Ga naar inhoud

Vikorg11

Inactief
  • Items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Vikorg11

  • Verjaardag 10-11-1981

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Purmerend
  • Interesses
    WW2/ pokeren / band of brothers

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 94-97 VFR750
  • De mijne is
    Groen

Vikorg11's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. Beetje laat bericht . Maar ik heb onlangs de adviezen hier opgevolgd. -Balhoofdlager laten vervangen -2x hyperpro veren laten installeren -koppelingsvloeistof vervangen -nieuwe keerringen -Nieuwe bougies (mijn motor stotterde) Dit alles bij fourdeel laten doen. Kostenplaatje was rond de 400 euro. Weet niet of dit al te duur is maar ben in iedergeval super tevreden over hoe het gedaan is. Motor rijdt weer super nou. vooral bochtenwerk tevens nu de ketting op goede spanning gezet en gesmeerd. Mijn motor stotterde af en toe ook . Fourdeel had daar ook meteen even naar gekeken. bougies waren dus vervangen. later kwam ie er achter dat er een bobine draad een beetje los zat. Dat was dus het probleem. Ben echt super tevreden Meteen ff je naam genoemd remco. Hij moest even denken . maar toen zei hij..o met die zilvere vfr. Nogmaals mijn dank ps: je PB is hierbij meteen beantwoord dunya
  2. Nou . ik heb je advies ten rade genomen en ze even gebeld. Het is volgens mij al een stuk schappelijker. -2 x hyperpro veren -2 x keerringen -balhoofdlager -koppelingsvloeistof voor ong zelfde prijs. duizendmaal dank vfremco ps: johanvolvo- Zwolle is me iets tever. anders had ik je aanbod zeker aangenomen
  3. Ik ben 1.94m en heb het standaard ruitje erop zitten . En alles boven ong 120km/h wordt een beetje een gevecht. Nu heb ik er een verhoogde ruit bij (is iets van 10cm hoger ofzo) . Heb die er alleen nog niet opgehad. Maar met een snelheid van 120-140km/h ben ik wel eens doorgaan zakken met mijn hoofd om te kijken wanneer de turbulentie nou minder word, En ik moest echt aka "TT assen race-style" gaan zitten om er bijna geen last meer van te ondervinden. Heb daarom ook het idee dat dat verhoogde ruitje weinig zin heeft. Voor zover deze lekentest ook maar een beetje serieus te nemen is
  4. Bedankt voor de pb VFRemco . Mmm . Is Fourdeel ook een beetje goed dan ? Heb er wel eens van gehoord maar niks van recensies gevonden op het internet. Zoek namelijk een zaak waar ik voortaan mijn onderhoud kan laten doen. En dan wil ik de motor wel elke keer met een goed gevoel achter kunnen laten Ga jij daar ook altijd heen ?
  5. Dat is een goeie. zal eens vragen wat dat extra zal gaan kosten. (vind het alleen jammer dat het altijd zo moeilijk te controleren is achteraf..of ze er daadwerkelijk in zitten. )
  6. Nee, hoogland in kwadijk. Ik denk dat ik het maar doe. zal wel nog even vragen of ze dan beide poten doen. en als er maar 1 wordt gedaan dan doe ik het nog wel denk ik. In deze tijden is vriendelijkheid en service tezamen toch wel wat waard denk ik zo
  7. Hoi mensen, Vandaag naar een motorzaak gegaan om eens een check van mijn motor te laten doen. Volgens die (moet wel zeggen..hele aardige) mensen -Stond mijn ketting te slap - hebben ze even gratis voor me strakker gespannen Ze vonden de hele motor er netjes uit zien op deze punten na: - 1 voorvorkpoot lek.. nieuwe keerring in - balhoofdlager moet vervangen worden - en ze vervangen de koppelingsvloeistof Kosten voor die 3 dingen. 320 euro Is dat prijzig ? Moet zeggen dat ze me echt heel vriendelijk te woord staan . en echt tot in detail dingen uitleggen Dus dat is mij in principe ook wel wat waard. maar goed, als ze echt 150 boven de prijs zitten.... Hoop dat jullie me hierover kunnen informeren
  8. daarmee heb je mij perfect mee op weg geholpen. Zag inderdaad al dat er een rubber weg was bij het asje. Zaterdag maar eens langs bakker motoren om wat rubbers te halen. Duizendmaal dank rosso
  9. Moet ik dan(om te controleren) in principe die 2 boutjes loshalen net boven de accu.. pen eruit halen en tank opliften ? of moet er nog meer los alvorens ik de tank omhoog kan halen.
  10. Hoi, Kwam er vandaag achter dat de tank van mijn vfr750 94' een beetje los zit. Voor kan ik em ongeveer een centimeter optillen. en achter ong 4mm optillen. teven kan ik em achter een beetje van links naar rechts bewegen. Is dit normaal ? heb de zadel eraf gehaald en zag net boven de accu 2 boutjes zitten. maar die zaten toch redelijk vast. Als iemand mij een beetje opweg kan helpen. graag. alvast bedankt
  11. Hey hans Zou je mij misschien kunnen vertellen waar ik die uitlaat kan krijgen voor een VFR 750 uit 94 ? Heb alleen een givi kofferset op mijn motor dus weet niet of highmount ook kan ? En anders misschien een devil met orginele hoogte ? Heb er nu een leovinci onder zitten. klinkt goed maar een beetje tam Alvast bedankt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...