Jump to content

Eric

Bestuur
  • Content Count

    5,608
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    74

Eric last won the day on May 17

Eric had the most liked content!

Community Reputation

1,172 Excellent
About Eric
 
 
  • Rank
    Voorzitter
  • Birthday 11/10/1959
 
Sociale Media
 
 
  • Website URL
    http://
 
Profiel Informatie
 
 
  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Lingewaard
 
Uitgebreidere profielinformatie
 
 
  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Groen
 
Recent Profile Visitors
 
 
1,054 profile views
 
  1. Eric

    Rc36 1 of 2

    Yep. En ik durf te stellen dat er elk jaar nieuwe olie en vloeistoffen op komt. Nieuwstaat. Alleen banden moeten telkens eerder vervangen worden dan dat ze versleten zijn.... dit zijn uitzonderingen natuurlijk maar het bestaat echt.
  2. Eric

    Rc36 1 of 2

    Ik ken inderdaad ook een paar mensen die gemiddeld niet aan de 1000 km per jaar komen. Of de motor daar beter van wordt/blijft......??? Als er geen onderhoud gepleegd wordt is stilstand achteruitgang.....of je er mee rijdt of niet.....
  3. De "ultieme" VFR800....een "fitec" Mooi gemaakt
  4. Eric

    Kettingwieldrager vfr 800fi

    Ik werd door deze "nokkenas" toch even op het verkeerde been gezet
  5. Als het sneller moet: klik
  6. Eric

    frankem’s VFR vtec

    Dit is de wax unit en hoe het werkt
  7. Dat is goed nieuws. 👍
  8. Het was fijn om weer bij Rikus (en José) te zijn. Theo de hamburgers waren weer als vanouds! Dank allemaal voor de gezelligheid en het luisterend oor (ook belangrijk).
  9. Yep zonder SR Alle drie gele draden in alle combinaties meten. Bij 5000 toeren moet ie geloof ik (uit mn hoofd) zo'n 80 - 90 volt meten.
  10. Inderdaad in elk geval de stator meten, want na dit "bak en braad"-moment is de kans aanwezig dat er meer draden/connectoren beschadigd zijn. Hopelijk valt de vervolgschade mee en hoeft er alleen een nieuwe SR op....
  11. Dan sluit ik daar rond 9.30 uur aan.
  12. Hoe laat denk je bij de Shell net voor Apeldoorn te zijn? Als het lukt haak ik daar aan......
  13. Alleen jij kan die afweging maken. Mijn mening: 1. Mij lijkt het geen onoplosbaar probleem voor iemand die er verstand van heeft (zoals VFRikus zegt); ik vraag me af of het veel geld moet gaan kosten. 2. De val-schade wordt gerepareerd - toch? - door de verzekering. 3. Je hebt al geïnvesteerd in de motor. 4. Een niet-lopende motor met onduidelijke storing zal veel minder waard zijn dan een lopende. Maar wat is het jouw waard? Alleen jij kan die afweging maken. Alternatief: in onderdelen verkopen (als je dat zelf wilt en kunt). Succes met de beslissing.
  14. Eric

    Het aankopen show-off topic (deel 3)

    Dito bij origineel van de RC46. En 2 bouten (plus uitlaatklem) bij Highmount.
  15. Eric

    Het aankopen show-off topic (deel 3)

    Volgens mij moet je bij de originele uitlaat deze ook loshalen om het achterwiel er uit te krijgen. Bij de fi’s die ik heb gehad in elk geval wel.