke lak laag. Hier geen foto's van..
Oh.. en natuurlijk meteen een "warm" pak aangetrokken om de boel even te testen na de synchronisatie!! Dat rijd echt meteen heeeel wat beter! Echt een verschil!
Geen overbodige luxe dus, dat synchroniseren!